Merkkiuskollisuus
13
1393
Vastaukset
- vain
ihmetellä miksi ihmeessä niin harva on löytänyt Subarun autokseen tässä maassa.
- Adolf
mielestäni niiden, jotka eivät tiedä, eikä niiden, jotka tietävät...ts. who cares ? Mulle on Subarun omistajana yks hailee, kuinka paljon niitä myydään Suomessa. Minulle riittää, kun ei tarvitse viedä autoa jatkuvasti korjattavaksi (esim. Saab 9-3 oli sellainen). Niin ja että suorituskyky, ajo-ominaisuudet yms. ovat kohdallaan eli hinta/laatu on kaiken kaikkiaan OK !!
- Ikisubaru
Adolf kirjoitti:
mielestäni niiden, jotka eivät tiedä, eikä niiden, jotka tietävät...ts. who cares ? Mulle on Subarun omistajana yks hailee, kuinka paljon niitä myydään Suomessa. Minulle riittää, kun ei tarvitse viedä autoa jatkuvasti korjattavaksi (esim. Saab 9-3 oli sellainen). Niin ja että suorituskyky, ajo-ominaisuudet yms. ovat kohdallaan eli hinta/laatu on kaiken kaikkiaan OK !!
olet "Aatu".
- hänse on
Ikisubaru kirjoitti:
olet "Aatu".
saabismi on sairautta ja audismi on apinoille. Citröenin kanssa leikkiviä en ole KOSKAAN ymmärtänyt. Kaverit manasivat, että jos boxeri on kerran niin hyvä kone, niin miksi sitä ei ole muissa autoissa? Pois lukien porschet yms... Samaa ininää kuulee karmittomista fönäreistä.
Aljelkoot peelot peugeoteilla, mitä vähempi Suomessa Subaruita sitä harvemmin niitä tulee vastaan. Iljettäishän tuo, jos niitä olisi yhtä paljon kuin Anjoviksia tahi korolloja. - henry
hänse on kirjoitti:
saabismi on sairautta ja audismi on apinoille. Citröenin kanssa leikkiviä en ole KOSKAAN ymmärtänyt. Kaverit manasivat, että jos boxeri on kerran niin hyvä kone, niin miksi sitä ei ole muissa autoissa? Pois lukien porschet yms... Samaa ininää kuulee karmittomista fönäreistä.
Aljelkoot peelot peugeoteilla, mitä vähempi Suomessa Subaruita sitä harvemmin niitä tulee vastaan. Iljettäishän tuo, jos niitä olisi yhtä paljon kuin Anjoviksia tahi korolloja.Nyt kun olen Subarulla alun toista vuotta ajellut, niin harmittaa vain se että en aikaisemmin ole älynnyt tähän merkkiin vaihtaa.
- for Ester
Adolf kirjoitti:
Katsotaan kuinka äijän käy. Ensimmäinen Subaru on nyt ollut käytössä noin pari kuukautta ja ei tunnu oikein löytyvän vielä mitään moitittavaa. Katsotaan mitä kesä ja kärpäset tuovat tullessaan....
- äkstee
for Ester kirjoitti:
Katsotaan kuinka äijän käy. Ensimmäinen Subaru on nyt ollut käytössä noin pari kuukautta ja ei tunnu oikein löytyvän vielä mitään moitittavaa. Katsotaan mitä kesä ja kärpäset tuovat tullessaan....
Itse ostin ensimmäisen Subarun 1988, eli yli 20 vuotta sitten.
Nyt on 4. Subaru "tallissa", eikä ole koskaan käynyt mielessä, että pitäisi merkkiä vaihtaa.
Täytyy sanoa, että tuo nykyinen tehoineen ja muine hyvine ominaisuuksineen on vaan "suhdetta" vahvistanut :)
- fanaatikko
Subarulle. Puoli vuotta diesel Outbackista nauttineena ei voi sanoa muuta kuin, että kerrankin tein hyvän autohankinnan. Toki vasta tulevaisuus näyttää oliko hankinta pitkällä aikavälillä järkevä, sillä aion ajaa tuolla autolla niin pitkään, että seuraava auto toimii ainakin osin muulla kuin polttomoottorilla. Niinpä totesin 11 vuotiaan tyttäreni kysymykseen minkä merkkisen auton ostat seuraavaksi, että todennäköisesti Toyotan, jos Subaru ei ole tehnyt hybridiä/sähköautoa tms. siihen mennessä. Uskon nimittäin, että Toyota on eturintamassa, kun seuraavan sukupolven autoja lanseerataan ja tällöin ehkä Toyota-Subaru yhteistyö voi poikia jotain järkevääkin.
- päätin ottaa
"riskin", kun olen vuodesta 87 ajanut vain Toyotilla. Ostin uuden diesel Legacyn kun ei uutta Avea tullut viime keväänä. Onneksi en odottanut kun ei niin ulkonäkö/ominaisuudet/ hinta miellytä. Ainoa asia mikä hyviin huoltotiloihin ja tietävään henkilökuntaan tottuneena nostaa niskavilloja huoltohenkilökunnan tietämättömyys ja onnettomat "nyrkkipajamaiset" huollon vastaanotto ym.tilat. Nämäkin korjaantuisivat heti jos Subaru ja Toyota olisivat "saman katon alla".
- äkstee
päätin ottaa kirjoitti:
"riskin", kun olen vuodesta 87 ajanut vain Toyotilla. Ostin uuden diesel Legacyn kun ei uutta Avea tullut viime keväänä. Onneksi en odottanut kun ei niin ulkonäkö/ominaisuudet/ hinta miellytä. Ainoa asia mikä hyviin huoltotiloihin ja tietävään henkilökuntaan tottuneena nostaa niskavilloja huoltohenkilökunnan tietämättömyys ja onnettomat "nyrkkipajamaiset" huollon vastaanotto ym.tilat. Nämäkin korjaantuisivat heti jos Subaru ja Toyota olisivat "saman katon alla".
"nyrkkipajamaiset" huollon vastaanotto ym. tilat.
Missäpäin Suomea? - käytä
äkstee kirjoitti:
"nyrkkipajamaiset" huollon vastaanotto ym. tilat.
Missäpäin Suomea?toteamassa itse. En nyt haluaisi nimetä suoraan ettei joku loukkaannu mutta toisessa paikassa myydään pääasiassa mm. Fiateja ja toisessa mm. Opeleita ja ennen myös Subeja. hyvä kun ei jälkimmäisessä paikassa ota pää kattoon enkä ole 2m pitkä.
- onko totta?
käytä kirjoitti:
toteamassa itse. En nyt haluaisi nimetä suoraan ettei joku loukkaannu mutta toisessa paikassa myydään pääasiassa mm. Fiateja ja toisessa mm. Opeleita ja ennen myös Subeja. hyvä kun ei jälkimmäisessä paikassa ota pää kattoon enkä ole 2m pitkä.
Siis ymmärsinkö oikein, että kiinnität auton valinnassa huomiota merkin huoltotilojen katon korkeuteen? Pienet on murheet.
Subarulla kun tulet enemmän ajamaan, niin huomaat, että sinne huoltoon ei ole asiaa kuin takuun ajan määräaikaishuoltoon. Sen jälkeen voit kiikutta sitä vaikka Catamounttiin tai auto-carreraan. Siellä varmaan voit astella jopa marmorilla samalla lattea rykien. - hyvä huomio
onko totta? kirjoitti:
Siis ymmärsinkö oikein, että kiinnität auton valinnassa huomiota merkin huoltotilojen katon korkeuteen? Pienet on murheet.
Subarulla kun tulet enemmän ajamaan, niin huomaat, että sinne huoltoon ei ole asiaa kuin takuun ajan määräaikaishuoltoon. Sen jälkeen voit kiikutta sitä vaikka Catamounttiin tai auto-carreraan. Siellä varmaan voit astella jopa marmorilla samalla lattea rykien.Eipä tullut edes mieleen käydä tarkistamassa millaiset ovat. Jos olisin valinnut sen perusteella en olis ostanutkaan Subarua. Olen samaa mieltä että auto on ajamista varten eikä huollossa makuuttamiseen. Tuli vaan todettua että näin on kun tuli asiaa huoltoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857