Taas punainen lada

voi p*rkele

Taas on katukuvaan ilmestynyt punainen lada! Menee puolelta toiselle vaarantaen muuta liikennettä! Onkohan sama lada mistä oli aikasemminkin juttua? Toivottavasti kukaan ei kuole.

15

1855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älyvapaata touhua.

OTTAKAA HYVÄT IMMEISET SE REKKARI YLÖS JA KIPIN KAPIN POLIISILAITOKSELLE...NIIN SIITÄ KAAHARISTA
      PÄÄSTÄÄN. ITSE AINAKIN OLEN SILMÄT AUKI JA KYNÄ TAKUSSA JOTTA SAADAAN SEN PUNAISEN KATISKAN OMISTAJA VASTUUSEEN...=))

• EDELLISEEN...

SIIS TARKOITIN ETTÄ KYNÄ TASKUSSA...=)KYLLÄ TÄMÄKIN ASIA SELVINNEE!!!

• RalliKuski69
        EDELLISEEN... kirjoitti:

SIIS TARKOITIN ETTÄ KYNÄ TASKUSSA...=)KYLLÄ TÄMÄKIN ASIA SELVINNEE!!!

Vittuako se teitä liikuttaa jos se ajaa hirveää rallia itselleen ja kyydissä oleville se on vaaraksi ei muulle liikenteelle ja jos se niin paljon liikuttaa kytätkää tasa arvosessa ja ajakaa sen kylkeen nii sillä pääsette siitä ja ihan sama mitä poliiseille kerrotte niiden pitää itse nähdä se touhu ensiksi ja siihen ei valitettavasti riitä resukset poliisilla kytätä päivästä toiseen punaista ladaa menkää itseenne ja hankkikaa muuta tekemistä kuin kytätä muita autoilioita

• noh...
        RalliKuski69 kirjoitti:

Vittuako se teitä liikuttaa jos se ajaa hirveää rallia itselleen ja kyydissä oleville se on vaaraksi ei muulle liikenteelle ja jos se niin paljon liikuttaa kytätkää tasa arvosessa ja ajakaa sen kylkeen nii sillä pääsette siitä ja ihan sama mitä poliiseille kerrotte niiden pitää itse nähdä se touhu ensiksi ja siihen ei valitettavasti riitä resukset poliisilla kytätä päivästä toiseen punaista ladaa menkää itseenne ja hankkikaa muuta tekemistä kuin kytätä muita autoilioita

kylläpäs rallikuski 69 on topakkana...ai ei oo vaaraksi muille...haist sie jotain...kyllä tiedetään tommoset suharit...mut ...katsellaan quis loppupeleissä käy...

• r1...
        RalliKuski69 kirjoitti:

opetelkaa ensin heittää sitä luisua. :)
        kyllä ne teidän amisluisut on niin nähty.LOL

• Ajele siellä
        RalliKuski69 kirjoitti:

Sinnehän vauhtia mahtuu.

• ..............

No nyt siellä on musta lada missä on rallilippu katolla. AIVAN HIRVEÄN NÄKÖINEN.

• uskoisin että

ne on vaa niitä säälittäviä amiksia. :)

• ^^^^^^^^
        uskoisin että kirjoitti:

ne on vaa niitä säälittäviä amiksia. :)

se punanen lada on ihan eri lada ku se musta. kytätkää sitä punasta musta ei enään ajele ku on metässä. :DDD ajaahan ne lukiolaisetkin rallia mikä se on aina että amiskalaiset on niitä pahimpia. :D nykyään amiskoihin on korkemapi keskiarvovaatimus kun lukioihin. pieksämäen lukioon pääsee kaikki ketkä osaa oman nimen tavata. BeLLet!!!

• ulahtaa
        ^^^^^^^^ kirjoitti:

se punanen lada on ihan eri lada ku se musta. kytätkää sitä punasta musta ei enään ajele ku on metässä. :DDD ajaahan ne lukiolaisetkin rallia mikä se on aina että amiskalaiset on niitä pahimpia. :D nykyään amiskoihin on korkemapi keskiarvovaatimus kun lukioihin. pieksämäen lukioon pääsee kaikki ketkä osaa oman nimen tavata. BeLLet!!!

mihin kalikka kolahtaa...taitaa nimimerkin #dorka#takana lymyillä itse belle...niinkuin itse kirjoitit!!!!

• Mites?
        ulahtaa kirjoitti:

mihin kalikka kolahtaa...taitaa nimimerkin #dorka#takana lymyillä itse belle...niinkuin itse kirjoitit!!!!

Edelliseen viestiin ei voi sanoa muuta kuin: "se koira ulahtaa mihin kalikka kolahtaa".
        Oot tainnut lukion käydä vai mikä tuossa aikaisemmin jonkun kirjottamassa viestissä sinua satutti? =)

• osunut oikeaan...
        Mites? kirjoitti:

Edelliseen viestiin ei voi sanoa muuta kuin: "se koira ulahtaa mihin kalikka kolahtaa".
        Oot tainnut lukion käydä vai mikä tuossa aikaisemmin jonkun kirjottamassa viestissä sinua satutti? =)

enpä oo valitettavasti lukiota käynyt päivääkään...eikä toi mua todellakaan koskettanut millään tavalla...ärsyttävä piirre vaan toi et aletaan yleistää et nyt amislaiset tekee sitä ja tätä ja lukiolaiset sitä ja tätä...kaikki on ihan samanlaisii sähläreitä...so what....antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!!!!

• niin se on.
        osunut oikeaan... kirjoitti:

enpä oo valitettavasti lukiota käynyt päivääkään...eikä toi mua todellakaan koskettanut millään tavalla...ärsyttävä piirre vaan toi et aletaan yleistää et nyt amislaiset tekee sitä ja tätä ja lukiolaiset sitä ja tätä...kaikki on ihan samanlaisii sähläreitä...so what....antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!!!!

Pieksämäellä, jos ei amiksia niin sitten ollaan juntteja. Pysykääkin siellä ladojenne kanssa. :)

• NIIN!
        ^^^^^^^^ kirjoitti:

opettelisitte ensin ajamaan sitä "rallia"!
        Se on noloo kun porukka luulee olevansa jotai grönholmeja !:)

• Lada jälleen myyjä
        ^^^^^^^^ kirjoitti:

Luu kurkkuun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      9392
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      34
      3893
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2644
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe