Eli tämmöistä asiaa olisin kysynyt minulla on 5-vuotias kultsi uros, ja minua se uskoo mutta emännälle se tekee sellaista että ei halua liikkua lenkillä se välillä jämähtää paikalleen sekä myös välillä ulkooven eteen eikä suostu liikkumaan, vetää ei voi koska valjaat lähtee päältä mistähän voi johtua onko vaan jotain johtajuus juttua miten tuollaisen saisi pois...eilenkin jämähti ulkooven eteen mutta kun minä menin hakemaan sen suostui se tulemaan sisälle
hyvät neuvot tarpeen...
4
280
Vastaukset
- ...
... ja kehoita vaimoasi olemaan palkitsevampi koiran mielestä.
Mitä koira saa sinulta mitä se ei saa vaimoltasi? Leikkiä? Vapautta? - varmaankin sen, ettei
vaimosi ole sen kanssa yhtä jämäkkä kuin sinä.
Antaako vaimosi koiralle useinkin periksi niin, että sinun on riennettävä apuun?
Pyydä vaimosi testaamaan tätä kikkaa:
jos koira jumittaa johonkin oviaukkoon/käytävään/keskelle lattiaa, pyydä vaimoasi yksinkertaisesti KÄVELEMÄÄN KOIRAN YLI, eli pakkottamaan kehollaan koiraa väistämään.
Kyllähän nyt tuollaisen koiran saa tottelemaan, jos ei muutoin liiku, ei muuta kuin niskapersotteella koira eteenpäin.
Eihän sitä nyt pidä antaa tulla silmille hyppimään...- kjndsjkdsn
varmaan tästä on kyse että toinen on liian pehmeä koiralle, se murisee emännälle kun hän koittaa lähestyä koiraa kyseisessä tilanteessa ja sitten se huomaa että toinen aristelee silloinhan koira pitää itseään voittajana.
- toimi meillä
Meillä kanssa koiruus välillä jämähtää ottamaan rennosti kesken lenkin. Liikkeelle päästään taas kun heittelen namin suuntaan johon olemme menossa. Koira rakastaa metsästää liikkuvia nameja.
Sitten joskus harvemmin on tilanteita että namit ei tehoa. Tällöin alan laittaa koiraa kiinni lähimpään sopivaan paikkaan(jos sellainen löytyy), ja tästä haukku huolestuu jo sen verran että nousee tsekkaamaan että eikai isi vaan tosissaan meinaa mua tänne jättää.
Kannattaa koittaa jos toimisi teilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760