Päivälle ihana

aloitus..

Sähköpostiin kolahti viesti miehen 11v tyttäreltä, joka kirjoitti että on ikävä ja lähetti halauksia.
Uusperheessä on parasta kun saa nauttia muistakin kuin omista lapsistaan, ja jokainen hellyyden osoitus tai lämmin sana tuntuu ihan yhtä hyvälle, saa sen omalta tai miehen lapselta.

10

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva provo taas!

Mie oon saanut kanssa ex ex nyks nyks tulevilta ja meneviltä miehen lapsilta halauksia ja suukkoja ihan kunnon kortilla. Minuu ne muistaa ko oon niiin ihana, muttei omaa äitiään ku se on niin kamala.

• tällaista vastausta

ennen kirjoittamistani, sillä tiesin, miten tähän tullaan vastaamaan.

Simppeli homma: älä anna lastasi isälle enää silloin, kun tällä on uusi nainen. Vaarana on, että lapsikin ihastuu tähän, ja mitenkäs sitten suu pannaan.

Ja tännehän voit aina tulla itkemään, että isä hylkäsi. ;)

Aloittajalle: se on ihan huipputunne, kun saa kivaa postia miehen lapselta! Anna katkerikkojen repiä tukisukkahousujaan, nauti sinä. Onnea!

• pelkkä potaskaa
        tällaista vastausta kirjoitti:

ennen kirjoittamistani, sillä tiesin, miten tähän tullaan vastaamaan.

Simppeli homma: älä anna lastasi isälle enää silloin, kun tällä on uusi nainen. Vaarana on, että lapsikin ihastuu tähän, ja mitenkäs sitten suu pannaan.

Ja tännehän voit aina tulla itkemään, että isä hylkäsi. ;)

Aloittajalle: se on ihan huipputunne, kun saa kivaa postia miehen lapselta! Anna katkerikkojen repiä tukisukkahousujaan, nauti sinä. Onnea!

Satuja joihin ei usko kuin kertoja itse.

• fiksuilla aikuisilla.
        pelkkä potaskaa kirjoitti:

Satuja joihin ei usko kuin kertoja itse.

Onhan se ihan eri tunne kun saa palautetta "vieraalta" lapselta, silloin todella ymmärtää onnistuneensa. Itse olen purrut silloin tällöin hammasta ja ajatellut lapsen parasta, ja saadessani juuri vastaavan viestin tai tunnustuksen koen tehneeni oikein.

Omien lasten palautetta pitää itsestään selvänä, mutta spontaanisti ja oma-aloitteisesti annettu tunnustus tuntuu ihan huippuhyvältä!

Ei se ole sinulta pois, päin vastoin.

• sinä jaksat

olla katkera lehmä, päivästä toiseen pilaamassa muiden asiallisia kirjoituksia.
        Se on voi voi, jos sua on elämä kolhinu ja mies jättäny, muttei ole meidän vika.
        Hae hoitoa ittelles!

• että uusperheellisissäkin

on normaaleita ihmisiä.

• niitä on

luulen niin.

• aloittaja

On suorastaan järkyttävää miten katkerat ihmiset näkevät kaikessa pelkkää provoa ja pahaa.
      Onhan se tietysti harmillista miettiä että oma lapsi voisikin ihan oikeasti tykätä isänsä uudesta kumppanista.
      Tosin itsestäni on mukavaa että lapseni pitää isänsä vaimosta. Ja uskon että näin kokee jokainen aikuinen nainen, joka osaa jättää vanhan taaksensa eikä kanna turhaa katkeruutta mukanaan.

No tämä tarina miehen lapsen viestistä on totisinta totta, ja sai minut hyvälle tuulelle heti aamusta =)

• normaali juttu

Nämä ihmiset pelkäävät, että lapsi alkaa vertailla heitä ja että he jäävät "tappiolle".

He unohtavat, että toisin kuin he itse, lapsi on lojaali.

• kävi näin

Vietiin miehen lasta kotiinsa äidin luo.Jäätiin kahville ja juttelemaan.Jossain vaiheessa lapsi tuli syliini istumaan hetkeksi.Ei haitannut minua eikä lapsen äitiä.Lapsikin tuntee varmasti olonsa turvalliseksi,jos huomaa,ettei tarvitse olla jonkun puolella ja toista vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe