Heip, onko ketään törmännyt tähän, että koira pelkää hikkaa..? Aina kun minulle tulee hikka, niin koirani pinkaisee saman tien pois läheltäni, ja sen jälkeen luimstelee ja hiippailee kuin hidastettuna =) en itse ole kullut että kenenkään tutun koira tekisi samoin hikan kuullessaan.
koira pelkää hikkaa
3
1660
Vastaukset
- arkipiru
kyllä elämäni aikana törmännyt, mutta jos totta puhutaan, niin koiralta voi oikeastaan odottaa ihan mitä vaan.
Meillä ei saisi aivastaa mutta jos sellainen tapahtuu, pitää pyytää anteeksi. Justiina opettaa nuo pahat tavat, vai pitäisikö sanoa, hyvät tavat, meidän Marjalle. Ilman anteeksipyyntöä se jää tapittamaan haavi auki eikä lopeta ennen kuin on anteeksi pyydetty.
Onneksi se tekee sitä vain kotona meidän kesken. - hullinen
se on koiran mielestä kummallinen ääni, jota on
syytä kavahtaa. :) Olen kyllä huomannut, että
kun joskus oikein räväkästi aivastaa, niin
koira saattaa hätkähtää. - jooooooooos
mun koira pelkäs nuorempana mun aivastusta ja vieläkin se pelkää isännän aivastusta;) samoin autojen pakokaasuja kiertää ja kaartaa, ja autoon ei missään nimessä voi mennä siltä puolen johon tuuli pakokaasut tupruttaa;) muut koirut menee pakopökryjen läpi, mut toi ei kirvelläkään;).. on myös paukkuarka koira, mut onneksi nyt viime tulitusta ei pahemmin noteerannut, liekö jotenkin aistit vanhemmiten heikentyny...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780