Tutkittava

Astmanen

Kyselisin,että onko kukaan ottanut avukseen jotain asiantuntijaa/ajajaa ammattitautitutkimuksiin ja valitusten tekemiseksi vakuutusyhtiön päätöksistä. Itsestä tuntuu,että olis tarvetta.Lääkärit ei ehdi/viitsi oikein paneutua yksittäisen potilaan asioihin. Lausunnoista jää aina jotain oleellista puuttumaan.

8

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattihomeastmainen

tilanteesi,onko tutkimukset tehty ja oletko saanut tutkimukset tehneeltä lääkäriltä diagnoosia???

• On on

Astma ja altistuksia ei voi tehdä astman huonon tasapainon vuoksi.Ei ammattitautia vaikka asia muuten täysin selvä. Altistukset vain ratkaisee..

• Ammattihomeastmainen
        On on kirjoitti:

Astma ja altistuksia ei voi tehdä astman huonon tasapainon vuoksi.Ei ammattitautia vaikka asia muuten täysin selvä. Altistukset vain ratkaisee..

asiaasi tutkittu työterveyslaitoksella vai muualla.Valitettavasti monessa tapauksessa vain altistustestit antavat ammattitautidiagnoosin ja mikäli ttl:lla altistustesti näyttää ammattitaudin niin varmasti saat sieltä lääkäreiltä tukea ja vakuutusyhtiökin sen hyväksyy,ainakin IF ja olen kuullut ,että myös Pohjola,kirjoitit "asia muuten täysin selvä" onko todettu ttl:lla vai lääkärissä

• hoitolomalle???
        On on kirjoitti:

Yleensä lähetetään hoitolomalla kortisonikuurin kanssa. Saikkua koko ajaksi ja tuhti kortisonikuuri päälle. Sehän tehoaa astmaan ja tasapaino on kohta taas taattua. Tosin ko. tutkimuspaikan homeet aiheuttavat herkille tämän epätasapainoisen astman takaisin tulon välittömästi, ehkä siitä on kyse kohdallasi.
        Kysy pääsisitkö PUHTAISIIN tiloihin ja siellä tehtäisiin tutkimukset, koska et kestä paikan homeita?

Vaihtoehtoina on siis HOITOLOMA kortisonikuurilla se on noin 4 viikkoa ja kortisonia syödään siitä 2. Ja sitten taas altistuksiin.

Jos hirveän epätasapainossa, niin luulisi että antavat pidemmän hoitoloman ja kortisonikuurin.

Onhan nyt käsittämätöntä, että oletkin LIIAN selkeästi sairas saadaksesi APUA!!!

Kummallinen asiantuntijaryhmä kyllä!

• viestissä
        hoitolomalle??? kirjoitti:

Yleensä lähetetään hoitolomalla kortisonikuurin kanssa. Saikkua koko ajaksi ja tuhti kortisonikuuri päälle. Sehän tehoaa astmaan ja tasapaino on kohta taas taattua. Tosin ko. tutkimuspaikan homeet aiheuttavat herkille tämän epätasapainoisen astman takaisin tulon välittömästi, ehkä siitä on kyse kohdallasi.
        Kysy pääsisitkö PUHTAISIIN tiloihin ja siellä tehtäisiin tutkimukset, koska et kestä paikan homeita?

Vaihtoehtoina on siis HOITOLOMA kortisonikuurilla se on noin 4 viikkoa ja kortisonia syödään siitä 2. Ja sitten taas altistuksiin.

Jos hirveän epätasapainossa, niin luulisi että antavat pidemmän hoitoloman ja kortisonikuurin.

Onhan nyt käsittämätöntä, että oletkin LIIAN selkeästi sairas saadaksesi APUA!!!

Kummallinen asiantuntijaryhmä kyllä!

on viitattu ttl:n omiin sisäilmaongelmiin. Onko ongelma tiedostettu ja tutkittu? Mitä sanoo itse ttl:n väki sisäilmastaan? Asia on kiinnostava omakohtaisestikin - olen menossa muutaman viikon päästä tutkimuksiin.

• Astmanen
        viestissä kirjoitti:

on viitattu ttl:n omiin sisäilmaongelmiin. Onko ongelma tiedostettu ja tutkittu? Mitä sanoo itse ttl:n väki sisäilmastaan? Asia on kiinnostava omakohtaisestikin - olen menossa muutaman viikon päästä tutkimuksiin.

TTL..llä on jotain sisäilmaongelmaa,kun menen osastolle niin lämpö nousee asteen verran heti ja puhallukset tippuvat. Tuskin koskaan altistuksia voi tehdä. Hoitolomat on kokeiltu.

• sisäilmaongelma
        Astmanen kirjoitti:

TTL..llä on jotain sisäilmaongelmaa,kun menen osastolle niin lämpö nousee asteen verran heti ja puhallukset tippuvat. Tuskin koskaan altistuksia voi tehdä. Hoitolomat on kokeiltu.

pitkään. Minulle sanottiin jo kuutisen vuotta sitten ko.paikassa että "verhot vain pölisee" kun valitin että joku yskittää minua.Katinhännät sanon minä. Aikoinaan en ymmärtänyt yhtään mitään ammattitautiasioista joten TTL:n porukka sai minut altistustesteihin joita kadun loppuikäni.Joillekkin testit ovat varmaan ihan jees muttei minulle.

• Astmanen
        sisäilmaongelma kirjoitti:

pitkään. Minulle sanottiin jo kuutisen vuotta sitten ko.paikassa että "verhot vain pölisee" kun valitin että joku yskittää minua.Katinhännät sanon minä. Aikoinaan en ymmärtänyt yhtään mitään ammattitautiasioista joten TTL:n porukka sai minut altistustesteihin joita kadun loppuikäni.Joillekkin testit ovat varmaan ihan jees muttei minulle.

kadut altistuksia loppuelämäsi? Millä aineilla sinua altistettiin? Millä verukkeella he houkuttelivat altistuksiin? Saitko ammattitautidiagnoosin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe