et olisi n voinut tylymmin käyttäytyä. mahdoitko huomata miten heikko olin. ja nyt olen sinulle vaan ilmaa. tätäkö oikeasti tahdoit? en ymmärrä miksi kaikki meni niin kuin meni silloin. vihaatko minua, vai?
:(
Sinulle
25
2315
Vastaukset
- no mitenkä
niin? Eikö asiat pidä ottaa asioina?
- hän sinulle
teki?
- voisin kysyä
eräältä mieheltä samaa. Ei halunnut edes tuntea mua enää. Onneksi olen jo melkein päässyt hänestä yli. Pieni kipinä vielä voimassa, mutta ei enää sellaista epätoivoista.
- siis ei
todellakaan kannata jäädä murehtimaan tuommoisesta. Välinpitämättömyys ja tyly käytös on ällöttävää.
- srfgdzfdz
siis ei kirjoitti:
todellakaan kannata jäädä murehtimaan tuommoisesta. Välinpitämättömyys ja tyly käytös on ällöttävää.
voi yhy yhy!
- jostain......
srfgdzfdz kirjoitti:
voi yhy yhy!
katkera:D yhy
- osua ..
srfgdzfdz kirjoitti:
voi yhy yhy!
omaan nilkkaan! oot siis tyly ja välinpitämätön.
- nainen-
huomasin kuinka vahva olit.
Pelottavan vahva.
Kaiken muun kyllä ymmärrät.
Vihaanko sinua? En vaan... enpäs kerro!- olisit
nähnyt sisinpääni, tietäisit kuinka hauras olin. En ymmärtänyt, enkä ymmärrä vieläkään miksi niin toimit. Jos olisit jotain muuta kuin vihannut, ehkä olisit tehnyt tai sanonut jotain toisin.
:( - ghghjgj
olisit kirjoitti:
nähnyt sisinpääni, tietäisit kuinka hauras olin. En ymmärtänyt, enkä ymmärrä vieläkään miksi niin toimit. Jos olisit jotain muuta kuin vihannut, ehkä olisit tehnyt tai sanonut jotain toisin.
:(Kuulkaa se on niin,et mitä vahvemmalta näyttää ja vaikuttaa ulospäin,sen hauraampi sisin sellasella ihmisellä on!Se on suojamekanismi...et älkää ikinä satuttako ketään tai olko välinpitämättömiä siksi,et joku on jotenkin pelottavan vahva...koska häneen tosiaankin sattuu...tiedän kokemuksesta.....
- annoit syytä
vihaan?
- mielestäni
en koskaan sanonut pahasti vaan olin ystävällinen hänelle.
- mutta joskus
oon tyly ja suutun pikkujutuista. Ja ehkä mulla oli hyvä syy, ootkos miettinyt sitä? Etpä sinäkään aina täydellinen ole ollut. Ja olet ollut joskus itsekin aika törkeä ja rasittava.
No enpä tätä halunnut, mutta valitettavasti tää nyt meni tälläseksi. En tiedä miten tästä voisi edetä kun kumpikin pitää mykkäkoulua.
Enkä vihaa. :) - vihaa sinua
Oletkos ajatellut että minulla saattoi olla kova paine ja stressi päällä. Se vain purkautui hallitsemattomasti ja olen siitä ikuisesti pahoillani. En vihaa sinua vaan rakastan sydämestäni, en voisi koskaan satuttaa sinua oikeasti.
- piisaa ...
ootkos selitelly sille oikeelle vai riittääkö
vieraille selittely ... - miettinyt, että
en saa koskaan tietää tuota. Minulle on jäänyt tunne siitä, että satutit tahallaan. Ja olin vaan joku välikappale niinä hetkinä, kun sinusta tuntui mukavalta olla yhteyksissä. Siksi olen vieläkin surullinen. Tuntuu todella vaikealta ajatella niitä aikoja. Toipuessa mennyt. :(
- ole minulle,
mutta silti kirjoitan. Tyly käytös voi johtua siitäkin, että se toinenkin on surullinen eikä osaa käyttäytyä seurassasi normaalisti. Välillä on ehkä helpompaa olla katsomatta, etteivät tunteet purkautuisi siinä ja silloin.
En vihaa, enkä ole vihannut. Tunnen edelleen jotain, mitä ei edes pitäisi. Mutta, siis, kaikki ei todellakaan aina ole sitä, miltä näyttää.- kommentti sulle,
se ei paljon lohduta sitä joka tuntee että toinen vihaa ja on tyly.
Siinä ei tod. tule mieleen että onpas hän "surullinen".
Sinä itse olet se joka annat toiselle signaalin siitä mitä tunnet.Ja vain sinä voit päättää
millainen se signaali on.
Sinä joko satutat häntä tai ilahdutat häntä,
valinta on juuri sinun.
Sitä ei voi sysätä minkään tai kenenkään muun
harteille.Ei syyn eikä ihmisen. - ole minulle,
kommentti sulle, kirjoitti:
se ei paljon lohduta sitä joka tuntee että toinen vihaa ja on tyly.
Siinä ei tod. tule mieleen että onpas hän "surullinen".
Sinä itse olet se joka annat toiselle signaalin siitä mitä tunnet.Ja vain sinä voit päättää
millainen se signaali on.
Sinä joko satutat häntä tai ilahdutat häntä,
valinta on juuri sinun.
Sitä ei voi sysätä minkään tai kenenkään muun
harteille.Ei syyn eikä ihmisen.väittänytkään. ..Ja tiedän, miten helposti voi luulla toisen käytöksestä jotain aivan päinvastaista kuin mitä hän oikeasti tarkoittaa.
Niinpä.
- pari sann;
julmaa käytöstä. liian julmaa.kukaan ei ansaitse tommosta.
- sinulle..
ja viis siitä toisesta. melkonen tapa kohdella.
- eikä todellakaan
sinulle.. kirjoitti:
ja viis siitä toisesta. melkonen tapa kohdella.
"viis toisesta".. En yritäkään väittää, että olisin tehnyt mitään oikein.
- hei,,
eikä todellakaan kirjoitti:
sä voit korjata aina ja olla hälle parempi:)
- anteeksipyyntö ..
eikä todellakaan kirjoitti:
paikallaan?
- ei todellakaan
anteeksipyyntö .. kirjoitti:
paikallaan?
pahoillani, jos hän ikinä olisi luullut minun vihaavan häntä. En usko, että ikinä edes voisin. Miksi ihmeessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328