kun luen taas tätä palstaa, yllättäen mielenkiintoni Helluntailaisia kohtaan on lisääntynyt.
Olen rukoillut, että löytäisin oikean tien, ehkä poistun tältä sivulta, ja etsin muualta.
Ex-VL
Pakko
9
304
Vastaukset
- vielä.........
että Devoitin ystävä on oikeassa. Olin joskus lähes vannonut, etten ikinä sekaannu Helluntaiseurakuntaan.
Ex-VL - Elävää Jumalan sanaa kuunte...
Usko tulee KUULOSTA ja
kuulo JUMALAN SANAN KAUTTA!
Jossa rohkaistu uskomaan evankeliumin omalle kohdallesi! - Toteaja
...antaa mahdollisimman paskan kuvan vanhoillislestadiolaisuudesta.Toisaalta elävä uskohan on ns. hakomaja... ja kuin hävitetty kaupunki...
Halpa lapsen usko ja yksinkertainen evankeliumi ei kelpaa tälle maailmalle. - maiqqu
oli sielläkin muutama mielenkiintoinen ketju mutta sama ongelma kuin täälläkin: ne poistettiin
- nyt en
ymmärtänyt mistä kirjoitat? Missä oli mielenkiintoinen ketju....???
- Kehotus
Sieltä löydät saatanan ja hänen lapsensa.
- mielestäni
todella julmaa! Miten voit VARMUUDELLA sanoa missä saatana lapsineen majailee?
Kaiketi sinulle tämä kaikki on hupia? Minun sydämeni sanoo, etsi, etsi ja etsi!
Ex-VL
- Pingstpastor
uskonnollisuuden vallassa eli ihmisen normaalissa tilassa.Uskonnollisuus ei ole Hengellisiyyttä.
Hengellisyyteen täytyy uudesti syntyä ylhäältä, Kristuksen sanan ja Pyhän Hengen vaikutuksesta tullaan Jumalan lapsiksi ja Jumalan valtakunnan jäseniksi ja on syytä mennä Jeesusta totellen Apostooliselle uskopvienupotuskasteelle.
R:yllä julistus on uskonnollista uskon hämärää joka ei pelasta kletään vaikka VL:lät niin harhaan uskovat kun eivät lue Uutta Testamenttia.- asiallisille
vastaajille. Tämä on minun sielun rauhan etsimistä.
Ehkä minua kuullaan, ja ohjataan juuri oikeaan. Näin toivoen elän.
Ex-VL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764