jatkuvasti rekkakuskeja. En ymmärrä ollenkaan,eihän muitakaan ammattikuntia näillä palstoilla haukuta samaan malliin. Ja kaiken lisäksi pitää kyllä sanoa,että kaikki tuntemani rekkakuskit..ja niitä on aika paljon..ovat miehiä isolla M kirjaimella. Siis joka tavalla :) Tottakai ymmärrän että kuskeistakin osa on niitä kloppeja suoraan koulunpenkiltä joista ei ole mihinkään ja tyrivät minkä kerkivät.
Arvostellaan joka asiasta. Tänne pitäisi kyllä laittaa myöskin palsta jossa saisi haukkua henkilöautolijoita..niitä pässejä kun tuolla maanteillä riittää.... jotkut niistä jopa ajavat tahallaan rekan alle jotta pääsisivät hengestään.
Rekkaromantiikka terveisin, yhden kuskin vaimo :D
Miksi ihmeessä
6
944
Vastaukset
- Hieman hämmästynyt
Katselitko tv:tä eilen?
Illalla tuli Omo-pesuaineesta mainos.
Siinä oli tenava vierellä ja viesti oli aivan selvä; Käyttäessäsi tätä ihmepesuainetta,vähenee rekkojenkin lukumäärä puoleen. - ihan
Läpituttuja ja viel paljon!
- koska
ansaitsevat kielteisen arvostelun.Olet onnen nainen jos sinulla on oikeasti romanttinen,huomaavainen,kiltti,siisti ja ym.kaikki hyvät adjektiivit sisältävä puoliso.
Ja vielä ajaa rekkaa ammatikseen!Olen itse mies ja ammattikuski ja liikkunut laajasti.Esim. venäjän ajot aikoinaan avasi todella silmät millaisia sikoja suomalaiset kuskit on.Mielestäni suuri syy siihen että esim. venäjälle ei tarvitse enää ajaa on juuri suomalaisten kuskien käyttäytyminen.Onhan kuskien joukossa joku helmikin joukossa mutta niitä on todella vähän.Joten ei tarvitse yleistää.Pidä omastasi kiinni ja anna hänelle hellyyttä.Hän ansaitsee sen!- asdf
sää saatana oo venäjällä ollu muutako ladojen kokoontumisajoissa!!
- poliisia mollataan
siellä on aktiivisia poliisin mollaajia ja poliisien tekemisiin/tekemättä jättämisiin asioihin puututaan :D heh liekkö vähän samanlainen tapaus kun tämä makkaraperun poika täällä joka suurimman osan aloituksista kirjoittelee....
- Asseri Kantonen
meinaan tuolla maa- ja metsätalous puolella, maatalous tukiaiset palstalla, haukutaan oikein härskisti maanviljelijöitä, tämän palstan haukkumiset on murto-osa siitä mitä maajussit saa niskaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057