Eli siis putsasin rekisterin ekaa kertaa tällä masiinalla Easy Cleanerilla. Lisäksi poistin "turhia" tiedostoja.
Muita ohjelmia olen käyttänyt ilman ongelmia tähän asti mutta piti tätäkin kokeilla.
Noh seuraavan kerran kun käynnistin koneen niin mikään ei toiminut. Hiiri kyllä liikkui ja se siitä. Kävin vikasietotilassa kumoamassa tekemäni rekisterin putsaukset ja palautin roskakorista ne mukamas turhat tiedostot.
Buutin jälkeen kaikki näytti olevan ennallaan. Äänet ei vaan kuulu. Äänikortti on integroitu ja levyltä olen asentanut ajurit parikin kertaa uudelleen. Edes takas väkslannu ja kokeillu eri juttuja. Äänilaitettahan tämä ei nyt edes löydä.
Kokeilin myös työntää xp:n levyn sisään ja ja suorita kohtaan laitoin ton sfc /scannow mitä en nyt nimeltään kykene muistamaan. Ilman tuloksia.
Viimeisin yritys oli xp:n asennuksesta valita se päivitys asennus mikä onkaan. No eihän siitä mitään tullut, ei pystynyt asentamaan jonkun yhteensopivuus ongelman takia ja jotain luki että järjestelmä on vakaa.
Ennen kuin lähden koko roskaa pistämään uusiksi ajattelin kysyä jos olis tarjolla jotain nippelitietoa vai kenties jollain ollu sama ongelma ja saanut jollain ihmeen Jeesus tempulla äänet kuulumaan.
Kokeilin googlettaa ja muutaman keskustelun kävin läpi enkä hyötynyt mitään siitä "osta uusi emolevy" keskustelusta.
Äänet ei kuulu
5
182
Vastaukset
- ....
eli EasyCleanerista löydy poistojen backup/varmuuskopio palautettavaksi ?
PS. EasyCleaner on totaalisesti vanhentunut ohjelma.- ............
Palautin kaikki mitä olin poistanut. Konehan ei toiminut ollenkaan kun sen seuraavan kerran käynnistin ja sitten tein tuon palautuksen.
- iiiiiii
niin sitten meni itse tiedostotkin.
Aika törkeää roikuttaa ko. ohjelmaa tyrkyllä esim. download.fi-sivustolla kehujen kera.
Yritä järjestelmän palautusta.- .............
En ollut tullu edes ajatelleeksi järjestelmän palautusta.
- .............
............. kirjoitti:
En ollut tullu edes ajatelleeksi järjestelmän palautusta.
Mielestäni laitoin jo viestin mut ei ainakaan näy. Äänet alkoi kuulumaan järjestelmänpalautuksen jälkeen kiitos kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078