Ja eikö taas :(

Mar

Ahmin ja oksensin viimeksi syyskuun lopussa ja eilen "ratkesin". Mulla on ihan kamala morkkis ja nyt pelkään että tulee pidempi putki taas. Pelkään itseäni, leikin ajatuksella ahmimisesta ja taas hirvittää ja pelottaa. Tiedän tasan mistä johtui, että näin kävi. Olen parin viikon verran taas laskenut kaloreita ja tarkkaan vahtinut mitä syön. Lisäksi on yksi ihastus jonka tunteista en saa selvää. Pelkään että en kelpaa. Miten saisin tämän jäämään nyt tähän yhteen kertaan? Päässä pyörii jo peruuttaa kaikki illan menot ja mennä kotiin ahmimaan ja oksemaan. Ääh, ahdistaa!

2

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vain_

Kun se himo tulee, on myöhäistä taistella.
      Itse olen tehnyt niin että olen jo takki päällä ollut lähdössä kauppaan ja sit ajatellut et mitä teen, en mä tätä halua ja olen riisunut takin. Sit kohta se on taas päällä ja olen kauppaan menossa. Sitä on jossain transsitilassa. Ei sitä vastaan voi taistella.
      Mulla jäi nyt tammikuun puolestä välistä pidempi putki päälle, nyt tuntuu että olen pääsemässä kuiville siitä. Kaksi viikkoa ahmimista melkeinpä joka päivä.

Se mulla laukais ahmimisen kun tapahtu kaikkea ihanaa ja sellaista että en oikein tiennyt miten pitäis suhtautua ja mitä ajatella, yks mies kyseessä mullakin. Jotenkin sit tukahdutin ne kaikki tunteet ja epävarmuuden ruoalla. Kun vaan pystyis setvimään mielessään asioita ilman ruokahumalaa niin kuin normaalit ihmiset.

• Vittu kun tää kierre pitäis

saada loppuun.. Mullakin tunteet pahentaa oloa hyvät tai pahat,helpointa olis elää erakkona korvessa,söisin ihan normaalisti:). On tää niin vitun sekoa,kun pelkään tunteita ja itseäni,pakoilen kaikkea..ja samalla tungen itseäni ongelmiin. . Mitähän vittua sitä keksis elämällään?, yks hyvä asia on jo onneks tuloillaan kun oon paksuna:),mut pelottaa kauanko kestän kuivilla kun on lapsikin,silloin syön kyllä ainoastaan iltasin ja vähän!,kun lapsi on unilla., en halua et lapsi joutuu elään tälläseen psykonkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe