Sähköpostiin kolahti viesti miehen 11v tyttäreltä, joka kirjoitti että on ikävä ja lähetti halauksia.
Uusperheessä on parasta kun saa nauttia muistakin kuin omista lapsistaan, ja jokainen hellyyden osoitus tai lämmin sana tuntuu ihan yhtä hyvälle, saa sen omalta tai miehen lapselta.
Päivälle ihana
10
354
Vastaukset
- kiva provo taas!
Mie oon saanut kanssa ex ex nyks nyks tulevilta ja meneviltä miehen lapsilta halauksia ja suukkoja ihan kunnon kortilla. Minuu ne muistaa ko oon niiin ihana, muttei omaa äitiään ku se on niin kamala.
- tällaista vastausta
ennen kirjoittamistani, sillä tiesin, miten tähän tullaan vastaamaan.
Simppeli homma: älä anna lastasi isälle enää silloin, kun tällä on uusi nainen. Vaarana on, että lapsikin ihastuu tähän, ja mitenkäs sitten suu pannaan.
Ja tännehän voit aina tulla itkemään, että isä hylkäsi. ;)
Aloittajalle: se on ihan huipputunne, kun saa kivaa postia miehen lapselta! Anna katkerikkojen repiä tukisukkahousujaan, nauti sinä. Onnea! - pelkkä potaskaa
tällaista vastausta kirjoitti:
ennen kirjoittamistani, sillä tiesin, miten tähän tullaan vastaamaan.
Simppeli homma: älä anna lastasi isälle enää silloin, kun tällä on uusi nainen. Vaarana on, että lapsikin ihastuu tähän, ja mitenkäs sitten suu pannaan.
Ja tännehän voit aina tulla itkemään, että isä hylkäsi. ;)
Aloittajalle: se on ihan huipputunne, kun saa kivaa postia miehen lapselta! Anna katkerikkojen repiä tukisukkahousujaan, nauti sinä. Onnea!Satuja joihin ei usko kuin kertoja itse.
- fiksuilla aikuisilla.
pelkkä potaskaa kirjoitti:
Satuja joihin ei usko kuin kertoja itse.
Onhan se ihan eri tunne kun saa palautetta "vieraalta" lapselta, silloin todella ymmärtää onnistuneensa. Itse olen purrut silloin tällöin hammasta ja ajatellut lapsen parasta, ja saadessani juuri vastaavan viestin tai tunnustuksen koen tehneeni oikein.
Omien lasten palautetta pitää itsestään selvänä, mutta spontaanisti ja oma-aloitteisesti annettu tunnustus tuntuu ihan huippuhyvältä!
Ei se ole sinulta pois, päin vastoin. - sinä jaksat
olla katkera lehmä, päivästä toiseen pilaamassa muiden asiallisia kirjoituksia.
Se on voi voi, jos sua on elämä kolhinu ja mies jättäny, muttei ole meidän vika.
Hae hoitoa ittelles!
- että uusperheellisissäkin
on normaaleita ihmisiä.
- niitä on
luulen niin.
- aloittaja
On suorastaan järkyttävää miten katkerat ihmiset näkevät kaikessa pelkkää provoa ja pahaa.
Onhan se tietysti harmillista miettiä että oma lapsi voisikin ihan oikeasti tykätä isänsä uudesta kumppanista.
Tosin itsestäni on mukavaa että lapseni pitää isänsä vaimosta. Ja uskon että näin kokee jokainen aikuinen nainen, joka osaa jättää vanhan taaksensa eikä kanna turhaa katkeruutta mukanaan.
No tämä tarina miehen lapsen viestistä on totisinta totta, ja sai minut hyvälle tuulelle heti aamusta =)- normaali juttu
Nämä ihmiset pelkäävät, että lapsi alkaa vertailla heitä ja että he jäävät "tappiolle".
He unohtavat, että toisin kuin he itse, lapsi on lojaali. - kävi näin
Vietiin miehen lasta kotiinsa äidin luo.Jäätiin kahville ja juttelemaan.Jossain vaiheessa lapsi tuli syliini istumaan hetkeksi.Ei haitannut minua eikä lapsen äitiä.Lapsikin tuntee varmasti olonsa turvalliseksi,jos huomaa,ettei tarvitse olla jonkun puolella ja toista vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756