Mitkä Queenin kappaleet ovat mielestänne sanoitustensa puolesta parhaimmat/kauneimmat/koskettavimmat? Ei tarvitse välttämättä muuten tykätä kappaleesta. Itse pidän eniten seuraavista:
- Spread Your Wings
- Bijou (lyhyet, mutta kyseisessä biisissä aivan ihanat)
- The Show Must Go On (jos pitäisi valita paras lyyrisesti musiikillisesti, niin se olisi tämä)
- Save Me
- These Are The Days Of Our Lives
- You Take My Breath Away
- Love Of My Life
- In Only Seven Days
- Sail Away Sweet Sister
- Bohemian Rhapsody (tulkinnanvarainen ja siksi hyvä)
- We Are The Champions
Lisäksi vielä:
Lily Of The Valley
In The Lap Of The Gods (molemmat)
Innuendo
It's A Beautiful Day
A Winter's Tale
Kauneimmat lyriikat?
10
1243
Vastaukset
- Sammy who was low
Ykköseksi taidan nostaa Sail Away Sweet Sisterin (osittain siksi että olen itse kokenut samoja tunteita mitä Brianin suulla laulanut henkilö).
Lisäksi mainittakoon Spread Your Wing, You're My Best Friend, Nevermore, In Only 7 Days, Love Of My Life, Lily Of The Walley...- meliini
You're My Best Friend on aivan ihana, mutta Love of my life nostaa aina kyyneleet X...)
En henkilökohtaisesti pidä You take my breath away-kappaleesta, siinä on hieman liian "aavemainen" alkutunnelma, ja lopussa hiukan aneeminen...
Bohemian rhapsody on kyllä uskomattoman tunnelmallinen. - jupiter68
meliini kirjoitti:
You're My Best Friend on aivan ihana, mutta Love of my life nostaa aina kyyneleet X...)
En henkilökohtaisesti pidä You take my breath away-kappaleesta, siinä on hieman liian "aavemainen" alkutunnelma, ja lopussa hiukan aneeminen...
Bohemian rhapsody on kyllä uskomattoman tunnelmallinen.-Las balabras de Amor
-Save Me
-White Queen
-Dont try so Hard
-A Winters Tale
-Who wanst to live forever
-Dear friends
-Let us cling together
-In the lap of the Gods - Bad Co.
jupiter68 kirjoitti:
-Las balabras de Amor
-Save Me
-White Queen
-Dont try so Hard
-A Winters Tale
-Who wanst to live forever
-Dear friends
-Let us cling together
-In the lap of the GodsSuurin osahan on jo mainittu ja niihin voin helposti yhtyä. Omia lisäyksiä edellä mainittuihin olisivat:
- You and I
- Is This The World We Created?
- Mother Love
- We Believe
Varsinaista suosikkia on vaikea sanoa, sillä loistavia lyriikoita on sen verran paljon. - ei hyvä
Bad Co. kirjoitti:
Suurin osahan on jo mainittu ja niihin voin helposti yhtyä. Omia lisäyksiä edellä mainittuihin olisivat:
- You and I
- Is This The World We Created?
- Mother Love
- We Believe
Varsinaista suosikkia on vaikea sanoa, sillä loistavia lyriikoita on sen verran paljon."- We Believe " ?!!!
Ei todellakaan, surkea itsekopiointi The Miracle biisin lyriikoista - tämä nimimerkki
ei hyvä kirjoitti:
"- We Believe " ?!!!
Ei todellakaan, surkea itsekopiointi The Miracle biisin lyriikoistaBad co. on paulin fanittaja niin pitää sen aina vetää kotiin päin :D
surkea lyriikka, oikeassa olit. - Bad Co.
tämä nimimerkki kirjoitti:
Bad co. on paulin fanittaja niin pitää sen aina vetää kotiin päin :D
surkea lyriikka, oikeassa olit."mutta kun Bad co. on paulin fanittaja niin pitää sen aina vetää kotiin päin :D"
Vaikeaa Brianin ja Freddien lyriikoita on keskenään verrata, mutta mielestäni ei Brian mitenkään ole kopioinut Freddien sanoituksia, vaika biisin sanoma onkin saman tyylinen....mutta näin on myös monessa muussakin Q:n biisissä.
- of thee
The sun too soon lost his light
And on my shoulder I look for thee
But clouds that gathered in the night
Have taken thee from me
And how shall I live through the shadows
And how shall I sleep in the night
Until our hearts set us free
I must dream of thee
Be strong my love while we're apart
And know the love that I keep for thee
Is safe and secret in my heart
If thou shouldst dream of me
When lovers forget to blow kisses
And children no longer can dream
And lifeless the waters and silent the streams
And the stars lose their silvery gleam
Why then my lost Love we'll see
I shall not dream of thee
When freedom is only a memory
And laughter is way out of style
And time now can spare on the
Face of the Mona Lisa
No trace of a smile
Why then be sure Love that I'll
No longer deam of thee
Shall I not dream of thee... - sanoituksista
Who wants to live forever (kaunis!!)
These are the days of our lives (koskettava)
The Show must go on (nimi kertoo kaiken)
Play the game
Bohemian Rhapsody (moni ei tästä juonta löydä mutta itse näen tässä tarinan)
Save me - laakso.paivi
Mother love kaunis sydäntä särkevät sanat olisi 10 biisi jos lopun huudatus osa ja kakaran määkinä olis jätetty pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569