moi .
siis kolmas tulossa kesällä. tokan ja uuden vauvan ikäero on sillon 1v 11kk.
olen miettinyt nuita sisarusrattaita. liikutaan paljon ulkona ja isompi tyttö menossa tarhaan syksyllä ja kävellen ajattelin sen reissun tehdä päivittäin, niin et rattaat pakko hommata.
olen katsellut eri rattaita mut en oikeen tidä mitkä pitäisi ostaa. olen katsonut käytettyjä ja uusia. oikeestaan ihan sama. kunhan löytyy edulliset mut hyvät.
minkälaiset rattaat te muut samassa tilanteessa olette hankkineet, minkälaiset ollet.
suositelkaa nyt jotain :)
ei haittaa jos ei nyt ihan hirmu pieneen tilaan mene .. ku isompi auto ostetaan.
ei tyttö vielä mene sillä seisomalaudalla tuota 5km suunta, aamulla ja iltapäivällä.
onko kokemuksia
Carena Double Swing - sisarusrattaista.
aika edulliset ... voi ihan uutenakin ostaa :)
sisarusrattaat ???
5
678
Vastaukset
- goio
osta mielummin käytetyt laadukkaammat.
Meillä oli baby weltin alaskat, vastaavat kuin x-adventure twinco.
Omat puolet s´lapsilla, sekä selkänojat erikseen säädettävissä..
Loistavat rattaat jotka mahtuivat kaupaan kuin kauppaan. - öym
Haettiin just postista tuollaiset Carenat vauvan kantokopan kanssa. Kasassa ovat, ja vähänhän ne on sellaiset muovisen oloiset, mutta aika näyttää onko niistä mihinkään. Laadukkaita käytettyjä ei nyt ollut tarjolla, eikä viitsitty maksaa hirveitä kun ei noiden käyttöikäkään niin kovin pitkä ole.
- Swingeistä
Meillä käytössä kyseiset rattaat. Omia kokemuksia:
Ihan hyvät jos liikkuu asfaltilla, hiekkatiellä ne renkaat on tosi kovan tuntuiset.
Vauvankoppa on ihan huippu
työntöaisa mukavan korkealla, pitkänkin ihmisen mukava työnnellä
kevyen tuntuiset
ihmeen tilava istuin, ainakin verrattuna noihin meidän yhden matkarattaisiin
erikseen säädettävät selkänojat ja kuomut
-Niillä ei mahdu ihan mihin vaan kauppoihin, pikkukaupat on saanut unohtaa.
-On tosiaankin halvan tuntuiset, mutta halvathan ne ovatkin. Menevät kyllä sen ajan mitä niille on käyttöä.
Jos nyt olisin ostamassa niin ostaisin peräkkäin istuttavat. - Emmaljungat meillä
Ostettiin Emmaljungan twin city crossit. Juu, ei mistään halvimmasta päästä ole, mut ollaan tykätty ensimmäisen kanssa noista, niin päätin et ostetaan sit samat rattaat tuplakokona :)
Käytettyjen kans kannattaa vähän kattoo mitä ostaa. Samalla hinnalla sain nuo rattaat uutena (2008 vuoden väri), mitä käytetyistä ja todella vanhoistakin pyydettiin :)
Oon kans samaa mieltä siitä, et jos paljon on käyttöö ni kannattaa edes vähän panostaa laatuunkin. - tulee meille
Huomasin, että ongelmaksi tulee se, että esikoinen ei oikein enää mahdu moniinkaan tupliin, pää ottaa kuomuun kiinni jo nyt, vaikka kuopus syntyy vasta kk sisällä... Samoin kapeiden vierekkäin istuttavien tuplien istuimet on usein tosi ahtaat myös leveyssuunnassa.
Oikeastaan ainoat, johon esikoinen mahtuu (siro, pitkähkö tyttö) on i´coon tuplarattaat. Hankittiin jo kk sitten, nyt on käytetty yksöisrattaina (samoja rattaita voi siis käyttää yhdellä istuimella tai sovittimella tuplina). Istuimet on ihan tavallisten rattaiden kokoiset, joten tilaa on hyvin, menee myös hyvin ovista ja porteista, joska on peräkkäin istuttavat, mutta silti aika lyhyet, joten kovasti ei tarvitse kääntäessä kammeta. Etupyörät kääntyy osittain.
Ainut miinus on hinta, joka uusina on aika kova. Käytettyinäkin kuitenkin näyttää löytyvän, jos vaan ehdit odotella sopivia. Tässä linkki lisätietoihin.
http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=108&products_id=270
Meilläkin oli harkinnassa carenat, mutta niin monet tutut haukkui, joilla carenan matkarattaat olleet käytössä, että päädyttiin näihin. Emmaljungan tulia myös mietittiin, koska esikoisen rattaisiin oltiin tosi tyytyväisia, mutta istuimet oli kokonaisleveyteen nähden tosi ahtaat. Renkaat levensi rattaita aika paljon, pää oli heti kuomussa kiinni. Tarkoitus on nyt myydä vanhemmat Emmaljungan yksöisrattaat pois, koska nämä i´coot palvelee tarkoitusta vielä esikoisen siirtyessä seisomalautailemaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809