Tervehdi asiakasta, myyjätär

Tyyppi52

Ämmänsaareen avatussa halpamyymälässä kaikki myyjät eivät vaivaudu tervehtimään asiakasta. Varsinkin eräs jo keski-iän saavuttanut blondi ei tervehdi minua, vaikka tervehdin häntä. Eikö jo tuossa iässä asiakaspalveluhenkilö tiedä, että asiakasta tervehditään aina ja varsinkin silloin, kun asiaks tervehtii myyjää. Vähän outoa käytöstä..

15

3234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-kauppalainen

Viereisessä K-supermarketissa päinvastoin on todella iloiset,hymyilevät ja palvelualttiin myyjät. Siihen kauppaan on ilo mennä pelkästään hyvän palvelun takia.
      KIITOS niille,joille se kuuluu!

• joille se kuuluu

sillä esimerkiksi aiemmin Hyrynsalmen S-markettiin oli mukava mennä ostoksille kun sai asiallista ja ystävällistä palvelua mutta niin sekin aika on mennyt ja elettyä sillä toista on nyt.

• asiakkaitakin

on monenlaisia, ehkä taustalla on jotain sinä et huomaa, tiedä ja varsinkaan kerro vaikka tietäisitkin
      onhan nuo minua ainakin aina kaikki tervehtineet vuodesta toiseen, toki kaikki ei jaksa olla niin ehkäpä jo teko hymy huulilla kuin siinä toisessa myymälässä

• niillä

myyjillä aina kädet täynnään töitä etteivät varmaankaan ehdi etes kaikkia asiakkaita nähdä, ainainen kiire heillä on.

• tervehtiä

siellä halpa kaupassa, aika hitaanlaista on ilman jutustelujakin se homma siinä kassalla.

• hyvin

sanottu, kun sanot, että kassalla. Mitä varten siihen kauppaan rakennettiin ne muut kassat? Vaikka tälle ainoalle kassalle olisi miten pitkä jono tahansa, niin en ole koskaan nähnyt, kuin yhden kassan toiminnassa. Paitsi avajaispäivänä olivat kaikki toiminnassa, mutta ei sen jälkeen.

• toinenkin
        hyvin kirjoitti:

sanottu, kun sanot, että kassalla. Mitä varten siihen kauppaan rakennettiin ne muut kassat? Vaikka tälle ainoalle kassalle olisi miten pitkä jono tahansa, niin en ole koskaan nähnyt, kuin yhden kassan toiminnassa. Paitsi avajaispäivänä olivat kaikki toiminnassa, mutta ei sen jälkeen.

kassa käytössä, mutta sen aika meni virheellisesti perittyjen hintojen oikaisemiseen

• .....
        toinenkin kirjoitti:

kassa käytössä, mutta sen aika meni virheellisesti perittyjen hintojen oikaisemiseen

kuitti edottomasti ostoista! Meinasi viedä minulta 30e ylimääräistä! Jos koneet on jostain vi.un kiinasta, niin tietääkseni kassaneidit ovat suomesta!

• miltä
        ..... kirjoitti:

kuitti edottomasti ostoista! Meinasi viedä minulta 30e ylimääräistä! Jos koneet on jostain vi.un kiinasta, niin tietääkseni kassaneidit ovat suomesta!

minä Makasiinissä hinnat jotka ovat hyllyn reunassa eivät pidä läheskään aina paikkaansa saattaa olla euron heitto hinnoissa Olokaapa siis tarkkana ja mitä tervehtimiseen tulee niin sitä ei ole naama nyrsyllä katellaan kun asiakas tulee liikkeeseen

• alan tosiaan
        miltä kirjoitti:

minä Makasiinissä hinnat jotka ovat hyllyn reunassa eivät pidä läheskään aina paikkaansa saattaa olla euron heitto hinnoissa Olokaapa siis tarkkana ja mitä tervehtimiseen tulee niin sitä ei ole naama nyrsyllä katellaan kun asiakas tulee liikkeeseen

tarkistamaan kuitit paremmin.Luottanut kun olen.

• aasiakas
        hyvin kirjoitti:

asiakkaat viipyvät pitempään kaupassa ja saattaa siinä jonottaessa jokunen ylimääräinen tavarakin ostoskoriin lipsahtaa.

• käydä niinkin
        aasiakas kirjoitti:

asiakkaat viipyvät pitempään kaupassa ja saattaa siinä jonottaessa jokunen ylimääräinen tavarakin ostoskoriin lipsahtaa.

että joku pitkän jonon hännillä jättää ostoksesa vaikka lattialle ja kävelee kaupasta ostamatta mitään

• Ja pakkoko
        käydä niinkin kirjoitti:

että joku pitkän jonon hännillä jättää ostoksesa vaikka lattialle ja kävelee kaupasta ostamatta mitään

sinne on yleensä mennä jos niin vituttaa?
        Onhan kylällä kauppoja joissa hymyillään ja hinnat kohdallaan.

• ex-myyjä
        Ja pakkoko kirjoitti:

sinne on yleensä mennä jos niin vituttaa?
        Onhan kylällä kauppoja joissa hymyillään ja hinnat kohdallaan.

Minä olen aina saanut tosi mukavaa palvelua ja aina on kassalla hymyilty ja palveltu asiallisesti. Jonoja välillä syntyy, välillä niitä ei ole ollut ollenkaan, mutta menkääpä Kajaaniin niin saatte oikeasti kokea mitä kassajonot ovat. Henkilökuntaa tosin on vähän, sen minäkin olen huomannut. Mutta tuskinpa se sen kassan tai muun myyjän päätettävissä on kuinka paljon myyjiä kauppaan palkataan... Jostain kai se on tingittävä että niitä tavaroita halpaan hintaan voi myydä... Ja jos noin paljon on hapannaamoja aasiakkaissa niin kyllähän se väkisinkin vaikuttaa ja pahoittaa myös sen asiakaspalvelijan mielen. Silti ne tytöt jaksaa palvella ja hymyillä ainakin minulle.

• ....vika....
        ex-myyjä kirjoitti:

Minä olen aina saanut tosi mukavaa palvelua ja aina on kassalla hymyilty ja palveltu asiallisesti. Jonoja välillä syntyy, välillä niitä ei ole ollut ollenkaan, mutta menkääpä Kajaaniin niin saatte oikeasti kokea mitä kassajonot ovat. Henkilökuntaa tosin on vähän, sen minäkin olen huomannut. Mutta tuskinpa se sen kassan tai muun myyjän päätettävissä on kuinka paljon myyjiä kauppaan palkataan... Jostain kai se on tingittävä että niitä tavaroita halpaan hintaan voi myydä... Ja jos noin paljon on hapannaamoja aasiakkaissa niin kyllähän se väkisinkin vaikuttaa ja pahoittaa myös sen asiakaspalvelijan mielen. Silti ne tytöt jaksaa palvella ja hymyillä ainakin minulle.

jos jonoa syntyy me ihmiset liikumme laumoittain tiettyihin aikoihin.Joskus hinnat puuttuu ei sekään kassojen syy jos aikaa menee hintojen kysyntään. Paremmin vain sellaisen kassan ja myyjän huomaa joka kuin pas.. tikussa. Tietyt ihmiset ei kertakaikkiaan sovi asiakaspalveluun jo tympeä naama ahdistaa kun kauppaan menee. Silti vuosikymmeniä saa niitä katsoa,eivät älyä ammattia vaihtaa vaikka näyttää työ niin vastenmielistä olevan. Onneksi TEISTÄ SUURIN OSA ON HYMYILEVIÄ JA SE EI MAKSA MITÄÄN.HYMYILLÄÄN ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4716
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1204
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe