Olisiko teillä hyviä vihjeitä syntymäpäivälahjasta 40 vuotta täyttävälle avovävylleni. Hän järjestää ilmeisesti melko suuret kutsut ystäville ja on näköjään pyytänyt meidät vanhuksetkin mukaan.
Taustatietoja ideoille: upea aikuinen mies, ei lapsia, ajaa sekä autoa että maltillisesti moottoripyörää, käy talvilomalla Lapissa, laskettelee vuokravehkeillä ja hiihtää, on suhteellisen kätevä käsistään muttei mikään varsinainen remonttimies, ei rakasta ylimääräistä tavaraa, kirjahyllyssä ei ole ylimääräistä tilaa.
Oma budjettini: 40 - 200 euroa.
Apua, auttakaa! Haluaisin ilahduttaa, mutten ole saanut vihjeitä lahjatoivomuksista.
Mitä sinä toivoisit itsellesi lahjaksi, kun täytät joskus 40 vuotta?
Miehelle synttärilahja
2
432
Vastaukset
- Poti
Kaikkea muuta mulla jo on. Tietysti luteenpunainen Mersu olisi kiva, mutta on liian kallis.
- kapsaisiini
Jos ei välttämättä halua lahjasta jäävän konkreettista pysyvää muistoa, niin suosittelen lahjakorttia. Väittäisin, että joskus oikein valittu lahjakortti voittaa hyllyyn pölyttymään ostetun vaasin tai väkisin väännetyn jonkun tavaralahjan.
Pitää vaan miettiä haluaako lahjakortin johonkin hänen harrastuksiin liittyvään liikeeseen vai fyysiseen/henkiseen hyvinvointiin. Toisaalta lahjakortin ei tarvitse kattaa koko lahjaa vaan se voi olla sykäys jonkin tavaran tai hemmottelun hankkimiseen.
Muistan vieläkin vajaa kymmenen vuotta sitten saamani lahjakortin jalkahoitajalle (ei mihinkään kauneushoitolaan). No myönnettäköön, että lahjan hankkijalla oli tiedossa ongelmani jalkaterieni kanssa, mutta muistan vieläkin tämän lahjan siitä, että hymyilin hoidosta ulos tullessa ja hymyilin vielä pitkään sen jälkeenkin. Oli hienoa kävellä.
Eli ilman "sisäpiiritietoa" en pysty tarkemmin kohdentamaan lahjakorttia, mutta luulisin pienellä salapoliisityöllä sinun saavan selville mitä avovävy voisi tarvita/haluta. Sen hankkimiseen hankit pienen siemenrahalahjakortin, niin luulisin, että toimii.
Minulle ainakin kelpaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057