Firefoksilla saa nuo taustamainokset poistettua. Onko mahdollista myös explorenissa tuo. Kovin ärsyttää esim. tuo 50 palstan taustamainos useita. Tumpelo ei osaa kieliä, joten olisiko apua tuohon ongelmaan.
Mainokset pois taustoilta
14
1936
Vastaukset
- oobetimer
niin suurin osa mainoksista "katoaa" ja netti toimii huomattavasti nopeammin. Explorerissa vain JavaScriptin poistaminen on hieman hankalampaa kuin esim. Konqueror-selaimessa, Operassa tai Firefoxissa. Miksi siis et hankkisi parempaa selainta?
- tuosta
linkistä,myös suomenkieli http://www.ie7pro.com/
- aloittaja
Tämä varmaankin toimii. Tuo Ad plocker poistaa ne mainokset, jos osaa sitä käyttää. Ei taida vaan olla ihan kokonaan suomeksi, joten täytyy olla joku joka ymmärtää pikkasen englantia.
Luin googlen kääntimellä nuo ohjeet, ja aika monimutkaiselta kyllä vaikuttivat. Kiitos kuitenkin avustasi. - MinäIte.
Mutta ei toimi kunnolla IE8 versiossa, no ei ole oikeestaan ikäväkään sitä selainta, tyydyn tähän IE7.
- suodatin*
MinäIte. kirjoitti:
Mutta ei toimi kunnolla IE8 versiossa, no ei ole oikeestaan ikäväkään sitä selainta, tyydyn tähän IE7.
IE8:ssa. Tekis mieli poistaa mainokset, mutta ei löydy suomiversiota.
- MinäIte.
suodatin* kirjoitti:
IE8:ssa. Tekis mieli poistaa mainokset, mutta ei löydy suomiversiota.
Minulla ainakin on suomenkielinen IE7 Pro, vaikka sivu onkin englanninkielinen.
- suodatin*
MinäIte. kirjoitti:
Minulla ainakin on suomenkielinen IE7 Pro, vaikka sivu onkin englanninkielinen.
Lataamisen jälkeen, vai ennen latausta?
- MinäIte.
suodatin* kirjoitti:
Lataamisen jälkeen, vai ennen latausta?
Kokeile asentaa, koska siitä on aikaa kun asensin sen. Mielestäni se sisältää suomenkielen, mutta en muista milloin se valitaan.
- suodatin*
MinäIte. kirjoitti:
Kokeile asentaa, koska siitä on aikaa kun asensin sen. Mielestäni se sisältää suomenkielen, mutta en muista milloin se valitaan.
käyttö onkin sitten hepreaa. En saa minkäänlaista tolkkua tuosta käytöstä. Työkaluista löytyy kyllä tuo ie7pro, mutta sekin on englannin kielellä. On siellä kyllä tuo ad blokker vaihtoehto. Googlen kääntäjällä löytyy kyllä käyttöohjeita ja jopa mallikin, mutta ei täsmää tähän minun koneeseen ne ohjeet.
Nyt tämä alkoi alleviivaamaan tätä minun kirjoitustanikin, johtuneeko tuosta ie7pro:sta. No ompahan jotain ajankulua, kun pähkäilee kummallisuuksia. - suodatin*
suodatin* kirjoitti:
käyttö onkin sitten hepreaa. En saa minkäänlaista tolkkua tuosta käytöstä. Työkaluista löytyy kyllä tuo ie7pro, mutta sekin on englannin kielellä. On siellä kyllä tuo ad blokker vaihtoehto. Googlen kääntäjällä löytyy kyllä käyttöohjeita ja jopa mallikin, mutta ei täsmää tähän minun koneeseen ne ohjeet.
Nyt tämä alkoi alleviivaamaan tätä minun kirjoitustanikin, johtuneeko tuosta ie7pro:sta. No ompahan jotain ajankulua, kun pähkäilee kummallisuuksia.Ei tuo antanut edes poistaa itseään normaalisti poista/muuta komennolla. Piti järjestelmä palauttaa paripäivää taakse päin, ennen kuin ie7pro häippäsi koneestani. Pitäisi olla ohjeet helpommin tajuttavia, ennen kuin tuon voisi ottaa käyttöön. Antaapa mainoston sitten hyrrätä, jos niin haluavat.
- MinäIte.
suodatin* kirjoitti:
Ei tuo antanut edes poistaa itseään normaalisti poista/muuta komennolla. Piti järjestelmä palauttaa paripäivää taakse päin, ennen kuin ie7pro häippäsi koneestani. Pitäisi olla ohjeet helpommin tajuttavia, ennen kuin tuon voisi ottaa käyttöön. Antaapa mainoston sitten hyrrätä, jos niin haluavat.
Katsoppas alapalkkiin. Näetkö siellä sellasen sinisen pallon jossa on ympyrä ja sen sisällä . Kun klikkaat sitä hiiren oikealla niin saat näkyviin valikon, alahaalla on asetukset.
- MinäIte.
suodatin* kirjoitti:
Nyt tämä alkoi alleviivaamaan tätä minun kirjoitustanikin, johtuneeko tuosta ie7pro:sta. No ompahan jotain ajankulua, kun pähkäilee kummallisuuksia.Oikeinkirjoituksen tarkistuksesta. Sen ruksin voi ottaa Asetuksista-Moduuli kohdasta pois.
Eikö se kysynyt mitään kieltä ? - kielen
MinäIte. kirjoitti:
Oikeinkirjoituksen tarkistuksesta. Sen ruksin voi ottaa Asetuksista-Moduuli kohdasta pois.
Eikö se kysynyt mitään kieltä ?Latausvaiheessa oli kohta kielenvalinta, ja siinä oli Suomi valmiina. Olisi varmaan pitänyt vielä näpäytyksellä varmistaa se. Voi olla että se oletuksena muutti sen kuitenkin englanniksi. Eikä minulle tullut sitä palloa tuonne alas, vaan se ie7pro löytyi tuolta työkaluista, ja se oli tosiaan englanniksi.
Nyt se ohjelma on kokonaan pois koneelta, joten pitäisi yrittää uudestaan paremmalla onnella latailla se. Ei ne mainokset haittaa minua, mutta hidastavat ja lämmittävät konetta suotta. Kiitos kuitenkin kärsivällisyydestäsi. ;) - MinäIte.
kielen kirjoitti:
Latausvaiheessa oli kohta kielenvalinta, ja siinä oli Suomi valmiina. Olisi varmaan pitänyt vielä näpäytyksellä varmistaa se. Voi olla että se oletuksena muutti sen kuitenkin englanniksi. Eikä minulle tullut sitä palloa tuonne alas, vaan se ie7pro löytyi tuolta työkaluista, ja se oli tosiaan englanniksi.
Nyt se ohjelma on kokonaan pois koneelta, joten pitäisi yrittää uudestaan paremmalla onnella latailla se. Ei ne mainokset haittaa minua, mutta hidastavat ja lämmittävät konetta suotta. Kiitos kuitenkin kärsivällisyydestäsi. ;)Minun selaimen alapalkissa on se IE7 Pro:n pikkanen pallo.
No, ei voi mitään, kyllä sä vielä jotain keksit, eikös vaan. ;))
Oleppa hyvä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965