paksunsuolen

tulehdus

Paksunsuolen tulehdukseen auttaa ruokavalio, vaikka lääkärit sitä jaksavat ihmetellä. Itsellä oli jo leikkaus listalla, kun vielä koitettiin :jätettiin ruokavaliosta pois kaikki mausteet, sokerit ja keinotekoiset valmisteet, ja kaikki eläinkunnan tuotteet. Viiden vuoden sairaus kuukaudessa oireettomaksi!

10

1263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ne muuten osaa hoitaa
    • "krooninen"

peräsuolentulehdus parissa viikossa, kun jätin pois nuo arominvahventimet. Vatsa oli aivan velliä, vessassa piti juosta parin tunnin välein ja tuskat olivat kuin lasinpalasia ulos olisi tunkenut. Verisestä ripulista päättelin, että vähintäänkin syöpä oli kyseessä. Lisäksi vielä jopa viikkoja kestänyt päänsärky.

• vatsavaivojen kanssa

Hei, taidan minäkin kokeilla tuota dieettiä. Onkohan teillä muilla ollut sellaista kokemusta, että olisi alkanut siitepölyallergia yht.aikaa suolistooireiden kanssa?
        Minä tajusin juuri, että samana keväänä kun minuilla oli ensimmäisen kerran suolistovaivoja aloin reagoida koivun siitepölyyn. Vuosi vuodelta allergia oireet pahenivat, vaikka tutkimuksissa ei löytynyt allergiaa. Viime keväänä ja kesänä kun suolisto oli kunnossa oli allergian osalta paras kesä pitkään aikaan... eli olisivatko nämä vaivat tiukastikin yhteydessä toisiinsa?

• vaivoja myös

mitä te sitten syötte? ihan oikeasti olen ymmällä millä maustaa jotta saa jotain makua ruoakaan, mitkä kaikki eläinkunnan tuotteet. onko vavlea vilja sokeria?

• esimerkiksi tätä

• oikeeta voita ja kuohukermaa

• Vatsavaivainen
        esimerkiksi tätä kirjoitti:

http://koti.utanet.fi/~paula/xyz/040209.htm

Pelkällä juustollako elätte? Kyllä ihminen tarvitsee muutakin kuin juustoa. Eikä se luomu ole mikään autuuden tae. Jos on oikeita vatsavaivoja, paksunsuolen tulehdus tai krohnin tauti, ei luomu auta yhtään mitään. Olin eilen luennolla, jossa sanottiin ettei ruualla juuri ole merkitystä, kaikesta tulee vaivoja, eikä luomua edes mainittu. Älä enää tyrkytä niitä nettisivujasi.

• luomusokerissa glutamiiniha...
        Vatsavaivainen kirjoitti:

Pelkällä juustollako elätte? Kyllä ihminen tarvitsee muutakin kuin juustoa. Eikä se luomu ole mikään autuuden tae. Jos on oikeita vatsavaivoja, paksunsuolen tulehdus tai krohnin tauti, ei luomu auta yhtään mitään. Olin eilen luennolla, jossa sanottiin ettei ruualla juuri ole merkitystä, kaikesta tulee vaivoja, eikä luomua edes mainittu. Älä enää tyrkytä niitä nettisivujasi.

http://koti.utanet.fi/~paula/aamulla.htm

• kun luomusta....

Liha kaikissa muodossaan tuottaa mädättäjäbakteereita.
      Minä ainakin olen -kylläkin hyvin epäortodoksisen lääkärin mukaan: kun sai tulokset kokeilusta- todennäköisesti allerginen sille lihan hajoittajabakteerin SIVUtuotteelle, olkoon miten luomua hyvänsä. Mutta elossa ollaan, eikä tarvitse juosta enää joka puolen tunnin välin vessassa tai olla niin aneeminen kuin ennen, ja oma suolikin on vielä! Ei kokeilu maksa mitään. Syö viikko tosi tylsästi. Keitä perunaa ilman suolaa, ja juo liemet. Vähän porkkanaa saat keittää myös ja jos olet huolestunut ravintoaineista niin molkosania voit juoda kun siinä on maitohappobakteetit ilman eläinkunnan jutskaa, ja vaaleaa leipää. Päälle hunajaa jos on kauhea makean himo tai VÄHÄN voita ( tässä ei kuitenkaan margariinia, koska sen rasva juuttuu suoliin) Minä sairastin paksunsuolentulehdusta colitis ulcerosaa, tosi vakavana ja leikkaukseen piti mennä - viisi vuotta!- ja oireet katosi kuukaudessa kun syötiin ihan perusjuttuja...... Kannattaa kokeilla melkein miten laihaa ruokaa vaan, ja sitten katsoa mitä se ruoansulatus kestää - lääkkeet on ainakin mun kokemuksen mukaan kaikkein pahinta mitä voi suuhunsa pistää. Varsinkin salazopyrin! Mitä se ottaa jos ei annakaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      158
      12109
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4550
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      134
      3643
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1656
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      362
      1609
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe