pikku kysymys tytöille

Nimetön

Siis: Onko sellaisia 15-17 v tyttöjä vielä nykyään jotka ei polta eikä ryypää ja tykkää jonkunverran ainakin urheilusta? Meinaan kun kuuntelee juttuja niin tuntuu että ei... Edelliseni jätti minut joku aika sitten, ja niin paljon kun ennen vastusti tupakkaa, polttaa nyt itse ja vetää alkoholia kuin sieni...

18

1354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttttttö17veeee

Mä oon 17v, en polta, juon joskus satunnaisesti. Urheilen paljon. Ja minunkaltaisia on _paljon_

• Nimetön

On se hyvä tietää... Kun ite en polta enkä juo muuten kuin jotain väkevää lasinpohjallisen joskus kun haluaa rentoutua ja liikun välillä liikaakin... Siitä saa kuulla haukkumistakin kun en juo niinkuin muut.

• aivot säästyy
        Nimetön kirjoitti:

On se hyvä tietää... Kun ite en polta enkä juo muuten kuin jotain väkevää lasinpohjallisen joskus kun haluaa rentoutua ja liikun välillä liikaakin... Siitä saa kuulla haukkumistakin kun en juo niinkuin muut.

nyt ehkä kuulet haukkuja mut ootas kymmenen vuotta niin ne samat ihmiset vaan kehuu tervettä ulkomuotoos kun ite taas ovat kaljamahasia, harmaaihosia ryppysiä haisevia valtion elätettäviä. ihminen vailla päämäärää ei päädy mihinkään

• wtflolrolf

kyllä tälläisiä tyttöjä on, onneksi! monet ystäväni ovat sellaisia, mutta itse en valitettavasti ole (tosin tykkään urheilla paljon satunnaisesta juomisesta ja polttamisesta huolimatta). mutta en ole sellainen joka pyörii isoissa teiniporukoissa ryyppäämässä ja polttamassa harva se viikonloppu. mutta älä huoli, raittiita urheilullisia tyttöjä kyllä vielä löytyy ;)

• olla.

ei ainakaa tääl päin sellasiin koskaan törmää

• Nimetön

Lisään vielä sellaisen kysymyksen, että millasista jätkistä tytöt tavallisesti tykkää? Tai minkälaiset vaatimukset? Tämä menisi oikeestaan jo toiselle keskusteluosastolle mutta olkoon...

• _Nipaaa_

1. Ei polta. En seurustelisi jos polttaisi, koska itselläni on astma.
        2. Ei juo. Kyllä alkoholia saa nauttia, mutta ei känniin asti. Se on okei, että ottaa kaljan, oluen tai siiderin vaikkapa perjantaina. Mutta kunhan ei juo usein.
        3. Olisi hieman edes urheilullinen. Olen itsekin urheilullinen joten kaipaan miestä, joka kävisi mm. uimassa tai lenkeillä kanssani. :)

• jep jep

ite oon kylläki jo 18 vuotias, mutta en oo ikinä polttanu enkä oo koskaan ollu humalassa :)

• .....................

mä ainakin luulisin et se helpottaa iän myötä. teininä sitä pittää olla niinku muutkin eikä erottua joukosta outona absolutistina. mäkin varmaan olisin raitis jos vain uskaltaisi. kyllä ne kaverit ja piirit vaikuttaa paljon omiin valintoihin. poltin ennen ja joinkin. En ole polttanut kuukausiin ja voisin olla myös polttamatta. En ole juonutkaan sitten elokuun, joilloin sain pahan alkoholimyrkytyksen. alan juomaan vasta täysi-ikäisenä, kun pääsee baariin ja se on laillista. kyllä niitä on :) ja jos ei nyt vielä, niin kyllä joskus semmoinen kävelee vastaan. mut sun pitää myös osata hyväksyä ihmiset sallaisina kuin ne ovat ja arvostaa niiden valintoja, vaikka ne huonoja oliskin.

• _Nipaaa_

Kyllä meitä vielä löytyy, usko tai älä! ;)

• Nimetön

Näköjään voi uskoa.:) Ja mä vielä luulin että todella harva nuori pitää uimisesta urheilumielessä kun en oo ikinä nähny ketään ikäistäni tyttöä uimahallissa vaikka käyn uimassa joskus montakin kertaa viikossa. Se vaan sitten että kuinka harvassa kunnollisia sitten on... Esim netistäkin kattellessa kaikki tuntuu olevan vähintään 200 km päässä täältä Vaasan lähiseudulta.

• ghjj

on joo tääl ainakin 16v. tyttö, en oole ikinä polttanu, vaikka ollaan tarjottu, en ole juonu kännejä, koska emmä tunne tarvetta siihen :D urheile en hirveästi, tosin pitäis kyl enemmän. lenkillä käyn sillon ku muistaa :DD

• jjjees

mitä väliä jos esim. juo ? sehän on sillee yleensä et urheilijat juo eniten.ei pitäis sun elämää kaataa.. vaan antaa tehdä kaikkien chiksien mitä haluu. KERRAN SITÄ NUORIA OLLAAN !!! urheilijat yhdessä kaataa kuppiii ;) helan går

• Marilyn_|@93

Onhan sellaisia paljonkin.
      Itse sanoisin olevani tuollainen ja itsellenikin tulee usein sama ajatus mieleen, että onko enää saman ikäisiä kundeja jotka ei oo aina viikonloppuisin räkäkännissä, polta tai käytä jtn muuta ihmeainetta tai oo muuten helvetin kusipäitä.
      On mulla kyllä kavereita jotka juo ja polttaa, mut ne sentään arvostaa etten oo sortunu siihen. Joskus kyllä itsestäni tuntuu, että vaan sillä tavalla pääsisin edes vähän eteenpäin elämäs ja tutustuisin uusin ihmisiin.
      Minulle on myös sanottu, että nuoret, jotka ei sorru moisiin houkutuksiin ovat jonkin sortin kypsempiä ihmisiä, mahtuisivat vähän suurimpiin saappaisiin ja haluaisivat jtn muutakin elämältä kuin kuin vklp ryyppy-reissuja.
      Mutta asiastahan voi olla montaa mieltä :) Ihmisiä on erilaisia! Think about it!

• give.me.novacaine

en polta, enkä juo... noi ei vaan kiinnosta, olen 17v. , mutta täytän 18 tos huhtikuussa...

• esimerkki

Olen tänä vuonna 15 täyttävä tyttö. En polta enkä juo koska mua ei edes kiinnosta sellainen. Monet kaverini juovat ja polttavat mutten anna itseni mennä siihen mukaan.

Pidän tälläisistä pojista:
      1. mielummin ei polta eikä juo tai jos niin tekee nii harvoin.
      2. Selaisista jotka välittää ja jotka näyttää sen että välittää
      3. Ei komentele
      4. aloittavat itse keskustelun eikä oo vaan hiljaa
      siinä oli joitaki seikkoja:)

• ^-^

moi. on 16 koht 17w. tyttö ja mä voisin sanoa et mä oon yks semmonen ihminen joka ei juo tai polta. ja urheilen paljon (futis). mua ei vaa kiinnosta mikkää semmoset hommat et pitäs polttaa ja juoda jotta ois cool. mä ainakin arvostan semmosia jokka on raittiita ja urheillullisia(ei tosin tarvi olla mikää himo urheilia).

mut kuitenki jätkän pitäs olla semmonen joka viihtyy mun kans ja välittää musta. ite oon vaasasta päin.

• lonelyhunter

Tein nimimerkin vasta äskettäin, olen siis keskustelun aloittaja... Ihmetys oli suuri kun huomasin että aina vaan on tullut lisää viestiä.:D Hyvä juttu. En ois uskonu että näin iso keskustelu tästä syntyi. Vielä eka keskustelu jonka aloitin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe