Puliukot(alkoholistit)

Oolofi

Miksi pitää kusta esim. sporassa? Eilenkin näin kun kaksi alan miestä oli ratikassa. Helvetin liaksen näkösiä, toinen kittas A-olutta ja toinen kusi ratikassa. Myöskään keskustelun taso ei osoittanut kovin suurta henkistä kapasiteettia.

Miksi? Kysyn vaan.

12

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puliveivari.

Onhan se kuitenkin mukava paikka tenuttaa, raitsikka. Lämmintä ja samalla voi katsella maisemia. Puliukoilla tuo rakon toiminta ei enää ole tahdonalaista niin pissa saattaa tulla mihin vain ja milloin vain.

• Oolofi

juoda niin paljon että rakkokaan ei enää toimi normisti???

• ...

Olisit kysynyt heiltä. Luultavasti olisivat sanoneet sinulle, etteivät he silloin aikoinaan aloittaessaan juomisen halunneet päätyä spurguasteelle, kuten ei kukaan muukaan meistä varmaankaan halua.

Alkoholisimi on etenevä sairaus. Tässä artikkeli, joka saattaa herättää ajatuksia. http://www.juwanet.org/sosterv/alkoholi/alkoholismi_on.htm

• Oolofi

Oli aika hyviä pointteja, en ollut tullut ajatelleeksikaan kaikkea.

• Meedio.

...

• Oolofi

Minulle ei viina maistu enää.

• Hörhör..
        Oolofi kirjoitti:

4.2.2009 klo 17.13 viina ei maistu enää, mutta sinut tuntien klo 17.42 voikin taas maistua.

• Oolofi
        Hörhör.. kirjoitti:

4.2.2009 klo 17.13 viina ei maistu enää, mutta sinut tuntien klo 17.42 voikin taas maistua.

Vaikka eilen join, en nauttinut siitä yhtään ja toivoin ettei tarviis juoda. Mutta kun olin maassa, arvelin sen auttavan ja kävin kans parin spurgukaverin luona kylässä ja sellasia rappiotyyppejä en tosiaankaan jaksa katsella ilman että ''virittäydyn'' itsekin samansuuntaiselle taajuudelle.

• Hörhör...
        Oolofi kirjoitti:

Vaikka eilen join, en nauttinut siitä yhtään ja toivoin ettei tarviis juoda. Mutta kun olin maassa, arvelin sen auttavan ja kävin kans parin spurgukaverin luona kylässä ja sellasia rappiotyyppejä en tosiaankaan jaksa katsella ilman että ''virittäydyn'' itsekin samansuuntaiselle taajuudelle.

määrittelee, että ystäväpiiristään ihminen tunnetaan.
        Ajatus on se, että ihminen on ystäväpiirinsä mukainen.
        Se pätee sinuunkin.

".. ja kävin kans parin spurgukaverin luona kylässä ja sellasia rappiotyyppejä.."

• et ole juomatta
        Oolofi kirjoitti:

alkoholipitoisia?

• Oofin kanssa

Mä tunnen tään poloisen ja jos siitä ei joutuisi linnaan, meinaan oikeeseen linnaan, niin mä kirjoittaisin hesarin yleiseönosastoon asiaa. Mutta kun en voi, vaikka ratikalla ajelenkin ja juon kalajaa, kolmas linja.

• Oolofi

Senkin dork.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5130
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      119
      1626
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1459
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1376
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1183
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1070
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      817
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      793
    Aihe