Auttakee nyt hyvät ihmiset blondia... Mulla ei suostu valokuvat siirtymään yhdeltä muistikortilta ollenkaan koneelle. Muut kortit on pelittänyt ok, mutta tämä yksi ei vaan halua yhteistyötä kanssani. Kameran kuvaruudulla kuvat on ok, samoin koneella esikatselussa kun siirrän kuvia, mutta sitten kun kuvat on koneella, niin jokaikinen otos on joko harmaa ruutu tai hirveää väri-sekamelskaa.
Osaako kukaan sanoa mikä mättää? Tai että miten saisin kuvat siirrettyä levylle tai koneelle? Ne olisi kumminkin minulle tosi tärkeitä ja rakkaita kuvia. Kiitos jos joku ihanainen osaisi auttaa!!
Kuvat ei siirry koneelle
Blondipa hyvinkin
3
247
Vastaukset
- kameran ohjelmistot?
Laita se kameran CD asemaan ja asentele softat. Onnistunee sen jälkeen.
Mikä kamera? Miten siirrät? Käytätkö kortinlukijaa? Minkälaisia kortteja? Millä ohjelmalla katsot niitä? Mikä käyttöjärjestelmä? ym. ym. ym.
- onnistuvan
kustantaa tuollanen niin perkeleen vähän nykyään jo et ei viitti edes linkkejä laitella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760