QA vs 88

omgomg

oli äsken taas hieno bad beat 8 8 kädessä korotan puolet stackistani 1400 blindit on 200/400 ja chip leader maksaa floppi on!

8 pata 6 ruutu A hertta täydellinen floppi minulle no potissa on jo niin vitusti että helppo heittää all in ja tottakai chipleader maksaa AQ:lla no tässä vaiheessa johdan 98% ja chipleaderilla 2% mahdollisuus vetää ohi runnerilla!

mutta koska nettipokerssa on ohjelmoitu että chipleader voittaa potin oli lähtötilanne mikä tahansa niin totta kai se saa runner runner TÄYSKÄDEN! turnilla Q ajattelin siinä vaiheessa että jos river on A niin syön hatullisen paskaa!

ja A sieltä tuli tietenkin, no nyt lähden vessaan ja otan hatun mukaan! koska pidän lupauksen!

Nettipokeria en pelaa enää ikinä!

19

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskiparit turnauksissa

      vähintäänkin prosentilla 70-30 - olen todennut, vaikkakin matemaattisesti keskipari on 54-46 suosikki isoja pareja vastaan. Puhun nyt siis all in preflop tilanteesta.

      Tämän seikan tajuttuani olen menestynyt turnauksissa aivan tautisen hyvin! Tehnyt jättiharppauksen turnauspelaajana. Mm. KJ on hyvä käsi puskea all in (tietysti huomioon ottaen mitä vaihetta turnauksessa eletään, ja pelitilanne pöydässä tietysti myös)

    • lollerzzz

      Korotat 7BB puskustäkillä paistikkaasti 3,5BB ja itket kun vihun ylikortit osuu. LOL

      • huomioon

        se mitä flopista tuli! vihu oli käytännöllisesti katsoen ulkona pelistä tuossa vaiheessa!


      • tuolla
        huomioon kirjoitti:

        se mitä flopista tuli! vihu oli käytännöllisesti katsoen ulkona pelistä tuossa vaiheessa!

        vaikka olikin flopilla pahasti jäljessä, niin ei voinut foldata. Kukaan muukaan ei olisi sitä tehnyt siinä tilanteessa. Sen sijaan 7BB on puskustäkki, ja yksinkertaisesti kaikki muut pelitavat ovat vääriä kasiparilla. Toivottavasti tästä opit jotakin, sillä huonoa tuuria surkuttelemalla ei saa rahaa.


      • The Rat
        huomioon kirjoitti:

        se mitä flopista tuli! vihu oli käytännöllisesti katsoen ulkona pelistä tuossa vaiheessa!

        Flopin jälkeen AQ on toki 88:a selvästi perässä, mutta voittoon olisi riittänyt ainakin: AA, AQ ja QQ. Mahdollisesti myös runner-runner väri.

        Todennäköisyydet häviöllesi siis ehkä jotain 6% luokkaa. Tai sanotaan 1/20.

        Tällä kertaa näin.

        Nähdäkseni vihu luki sinua väärin ja sinä pelasit suhteellisen oikein. Et tosin kertonut pelaajamääriä, mikä vaikuttaa huomattavasti siihen, millä kannattaa maksaa mitäkin.


      • tarkentaa,
        tuolla kirjoitti:

        vaikka olikin flopilla pahasti jäljessä, niin ei voinut foldata. Kukaan muukaan ei olisi sitä tehnyt siinä tilanteessa. Sen sijaan 7BB on puskustäkki, ja yksinkertaisesti kaikki muut pelitavat ovat vääriä kasiparilla. Toivottavasti tästä opit jotakin, sillä huonoa tuuria surkuttelemalla ei saa rahaa.

        tietysti maksu vihulta, mutta tarkoitin sitä että miten epätodennäköistä vihun oli voittaa flopin jälkeen.


      • herra rat
        The Rat kirjoitti:

        Flopin jälkeen AQ on toki 88:a selvästi perässä, mutta voittoon olisi riittänyt ainakin: AA, AQ ja QQ. Mahdollisesti myös runner-runner väri.

        Todennäköisyydet häviöllesi siis ehkä jotain 6% luokkaa. Tai sanotaan 1/20.

        Tällä kertaa näin.

        Nähdäkseni vihu luki sinua väärin ja sinä pelasit suhteellisen oikein. Et tosin kertonut pelaajamääriä, mikä vaikuttaa huomattavasti siihen, millä kannattaa maksaa mitäkin.

        todennäköisyydet on paljon pienempi kuin tuo 6 %, otetaan nyt pois tuo värin mahdollisuus, oletetaan että vihulla oli A Q offarit. No niin aloitetaanpa laskuoppi; Flopilta vihun pitää saada runner-runner kortit, eli turnilla ON PAKKO OSUA, eli mahdollisuudet ovat 5/45 = 1:9 sen jälkeen pitää vielä pitää osua riveri 4/44 = 1:11

        Eli turnilla pitää sattua kortti, mahdolisuus siihen on 11% ja sitten vielä riverillä ja siihen mahdollisuus on 9 %, sitten kun yhdistät nuo luvut, todennäköisyys flopin jälkeen on 1% voittaa, koska silloin pitää osua MOLEMMAT KORTIT PUTKEEN TOINEN EI RIITÄ EIKÄ EDES SE JOS VIERESTÄ MENI!

        Vielä esimerkki jos joku ei tajunnut, pelataan sata samanlaista peliä, eli pelaajalla x on 8 8 pari ja pelaajalla y on A Q o No niin floppi on tuo sama 8 6 A
        ja nyt siihen esimerkkiin, 100:sta pelistä 11:sta herra y on vielä mukana turnilla saamaan avulla, riverillä noista 11:sta herra y:llä on 9 prosentin mahdollisuus saada apu! Joten sadasta pelistä herra y voittaa vain n. 1 pelin tuon flopin jälkeen.

        Jos joku ei tajunnut noista esimerkeistä niin minä sanon että VOI HIMSKATTI MISSÄ RAUTALANKA ON PYÖRITÄN SEN KAULOJENNE YMPÄRILLE!


      • ollenkaan
        tarkentaa, kirjoitti:

        tietysti maksu vihulta, mutta tarkoitin sitä että miten epätodennäköistä vihun oli voittaa flopin jälkeen.

        Tämä sivuketju lähti liikkeelle siitä, että lollerz -nimimerkillä kirjoittanut sanoi aloittajan pelanneen paistikkaasti kätensä. Kyse ei siis ole ollut alunperin mistään voittotodennäköisyydestä, vaan siitä miten pelasi. Vastaa täsmällisemmin tai älä vastaa aiheen vierestä


      • The Rat:in pointtia
        herra rat kirjoitti:

        todennäköisyydet on paljon pienempi kuin tuo 6 %, otetaan nyt pois tuo värin mahdollisuus, oletetaan että vihulla oli A Q offarit. No niin aloitetaanpa laskuoppi; Flopilta vihun pitää saada runner-runner kortit, eli turnilla ON PAKKO OSUA, eli mahdollisuudet ovat 5/45 = 1:9 sen jälkeen pitää vielä pitää osua riveri 4/44 = 1:11

        Eli turnilla pitää sattua kortti, mahdolisuus siihen on 11% ja sitten vielä riverillä ja siihen mahdollisuus on 9 %, sitten kun yhdistät nuo luvut, todennäköisyys flopin jälkeen on 1% voittaa, koska silloin pitää osua MOLEMMAT KORTIT PUTKEEN TOINEN EI RIITÄ EIKÄ EDES SE JOS VIERESTÄ MENI!

        Vielä esimerkki jos joku ei tajunnut, pelataan sata samanlaista peliä, eli pelaajalla x on 8 8 pari ja pelaajalla y on A Q o No niin floppi on tuo sama 8 6 A
        ja nyt siihen esimerkkiin, 100:sta pelistä 11:sta herra y on vielä mukana turnilla saamaan avulla, riverillä noista 11:sta herra y:llä on 9 prosentin mahdollisuus saada apu! Joten sadasta pelistä herra y voittaa vain n. 1 pelin tuon flopin jälkeen.

        Jos joku ei tajunnut noista esimerkeistä niin minä sanon että VOI HIMSKATTI MISSÄ RAUTALANKA ON PYÖRITÄN SEN KAULOJENNE YMPÄRILLE!

        Siis all-in mentiin ennen floppia ja pöytä näytti riverillä 86A Q A

        Tähän pöytään 88:n voittaa AA, QQ, AQ, A8 ja A6 NYT EI OLETETA VASTASSA OLEVAN AQ! RAUTALANKAA!


