en ole poistanut, lukuunottamatta kun olin väärässä hengellisyydessä, ne olen paljolti poistanut.
Kiitos...
ainoatakaan viestiäni
12
547
Vastaukset
- vanhoilislestadiolaisuus
Mitä lajia nyt diggaat?
Kiitos nasevan lyhyestä viestistäsi. Olet näemmä oppimiskykyinen. - valehdella
poistit muutama päivä sitten koko ketjun, n.10 viestiä) ja pian sen jälkeen aloitit saman jutun uudestaan kun ei muka pysytty asiassa :D
vastausviestit oli vain ivailuja, joten poistin sen avauksen ja laitoin uudestaan. En siis poistanut!
- mitään ivailuja!
weha kirjoitti:
vastausviestit oli vain ivailuja, joten poistin sen avauksen ja laitoin uudestaan. En siis poistanut!
Siinä vain vedottiin sinun olemattomaan ymmärrykseesi, kun väitit, että ratkaisun teko
on perkeleestä!!!
Onko sekin perkeleestä kun vilkuttaa seuroissa tai
vanhemmat ratkaisevat ja vievät vauvansa kasteelle???
Mutta et näköjään osaa ajatella itsenäisesti ohi
Lutherin harrhaisten ajatusten! mitään ivailuja! kirjoitti:
Siinä vain vedottiin sinun olemattomaan ymmärrykseesi, kun väitit, että ratkaisun teko
on perkeleestä!!!
Onko sekin perkeleestä kun vilkuttaa seuroissa tai
vanhemmat ratkaisevat ja vievät vauvansa kasteelle???
Mutta et näköjään osaa ajatella itsenäisesti ohi
Lutherin harrhaisten ajatusten!en ole itse poistanut!
Siis nostaa kättä, kun haluaa henkilökohtaisesti uskoa synnit anteeksi! Tämä on uskon seurausta, eli hedelmää, ei ratkaisu!
Kun vauva viedään kasteelle, uskovaisella se on uskon kuuliaisuutta, mutta myös Jeesuksen käskemä asia. Jeesus kehoittaa kastamaan kaikkia kansoja, joiden seassa myös pieniä lapsia on.
Sitten Raamattu puhuu koko/kaikki (oikos) perhekuntien kasteista.Raamattu ei voisi käyttää tällaista kieltä, ellei tarkoita myös pienokaisia:
apt.16:33. "Ja hän otti heidät mukaansa samalla yön hetkellä ja pesi heidän haavansa, ja hänet ja kaikki hänen omaisensa kastettiin kohta".
Eihän uskovaiset usko monella tavalla ja Luther oli veljeni.- noin pimeä???
weha kirjoitti:
en ole itse poistanut!
Siis nostaa kättä, kun haluaa henkilökohtaisesti uskoa synnit anteeksi! Tämä on uskon seurausta, eli hedelmää, ei ratkaisu!
Kun vauva viedään kasteelle, uskovaisella se on uskon kuuliaisuutta, mutta myös Jeesuksen käskemä asia. Jeesus kehoittaa kastamaan kaikkia kansoja, joiden seassa myös pieniä lapsia on.
Sitten Raamattu puhuu koko/kaikki (oikos) perhekuntien kasteista.Raamattu ei voisi käyttää tällaista kieltä, ellei tarkoita myös pienokaisia:
apt.16:33. "Ja hän otti heidät mukaansa samalla yön hetkellä ja pesi heidän haavansa, ja hänet ja kaikki hänen omaisensa kastettiin kohta".
Eihän uskovaiset usko monella tavalla ja Luther oli veljeni.Jos joku nostaa seuroissa käden tai vilkutta, HÄN ON ITSE TEHNYT TUON RATKAISUN!!!!
Miten tuo ei olisi omaa ratkaisua, mutta jos hel-
luntailainen nostaa kätensä uskon seu-
rauksena, niin se on sinum mukaasi oma ratkaisu ja
se on perkeleestä???????
Kun vanhemmat vievät vauvansa kasteelle, NIIN HE OVAT ITSE TEHNEET MYÖS TUON RATKAISUN!!!!!
Mikse tuo ratkaisu ei ole perkeleestä????
Tajuat sentään, että Jeesus kehoitti opetuslapsiaan kastamaan usko-
via. Ei JUMALA KASTA HEITÄ, vaan se on jätetty
ihmisten tehtäväksi!!!!
Mutta sinä väität, että Jumal kastaa???????
Sinulla tuo ymmärryspuoli taitaa heittää pahan
kerran!
ei haittaisi, vaikka poistaisit kaikki sellaiset viestisi, joissa ei ole yhtään omaa ajatustasi. ;-)
- sinunkaaan
viesteissäsi ol omaa ajatustasi lainkaan
sinunkaaan kirjoitti:
viesteissäsi ol omaa ajatustasi lainkaan
Eipä kylläkään. Olihan tuo heittoni osin asiaton, mutta tarkoitin sellaisia Wehan viestejä, joissa on pari omaa sanaa ja sitten sivukaupalla Raamatun siteerausta kohdista, jotka eivät edes liity aiheeseen.
Mielestäni aivan hyvin riittäisi pelkkä viittaus, kuten esim. Joh.3., koska Nettiraamattu on jokaisella vain klikkauksen takana. Monet muut ajattelevat lukijoita ja tekevät noin.
Tällaiseen copypastetukseen en mielestäni ole syyllistynyt. Vai olenko?
- hengellisyydellä oli tuohon
suoraan hengellisyyteen verrattuna?
Saatko nyt kopioida toisten tekstejä suoraan?- muuten, jotakin
ilkeämielisiä helluntailaisia?
- sorkka hu-
muuten, jotakin kirjoitti:
ilkeämielisiä helluntailaisia?
rahtanut ilkeämieliseen helluntailaisuuteen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662378Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822058Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452017Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301728Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1151696Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1681383Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1951322Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261195En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991