Onko Fred Olsenilla tai muulla laivafirmalla liikennöintiä Teneriffan ja Gran Canarian välillä? Mihin satamiin? Onko tietoa hintatasosta?
Laivalla TF-GC
8
378
Vastaukset
- on toki
Ihan varmasti on.Ainakin Santa Cruz-Las Palmas sekä tietääkseni monia muitakin.Olen itsekkin mennyt ko.välillä.Hinnoista en osaa sanoa tällä hetkellä,koska tästä on jo jonkin aikaa mutta silloin se oli ainakin todella edullista.
- osaa auttaa
hinnat ja aikataulut yms löytyy: https://www.fredolsen.es/PublicSite/FredOlsenExpress/index.aspx
- jos osaa
englantia. Kaikki ei osaa.
- Armas
kannattaa kokeilla googlata naviera Armas.
- pelix
Kokeileppa Googlesta:Trasmediterranea.
- ap.
mutta ongelmana on tosiaankin se etten englantia hallitse kuin hyvin vähän. Siksi täällä kyselen jos kellään olisi omakohtaisia kokemuksia.
- omakohtaisia
On omakohtaisia kokemuksia,mutta kun ne ovat peseta-aikaisia,niin on vaikeaa antaa parempaa vastausta.Kai sinulla on joku ystävä/tuttu,joka osais englantia vähän paremmin.
- diido!!!!!!
Yritin löytää sinulle vähän tietoa,vajavaisella kielitaidollani.Esimerkkinä on seuraavat päivät:14.2.09 lähtö Santa Cruzista 11.00.Perillä Las Palmasissa 14.30.
19.2.09:Lähtö Las palmasista 14.00,perillä Santa Cruzissa 18.00.Hinta 1:ltä aikuiselta 56€.Laivayhtiö Trasmediterranea.En vastaa mahdollisista väärinymmärryksistä.Varmasti joku kielitaitoisempi voisi auttaa.Jokatapauksessa saarien välisiä yhteyksiä on.Siitä on tosiaan niin kauan,kun olen itse ko.välin laivalla kulkenut,etten tiedä mitä se nyt maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008