Microsoft TODELLA EPÄTOIVOINEN

ja aina epätoivoisemmaksi

kyseinen paskafirma vaan menee. Ai että mistäkö tuon voi päätellä? Katsoo vaan Pentti-kusiaisen ja hänen sivupersooniensa (joita lienee jo yli 20 erilaista) postauksia joissa väännellään totuutta ja välillä kun sekään ei riitä niin kehitetään suoranaisia valheita!

Toivottavasti Pentin maailma lysähtää jonain päivänä kasaan ja Microsoft-korttitalo romahtaa...siinäpähän oppii elämän karuja totuuksia.

Tietenkään en toivo niille lukuisille viattomille rividuunareille jotka siinä firmassa on töissä, mitään pahaa, heitäki varmasti vituttaa välillä tuon firmansa touhut, mutta uskon että hyvä työntekijä löytää kyllä uuden ja paremmankin työpaikan.

13

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti Nelonen

Vaikka palsta hukkuu linuxnistien viesteihin niin silti ne käännetäänkin Windows-käyttäjien viesteiksi. On se Linuxnistien mielenliikkeet outoja.

• onkin...

Siis miten niin palsta hukkuu linuxistien mielenliikkeisiin? Ja miten niin muka linuxistien viestejä tulkitaan windowsistien viesteiksi? Sulla taitaa poika todellakin alkaa nuppi heittää tyhjää!!!

• .....................
        onkin... kirjoitti:

Siis miten niin palsta hukkuu linuxistien mielenliikkeisiin? Ja miten niin muka linuxistien viestejä tulkitaan windowsistien viesteiksi? Sulla taitaa poika todellakin alkaa nuppi heittää tyhjää!!!

tai hanki uudet okulaarit. Eihän tällä palstalla mitään muuta olekaan kuin linux trollien päästöjä.
        Noin niinkuin pääasiassa.

• oletkos ihan
        ..................... kirjoitti:

tai hanki uudet okulaarit. Eihän tällä palstalla mitään muuta olekaan kuin linux trollien päästöjä.
        Noin niinkuin pääasiassa.

varma asiasta? Mistäs tiedät ettei Pentti Nelonen, eli sinä itse, ole niitä kyhännyt, siis noita ns. typeriä viestejä ja tehnyt niitä ikäänkuin linuxistina? Sä et vaan uskalla tarkastella omia juttujasi vaan syytät aina toisia. Asiassa kuin asiassa.

• .............
        oletkos ihan kirjoitti:

varma asiasta? Mistäs tiedät ettei Pentti Nelonen, eli sinä itse, ole niitä kyhännyt, siis noita ns. typeriä viestejä ja tehnyt niitä ikäänkuin linuxistina? Sä et vaan uskalla tarkastella omia juttujasi vaan syytät aina toisia. Asiassa kuin asiassa.

Luuletko että esimerkiksi:

exergy
        Penguin
        Sir-Francis-Drake
        Ubuntu 8.04
        anti-Microsoft
        V.P. Lehto
        c=3
        oletkos ihan

ovat yksi ja sama henkilö?

Luuletko että yhdenyksikään linux käyttäjä ei kirjoita tänne?

Harhaluuloisuutesi ja vainoharhaisuutesi on käsittämätöntä.

"Sä et vaan uskalla tarkastella omia juttujasi vaan syytät aina toisia. Asiassa kuin asiassa."

Juuri niin sinä teet. Ensin itse kirjoitat tänne täyttä sontaa, ja sitten syytät siitä muita!

• Penguin
        ............. kirjoitti:

exergy
        Penguin
        Sir-Francis-Drake
        Ubuntu 8.04
        anti-Microsoft
        V.P. Lehto
        c=3
        oletkos ihan

"Sä et vaan uskalla tarkastella omia juttujasi vaan syytät aina toisia. Asiassa kuin asiassa."

Juuri niin sinä teet. Ensin itse kirjoitat tänne täyttä sontaa, ja sitten syytät siitä muita!

Yksi ja sama henkilö :D

• ja vatut
        ............. kirjoitti:

exergy
        Penguin
        Sir-Francis-Drake
        Ubuntu 8.04
        anti-Microsoft
        V.P. Lehto
        c=3
        oletkos ihan

"Luuletko että esimerkiksi:

exergy
        Penguin
        Sir-Francis-Drake
        Ubuntu 8.04
        anti-Microsoft
        V.P. Lehto
        c=3
        oletkos ihan

ovat yksi ja sama henkilö?"

En ole väittänyt noin, toisaalta kukaan heistä ei suhtaudu noin fanaattisesti kuin sinä ja oletettu eri henkilö Pentti! Tietty kirjoitustyylikin ja viestin sisältöisyys voi myös paljastaa.
        Ja lisäksi luuletko etten ole tässä vuosien aikana oppinut että sama henkilö voi tekeytyä useaksi ja sitten valehdella ettei muka ole sama, vaikka myöhemmin paljastuukin että epäilyt meni oikeaan?
        Trollien vanha kikka.

Ja kun kysyit yllämainituista henkilöistä niin kaksi noista nikeistä on yksi ja sama, nimittäin
        anti-Microsoft ja oletkos ihan. Tiedän sen 120% varmuudella koska ne nikit on minun!

"Luuletko että yhdenyksikään linux käyttäjä ei kirjoita tänne?"

En luule enkä ole myöskään niin väittänyt. Tottakai kirjoittaa mutta tiedän myös sen että joskus jotkut pilanpäiten tekeytyvät muuksi kuin mitä ovat, joskus tarkoituksena on ihan kiusanteko tai toisen saattaminen häpeään, tätäkin on esiintynyt. Mm. aikoinaan minun vakionikilläni kirjoiteltu paskaa ja muuten esiinnytty minuna, siksi mulla ei olekaan vakionikkiä nykyisin vaan nikkini on oikeastaan vain jatkoa otsikolle.

"Harhaluuloisuutesi ja vainoharhaisuutesi on käsittämätöntä."

Ei tämä ole harhaluuloa tai vainoharhaisuutta. Syytät mua tuollaisesta ehkä siksi että olen kenties enemmän oikeassa kuin haluat myöntääkään.

>"Sä et vaan uskalla tarkastella omia juttujasi vaan syytät aina toisia. Asiassa kuin asiassa."

Juuri niin sinä teet. Ensin itse kirjoitat tänne täyttä sontaa, ja sitten syytät siitä muita!<

Ei vaan SINÄ syytät toisia. Sinä olet aina ensimmäisenä syyttämässä toisia! Koita vaan niellä se fakta.

• Pentti-Nelonen

Teidän Linuxtyyppien reaktiot ovat todella säälittäviä, mutta ymmärtäähän sen kun olette linuxin voittokulkua ennustaneet mutta mitään ei tapahdu. Suljettu koodi jyrää, Microsoft suurin ja Apple ainoana kasvattaa osuuttaan, sekin suljettua koodia. Onhan nuo uutiset jotka aiemassa avauksessani postasin linuxheimolle synkkää luettavaa:
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=500000000000003&posting=22000000041423518

Miten reagoi linuxheimo, alapään arkumenteilla ja minua panettelemalla, mutta eipä heillä muutakaan ole plakkarissa, linux ei vaan menesty. ps. minä kirjoitan kirjautuneena, näyttää windowsporukka kirjoittelevan minun nimimerkillä yrittäen saada minut näyttämään idiootilta. Mutta lukekaa linkit niin tiedätte, että puhun asiaa.

• Perustelen tässä:

"Teidän Linuxtyyppien reaktiot ovat todella säälittäviä,"

Ei vaan OMAT kommenttisi ja reaktiosi on säälittäviä!

"mutta ymmärtäähän sen kun olette linuxin voittokulkua ennustaneet mutta mitään ei tapahdu. "
        Tapahtuupas, viis noista "tilastoista".

"Suljettu koodi jyrää, Microsoft suurin ja Apple ainoana kasvattaa osuuttaan, sekin suljettua koodia."

Suljettu koodi on reikäistä.

"Onhan nuo uutiset jotka aiemassa avauksessani postasin linuxheimolle synkkää luettavaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=500000000000003&posting=22000000041423518

Miten reagoi linuxheimo, alapään arkumenteilla ja minua panettelemalla, mutta eipä heillä muutakaan ole plakkarissa, linux ei vaan menesty."

Linuxheimo? No huh huh! Kuulostat miltei rasistilta. Ja hei, sen panettelun olet ITSE ansainnut! Itse olet panetellut muita vuosikaudet joten kestä vastapanettelut niinkuin mies. Jos nyt ylipäätään edes olet mies..

"ps. minä kirjoitan kirjautuneena, näyttää windowsporukka kirjoittelevan minun nimimerkillä yrittäen saada minut näyttämään idiootilta."

Ettet vaan itse kirjoittais niitä ja koitat syyttä niistäkin linuxisteja...Kieroilu ei ole M$-väelle mitään uutta!

"Mutta lukekaa linkit niin tiedätte, että puhun asiaa."

Sinä et KOSKAAN puhu asiaa!

Sitäpaitsi loppukommenttina vielä:

JOS KERRAN MICROSOFT EI KOKISI LINUXIA UHKAKSEEN NIIN MIKSI SEN PITÄÄ PITÄÄ NOIN HELVETINMOISTA METELIÄ TÄÄLLÄ JOKAIKINEN PÄIVÄ??? Jos linux on vain pikkuinen valtameressä niin miksi Microsoft niin kärkkäästi on sitä vastaan??? Pakkohan tuossa on olla jotain pelkoa ja epätoivoa takana kun noin kovasti sodassa ovat ja oletkos muuten lukenut niitä salaisia, mutta julkisuuteen vuotaneita muistioita joissa mm. puhutaan painajaisista?? Tais mennä nekin sulta jälleen kerran ohi!

• Pentti Nelonen
        Perustelen tässä: kirjoitti:

"Teidän Linuxtyyppien reaktiot ovat todella säälittäviä,"

Ei vaan OMAT kommenttisi ja reaktiosi on säälittäviä!

"mutta ymmärtäähän sen kun olette linuxin voittokulkua ennustaneet mutta mitään ei tapahdu. "
        Tapahtuupas, viis noista "tilastoista".

"Suljettu koodi jyrää, Microsoft suurin ja Apple ainoana kasvattaa osuuttaan, sekin suljettua koodia."

Suljettu koodi on reikäistä.

"Onhan nuo uutiset jotka aiemassa avauksessani postasin linuxheimolle synkkää luettavaa:

Miten reagoi linuxheimo, alapään arkumenteilla ja minua panettelemalla, mutta eipä heillä muutakaan ole plakkarissa, linux ei vaan menesty."

Linuxheimo? No huh huh! Kuulostat miltei rasistilta. Ja hei, sen panettelun olet ITSE ansainnut! Itse olet panetellut muita vuosikaudet joten kestä vastapanettelut niinkuin mies. Jos nyt ylipäätään edes olet mies..

"ps. minä kirjoitan kirjautuneena, näyttää windowsporukka kirjoittelevan minun nimimerkillä yrittäen saada minut näyttämään idiootilta."

Ettet vaan itse kirjoittais niitä ja koitat syyttä niistäkin linuxisteja...Kieroilu ei ole M$-väelle mitään uutta!

"Mutta lukekaa linkit niin tiedätte, että puhun asiaa."

Sinä et KOSKAAN puhu asiaa!

Sitäpaitsi loppukommenttina vielä:

JOS KERRAN MICROSOFT EI KOKISI LINUXIA UHKAKSEEN NIIN MIKSI SEN PITÄÄ PITÄÄ NOIN HELVETINMOISTA METELIÄ TÄÄLLÄ JOKAIKINEN PÄIVÄ??? Jos linux on vain pikkuinen valtameressä niin miksi Microsoft niin kärkkäästi on sitä vastaan??? Pakkohan tuossa on olla jotain pelkoa ja epätoivoa takana kun noin kovasti sodassa ovat ja oletkos muuten lukenut niitä salaisia, mutta julkisuuteen vuotaneita muistioita joissa mm. puhutaan painajaisista?? Tais mennä nekin sulta jälleen kerran ohi!

Niin metsä vastaa, kun sille huutaa. Jos Minä ja muutama muu Windows-käyttäjä emme olisi puolustamassa Microsoftia ja Windowsia niin tämä palsta (eikä vain tämä vaan varmaan koko internet) hukkuisi Linuxnistien Windows- ja Microsoft haukkumakommenteista.

• varma?
        Pentti Nelonen kirjoitti:

Niin metsä vastaa, kun sille huutaa. Jos Minä ja muutama muu Windows-käyttäjä emme olisi puolustamassa Microsoftia ja Windowsia niin tämä palsta (eikä vain tämä vaan varmaan koko internet) hukkuisi Linuxnistien Windows- ja Microsoft haukkumakommenteista.

Tuskin kovin monella linuxistilla on tarvetta alkaa haukkua windowsia koska se ei herätä kiinnostusta, haukkuminen alkaa vasta sen jälkeen kun sinä olet ensin heittänyt linux-vastaiset kommenttisi. Minä en ainakaan ala ensimmäisenä heitteleen tänne "windows on paska blaa blaa"-kommenttia noin vaan vaikka monesti juuri ajattelen noin. Heitän noita windows-vastaisia juttuja vasta sen jälkeen kun olette ensin heittäneet linuxista kaikenlaista valhetta. HUOM! Monet linux-käyttäjät vain vastaavat siihen mitä ensin meille heitetään, eivätkä toimi ensimmäisenä. Minä en niin ikään ole tyrkyttämässä kenellekään linuxia, se on jokaisen oma asia mitä käyttää mutta olen kyllä mielissäni jos joku haluaa siirtyä linuxiin ja osoittaa kiinnostusta sitä kohtaan, sitten vasta alan kertomaan siitä.

• win-7

Taas nähdään miten tyhmää porukkaa ootte.

• itsehän osoitat

jokapäivä OMAN tyhmyytesi ja säälittävyytesi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7051
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      117
      4830
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      63
      4086
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      698
      2154
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      248
      1546
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1395
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      54
      1337
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      20
      1037
    Aihe