Ämmänsaareen avatussa halpamyymälässä kaikki myyjät eivät vaivaudu tervehtimään asiakasta. Varsinkin eräs jo keski-iän saavuttanut blondi ei tervehdi minua, vaikka tervehdin häntä. Eikö jo tuossa iässä asiakaspalveluhenkilö tiedä, että asiakasta tervehditään aina ja varsinkin silloin, kun asiaks tervehtii myyjää. Vähän outoa käytöstä..
Tervehdi asiakasta, myyjätär
15
3234
Vastaukset
- K-kauppalainen
Viereisessä K-supermarketissa päinvastoin on todella iloiset,hymyilevät ja palvelualttiin myyjät. Siihen kauppaan on ilo mennä pelkästään hyvän palvelun takia.
KIITOS niille,joille se kuuluu!- joille se kuuluu
sillä esimerkiksi aiemmin Hyrynsalmen S-markettiin oli mukava mennä ostoksille kun sai asiallista ja ystävällistä palvelua mutta niin sekin aika on mennyt ja elettyä sillä toista on nyt.
- asiakkaitakin
on monenlaisia, ehkä taustalla on jotain sinä et huomaa, tiedä ja varsinkaan kerro vaikka tietäisitkin
onhan nuo minua ainakin aina kaikki tervehtineet vuodesta toiseen, toki kaikki ei jaksa olla niin ehkäpä jo teko hymy huulilla kuin siinä toisessa myymälässä- niillä
myyjillä aina kädet täynnään töitä etteivät varmaankaan ehdi etes kaikkia asiakkaita nähdä, ainainen kiire heillä on.
- tervehtiä
siellä halpa kaupassa, aika hitaanlaista on ilman jutustelujakin se homma siinä kassalla.
- hyvin
sanottu, kun sanot, että kassalla. Mitä varten siihen kauppaan rakennettiin ne muut kassat? Vaikka tälle ainoalle kassalle olisi miten pitkä jono tahansa, niin en ole koskaan nähnyt, kuin yhden kassan toiminnassa. Paitsi avajaispäivänä olivat kaikki toiminnassa, mutta ei sen jälkeen.
- toinenkin
hyvin kirjoitti:
sanottu, kun sanot, että kassalla. Mitä varten siihen kauppaan rakennettiin ne muut kassat? Vaikka tälle ainoalle kassalle olisi miten pitkä jono tahansa, niin en ole koskaan nähnyt, kuin yhden kassan toiminnassa. Paitsi avajaispäivänä olivat kaikki toiminnassa, mutta ei sen jälkeen.
kassa käytössä, mutta sen aika meni virheellisesti perittyjen hintojen oikaisemiseen
- .....
toinenkin kirjoitti:
kassa käytössä, mutta sen aika meni virheellisesti perittyjen hintojen oikaisemiseen
kuitti edottomasti ostoista! Meinasi viedä minulta 30e ylimääräistä! Jos koneet on jostain vi.un kiinasta, niin tietääkseni kassaneidit ovat suomesta!
- miltä
..... kirjoitti:
kuitti edottomasti ostoista! Meinasi viedä minulta 30e ylimääräistä! Jos koneet on jostain vi.un kiinasta, niin tietääkseni kassaneidit ovat suomesta!
minä Makasiinissä hinnat jotka ovat hyllyn reunassa eivät pidä läheskään aina paikkaansa saattaa olla euron heitto hinnoissa Olokaapa siis tarkkana ja mitä tervehtimiseen tulee niin sitä ei ole naama nyrsyllä katellaan kun asiakas tulee liikkeeseen
- alan tosiaan
miltä kirjoitti:
minä Makasiinissä hinnat jotka ovat hyllyn reunassa eivät pidä läheskään aina paikkaansa saattaa olla euron heitto hinnoissa Olokaapa siis tarkkana ja mitä tervehtimiseen tulee niin sitä ei ole naama nyrsyllä katellaan kun asiakas tulee liikkeeseen
tarkistamaan kuitit paremmin.Luottanut kun olen.
- aasiakas
hyvin kirjoitti:
asiakkaat viipyvät pitempään kaupassa ja saattaa siinä jonottaessa jokunen ylimääräinen tavarakin ostoskoriin lipsahtaa.
- käydä niinkin
aasiakas kirjoitti:
asiakkaat viipyvät pitempään kaupassa ja saattaa siinä jonottaessa jokunen ylimääräinen tavarakin ostoskoriin lipsahtaa.
että joku pitkän jonon hännillä jättää ostoksesa vaikka lattialle ja kävelee kaupasta ostamatta mitään
- Ja pakkoko
käydä niinkin kirjoitti:
että joku pitkän jonon hännillä jättää ostoksesa vaikka lattialle ja kävelee kaupasta ostamatta mitään
sinne on yleensä mennä jos niin vituttaa?
Onhan kylällä kauppoja joissa hymyillään ja hinnat kohdallaan. - ex-myyjä
Ja pakkoko kirjoitti:
sinne on yleensä mennä jos niin vituttaa?
Onhan kylällä kauppoja joissa hymyillään ja hinnat kohdallaan.Minä olen aina saanut tosi mukavaa palvelua ja aina on kassalla hymyilty ja palveltu asiallisesti. Jonoja välillä syntyy, välillä niitä ei ole ollut ollenkaan, mutta menkääpä Kajaaniin niin saatte oikeasti kokea mitä kassajonot ovat. Henkilökuntaa tosin on vähän, sen minäkin olen huomannut. Mutta tuskinpa se sen kassan tai muun myyjän päätettävissä on kuinka paljon myyjiä kauppaan palkataan... Jostain kai se on tingittävä että niitä tavaroita halpaan hintaan voi myydä... Ja jos noin paljon on hapannaamoja aasiakkaissa niin kyllähän se väkisinkin vaikuttaa ja pahoittaa myös sen asiakaspalvelijan mielen. Silti ne tytöt jaksaa palvella ja hymyillä ainakin minulle.
- ....vika....
ex-myyjä kirjoitti:
Minä olen aina saanut tosi mukavaa palvelua ja aina on kassalla hymyilty ja palveltu asiallisesti. Jonoja välillä syntyy, välillä niitä ei ole ollut ollenkaan, mutta menkääpä Kajaaniin niin saatte oikeasti kokea mitä kassajonot ovat. Henkilökuntaa tosin on vähän, sen minäkin olen huomannut. Mutta tuskinpa se sen kassan tai muun myyjän päätettävissä on kuinka paljon myyjiä kauppaan palkataan... Jostain kai se on tingittävä että niitä tavaroita halpaan hintaan voi myydä... Ja jos noin paljon on hapannaamoja aasiakkaissa niin kyllähän se väkisinkin vaikuttaa ja pahoittaa myös sen asiakaspalvelijan mielen. Silti ne tytöt jaksaa palvella ja hymyillä ainakin minulle.
jos jonoa syntyy me ihmiset liikumme laumoittain tiettyihin aikoihin.Joskus hinnat puuttuu ei sekään kassojen syy jos aikaa menee hintojen kysyntään. Paremmin vain sellaisen kassan ja myyjän huomaa joka kuin pas.. tikussa. Tietyt ihmiset ei kertakaikkiaan sovi asiakaspalveluun jo tympeä naama ahdistaa kun kauppaan menee. Silti vuosikymmeniä saa niitä katsoa,eivät älyä ammattia vaihtaa vaikka näyttää työ niin vastenmielistä olevan. Onneksi TEISTÄ SUURIN OSA ON HYMYILEVIÄ JA SE EI MAKSA MITÄÄN.HYMYILLÄÄN ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924716Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1311204
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934