menkat iha sekasi ! ;/

mul oli menkat n.2vk sit ja nyt maanantain alko uuestaa.. olin sitä enne syönyt e-pillereitä (cypretyl) ja lopetin n.3vk sit syönnin ! sitä enne ollut menkat säännölliset, kivuttomat jne. viiimeeks ko oli menkat oli kauheet kivut ! nyt ei oo kipuja mut vuotaa iha sikan :/ mitä mun pitäis tehä ?
0340
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


tuuutikki. kirjoitti:

mul oli menkat n.2vk sit ja nyt maanantain alko uuestaa.. olin sitä enne syönyt e-pillereitä (cypretyl) ja lopetin n.3vk sit syönnin ! sitä enne ollut menkat säännölliset, kivuttomat jne. viiimeeks ko oli menkat oli kauheet kivut ! nyt ei oo kipuja mut vuotaa iha sikan :/ mitä mun pitäis tehä ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu