Millaisen muiston jätit / jätät itsestäsi hänelle
Millainen
25
1489
Vastaukset
- ainakin,
että se olisi hyvä ja valoisa.
- -että-
jätin paljon hyviä muistoja yhteisistä, ihanista hetkistämme ja kaikesta siitä mitä touhuttiin yhdessä. Toivoisin että hän unohtaisi riitelymme viime aikoina, niin minäkin aion. Ikävä on kova vieläkin. m->n
- aika paskan
mutta minkäs teet. Ei ollut oma valinta.
- Sivuuullinen
Kukaan ei ole koskaan itse syyllinen mihinkään.
Helpompaa on syyttää muita kuin katsoa peiliin. - Kuulehan,
koskaan, missään tilanteessa ei voi sanoa noin.
Sinä - ja vain sinä - päätät tietyistä asioista
elämässäsi. Ei kukaan muu. Vain sinä. Samaten
sinä - ja vain sinä - olet vastuussa elämässäsi
tietyistä asioista, ei kukaan muu.
Sinä olet aina tekevä omat valintasi ja päätöksesi, niitä ei kukaan tee sinun puolestai.
Ei, vaikka kuinka koetat sysätä syytä muille.
Paska tyyppi mikä paska.
Jollei olisi niin suututtanut, olisi naurattanut:)
Mikään ei ole niin halveksittavaa kuin sinunlaisten paskojen käytös toista ihmistä
kohtaan. - kusipää olet
ihmiseksi.
- sun elämässä
on sellasia asioita joihin sä ite vaikutat ja
joista ite kannat vastuun? Onko mitään.
Kunpa jokainen ihminen välttyis sun kaltaisilta.
Osaatko sä tehdä hyvää kellekkään? - köyhä syitä
löytää kun ei kuolla tahdo".
- tuomitset
kusipää olet kirjoitti:
ihmiseksi.
toisen ihmisen. Ymmärrän miksi kaipaat täällä. Ja sivusta tämä.
- ihminen todella
tuomitset kirjoitti:
toisen ihmisen. Ymmärrän miksi kaipaat täällä. Ja sivusta tämä.
käyttäytyy noin kuin hän sanoi - hän on kusipää.
Jokaista ihmistä pitää kohdella kunnioituksella.
Ja - tiedoksesi - minä en kaipaa täältä ketään,
kommentin kirjoittaminen ei suinkaan vaadi sellaista.
Älähän leiki tietävämpää kuin oletkaan:)
Edellinen. - varmaan sellanen
uusavuton, itsekäs typerys joka ei ymmärrä elämästä ja ihmisten kohtelusta mitään.
Mutta eiköhän elämä viä suakin kouluta. - väitin sinun
ihminen todella kirjoitti:
käyttäytyy noin kuin hän sanoi - hän on kusipää.
Jokaista ihmistä pitää kohdella kunnioituksella.
Ja - tiedoksesi - minä en kaipaa täältä ketään,
kommentin kirjoittaminen ei suinkaan vaadi sellaista.
Älähän leiki tietävämpää kuin oletkaan:)
Edellinen.jotain tietävän? Sanoit parin lauseen perusteella toista kusipääksi. Ymmärsit todella väärin viestini. Sitähän minä yritin sanoa, ettet sinä voi tuolla perusteella häntä nimitellä, kun et edes tunne häntä.
Sivullinen :D - kateissa?
väitin sinun kirjoitti:
jotain tietävän? Sanoit parin lauseen perusteella toista kusipääksi. Ymmärsit todella väärin viestini. Sitähän minä yritin sanoa, ettet sinä voi tuolla perusteella häntä nimitellä, kun et edes tunne häntä.
Sivullinen :D" Ymmärrän miksi kaipaat täällä". Näin kirjoitti
henkilö jolle vastasin.
Ja minä en kaipaa täältä edelleenkään ketään.
Täällä ei kukaan tunne ketään mutta muutaman sanan perusteella voi todellakin tietää hyvin
paljon toisesta ihmisestä.
Ethän sinä mikään sivullinen ole jos olet jo tuo aikaisemmin kommentoinut.
Relaa vähän:)
Edellinen. - ??? !!! ???
väitin sinun kirjoitti:
jotain tietävän? Sanoit parin lauseen perusteella toista kusipääksi. Ymmärsit todella väärin viestini. Sitähän minä yritin sanoa, ettet sinä voi tuolla perusteella häntä nimitellä, kun et edes tunne häntä.
Sivullinen :D???? !!! ???
- ko ..
väitin sinun kirjoitti:
Sivullinen :Dkotona ..?
- sinua, mutta
kateissa? kirjoitti:
" Ymmärrän miksi kaipaat täällä". Näin kirjoitti
henkilö jolle vastasin.
Ja minä en kaipaa täältä edelleenkään ketään.
Täällä ei kukaan tunne ketään mutta muutaman sanan perusteella voi todellakin tietää hyvin
paljon toisesta ihmisestä.
Ethän sinä mikään sivullinen ole jos olet jo tuo aikaisemmin kommentoinut.
Relaa vähän:)
Edellinen.onneksi ei tarvitse. Hermostuit ihan turhasta.
:D Onneksi olkoon pöljä! - edellinen,
sinua, mutta kirjoitti:
onneksi ei tarvitse. Hermostuit ihan turhasta.
:D Onneksi olkoon pöljä!luehan oma tekstisi uudelleen niin näet kuka hermostui:)
vastasin kohteliaasti sinulle kun sekoilit, ei sen kummempaa:)
heipsuli :) - viestiä on
ko .. kirjoitti:
kotona ..?
sinulta edellinen. Oletko ihan järjissäsi? Mitään pahaa ei ollut viestissäni, johon vastasit noin hädissäsi. On vain mielestäni asiatonta nimitellä ventovierasta kusipääksi, mutta sinulla ei taida olla enää normaalit käyttäytymismallit hallussasi. Ihan hassu ihminen olet.
:D - sivustaki huomaa
sinua, mutta kirjoitti:
onneksi ei tarvitse. Hermostuit ihan turhasta.
:D Onneksi olkoon pöljä!ettet jymmärtänyt, , , mut mitä välii,,
sun ei ois pitäny alkaa nimitteleen siit kato
näkee kuka on se pöljä >>>>>>>>>>>> &&&&&& - ihminen*
edellinen, kirjoitti:
luehan oma tekstisi uudelleen niin näet kuka hermostui:)
vastasin kohteliaasti sinulle kun sekoilit, ei sen kummempaa:)
heipsuli :)aloittaa kysymällä: järki kateissa? Olet hermoraunio, mutta peität sitä hymiöillä. Ei normaali rauhallinen ihminen käytä kusipää sanaa nettipalstalla.
:D - edellinen
viestiä on kirjoitti:
sinulta edellinen. Oletko ihan järjissäsi? Mitään pahaa ei ollut viestissäni, johon vastasit noin hädissäsi. On vain mielestäni asiatonta nimitellä ventovierasta kusipääksi, mutta sinulla ei taida olla enää normaalit käyttäytymismallit hallussasi. Ihan hassu ihminen olet.
:Don valitettavasti omaa kuvitelmaasi:)
heipsuli:) - edellinen.
ihminen* kirjoitti:
aloittaa kysymällä: järki kateissa? Olet hermoraunio, mutta peität sitä hymiöillä. Ei normaali rauhallinen ihminen käytä kusipää sanaa nettipalstalla.
:Dolenko pyytänyt keskustelemaan? En ole, ihan itse änkesit:)
Edelleenkään en ole hermostunut.
Heipsuli:) - hvvä yritys
sivustaki huomaa kirjoitti:
ettet jymmärtänyt, , , mut mitä välii,,
sun ei ois pitäny alkaa nimitteleen siit kato
näkee kuka on se pöljä >>>>>>>>>>>> &&&&&&ystäväiseni. Nyt ymmärrän miksi tämä keskustelupalsta on kuin alamaailman vitsi.
- käämi kärtsäs
ihminen* kirjoitti:
aloittaa kysymällä: järki kateissa? Olet hermoraunio, mutta peität sitä hymiöillä. Ei normaali rauhallinen ihminen käytä kusipää sanaa nettipalstalla.
:Dtotaalisesti...meni senatkin sakasin!
- vähintään
erikoinen, aina humalassa.
Noita kahta ensiksi mainittua olen ihan oikeastikin, mutta humalassa olen erittäin harvoin-nykyään en koskaan, joskin melkein aina kun häneen olen ollut yhteyksissä niin olen sitä ollut ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251