Heippa,
Koirani on alkanut käyttäytymään oudosti, osaiskohan joku sanoa mikä on vialla.
Koirani on alkanut hakutumaan aivan lähelleni kun katson esim. sohvalla tv:tä. Tämä ei ole yhtään koirani tapaista (ei pidä juurikaan silittelystä). Se hakeutuu ikääkuin turvaan ja painaa päänsä piiloon.
Muuten aivan normaali, lenkkeillessä, syö hyvin ja uloste on aivan normaalia. Mietin, että onkohan se jostain kipeä vai mistä tällainen käyttäytymismuutos voi johtua?
Ihanaahan se on kun koira tuhisee kainalossa, mutta kun tietää että se ei ole sen normaalia käytöstä niin se laittaa ihmetyttämään.
outo käyttäytyminen
7
373
Vastaukset
- pentuja?
Silloinhan ne on aika hellyydenkipeitä otuksia.
- -Piipu-
Ei voi olla mahdollista, että odottais pentuja. Viime juoksut olivat ennen joulua.
Mietinkin, että voisiko johtua taas juoksujen alkamisesta? Ennen ei ole kyllä käyttäytynyt noin ennen juoksujakaan..
- saattaa
välillä tuntea olonsa yksinäiseksi ja etsiytyä sen vuoksi ihmisen vierelle/lähelle.
Onko olosuhteissa tapahtunut jotain poikkeavaa tai muutosta koiralla? Voihan toki olla että koiralla on jotakin viallakin, eihän tuota voi pois sulkea. Seuraa nyt jonkin aikaa ja jos jotain muuta ilmenee niin vie tutkimuksiin. Kipuja, tarkista karvoitus, tassut ja korvat ym, jos sieltä löytyisi vastaus. Jotain tulehdusta veikkaisin jollei ole mitään muutoksia tapahtunut lähiaikana.- -Piipu-
Luulen, että kyse ei ole yksinäisyydestä ja mitään poikkeavaa ei viimeaikoinakaan tapahtunut.
Koko koiraa oon tutkiskellu ja karvakin näyttää hyvältä, kaikki on siis muuten kohdallaan. Ainoastaan tämä outo käyttäytyminen on nyt tullut. Viime yönkin koira nukku kainalossani...
Seurailen vielä vähän aikaa ja käytän sitten eläinlääkärillä jos käyttäytyminen ei normalisoidu. - halloo!
-Piipu- kirjoitti:
Luulen, että kyse ei ole yksinäisyydestä ja mitään poikkeavaa ei viimeaikoinakaan tapahtunut.
Koko koiraa oon tutkiskellu ja karvakin näyttää hyvältä, kaikki on siis muuten kohdallaan. Ainoastaan tämä outo käyttäytyminen on nyt tullut. Viime yönkin koira nukku kainalossani...
Seurailen vielä vähän aikaa ja käytän sitten eläinlääkärillä jos käyttäytyminen ei normalisoidu.Jos koiralla on ollut juoksut joulun kieppeissä ja koira kantaa 9 vk, niin mites ois, jos toimittaisit pienen laskutoimituksen...? Emokoiran käytökseltähän tuo kuulostaisi kovastikin ja aikataulukin olisi just passeli. Mutta toki nartun omistaja on pitänyt koiran juoksujen aikana monta viikkoa erossa uroskoirista, koira ei ole ulkoillut yksin vapaana jne ja tokihan koiran omistaja nyt itsekin näkee, onko koiralla pentuja mahassa, isot nisät ja muut tiineen koiran merkit, vai eikö? Jos et tiedä tai koira on voinut tulla astutuksi joulun maissa, käytä se ultrassa niin sillähän tuo selviää.
- -piipu-
halloo! kirjoitti:
Jos koiralla on ollut juoksut joulun kieppeissä ja koira kantaa 9 vk, niin mites ois, jos toimittaisit pienen laskutoimituksen...? Emokoiran käytökseltähän tuo kuulostaisi kovastikin ja aikataulukin olisi just passeli. Mutta toki nartun omistaja on pitänyt koiran juoksujen aikana monta viikkoa erossa uroskoirista, koira ei ole ulkoillut yksin vapaana jne ja tokihan koiran omistaja nyt itsekin näkee, onko koiralla pentuja mahassa, isot nisät ja muut tiineen koiran merkit, vai eikö? Jos et tiedä tai koira on voinut tulla astutuksi joulun maissa, käytä se ultrassa niin sillähän tuo selviää.
Tiedän, että masussa ei pentuja voi olla. Jostakin muusta tämä käytös nyt johtuu..
- ...
-piipu- kirjoitti:
Tiedän, että masussa ei pentuja voi olla. Jostakin muusta tämä käytös nyt johtuu..
meillä narttukoira tuli aina valeraskaaksi pari kuukautta juoksuajan jälkeen. Nisistä tihkui maitoa ja oli just tuollainen masentuneen olonen. Koskaan se ei kantanut tai hoivannut mitään mutta ryömi usein sänkyjen alle "pesään".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654