      • lukea, hyvä
        The Rat:in pointtia kirjoitti:

        Siis all-in mentiin ennen floppia ja pöytä näytti riverillä 86A Q A

        Tähän pöytään 88:n voittaa AA, QQ, AQ, A8 ja A6 NYT EI OLETETA VASTASSA OLEVAN AQ! RAUTALANKAA!

        ihminen. all-iniin ei menty ennen floppia, vaan flopissa! siinähän ap. sanoo; "8 pata 6 ruutu A hertta täydellinen floppi minulle no potissa on jo niin vitusti että helppo heittää all in ja tottakai chipleader maksaa AQ:lla no tässä vaiheessa johdan 98% ja chipleaderilla 2% mahdollisuus vetää ohi runnerilla!"

        Herra rat väitti että flopin jälkeen mahdollisuus vihulla oli 6 % luokkaa!

        Joten rautalankaa ja äkkiä tänne!


      • se sama
        lukea, hyvä kirjoitti:

        ihminen. all-iniin ei menty ennen floppia, vaan flopissa! siinähän ap. sanoo; "8 pata 6 ruutu A hertta täydellinen floppi minulle no potissa on jo niin vitusti että helppo heittää all in ja tottakai chipleader maksaa AQ:lla no tässä vaiheessa johdan 98% ja chipleaderilla 2% mahdollisuus vetää ohi runnerilla!"

        Herra rat väitti että flopin jälkeen mahdollisuus vihulla oli 6 % luokkaa!

        Joten rautalankaa ja äkkiä tänne!

        olet parempi ihminen, tapa mut sillä rautalangalla niin saat mielenrauhan


      • takana
        se sama kirjoitti:

        olet parempi ihminen, tapa mut sillä rautalangalla niin saat mielenrauhan

        kiitos kun myönsit, sain mielenrauhan.


      • viimenen sana mulle
        takana kirjoitti:

        kiitos kun myönsit, sain mielenrauhan.

        oon vielä hengissä


      • kun myönsit
        viimenen sana mulle kirjoitti:

        oon vielä hengissä

        että olen parempi ihminen ja olevasi väärässä. oho vastasin viestiisi vahingossa ja näin ollen sain viimeisen sanan. olen pahoillani.


      • huonompi ihminen
        kun myönsit kirjoitti:

        että olen parempi ihminen ja olevasi väärässä. oho vastasin viestiisi vahingossa ja näin ollen sain viimeisen sanan. olen pahoillani.

        että joskus pääset pois samalta tasolta minun kanssani. Ulkopuolisen silmissä olemme näet yhtä idiootteja ;)


    • The Rat

      Totta kai chip leader voittaa yli oman osansa poteista, koska useat vastustajat pelaavat varovasti chippiveikkoa vastaan ja kippaavat pienen painostuksen edessä.

      Showdowniin menneistä jaoista taas nähdäkseni prosentit pitävät aika hyvin. Toki omaa kokemusta ei ole kuin muutamasta tuhannesta jaosta, mutta kuitenkin.

      Olen itse voittanut chipleaderin altavastaajan asemasta ja hävinnyt chipleaderille vastaavasta positiosta. Olen myös voittanut chipleaderina oltuani ennen turnia/riveriä altavastaajana, ja hävinnyt vastaavasti.

      On se kumma, miten tuo pokeri on ohjelmoitu siten, että se aina suosii jotakuta, mutta tekee sen vielä niin ovelasti, että kaikki menee todennäköisyyksien mukaan! Jos en tietäisi, että siellä on salaliitto takana, voisin kuvitella, että ne arpovat noita kortteja!!!

      Älä pelaa nettipokeria enää ikinä. Oikein hyvä päätös. Tärkeämpää kuitenkin olisi, että lopettaisit tälle palstalle kirjoittelun. Olettehan te huvittavia (varsinkin se yksi, joka väittää ettei tilastoista näe tuota vääristymää tilastoissa), mutta vitsit eivät pääsääntöisesti ole hauskoja enää sadannella kerralla. Poikkeuksena Monty Python.

    • sanoa että..

      VOI HIMSKATTI!

    • Mites kävi?

      Söitkö hatullisen paskaa? Ja oletko pelannut, kun lupasit, ettet pelaa enää ikinä?

      • hihittelijä

        niin, kerroppas tosiaan miten kävi, minäkin suorastaan janoan tietää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe