Katsotko myös henkisen puolen asioita?
Minua kiinostaisi tietää henkisestä polustani/aurastani/oppaista jos näitä katsot.
Kiitos.
Indigo Child
8
412
Vastaukset
- ~*IndigoChild*~
Mutta polkuhan avautuu eteesi kirkkaana ja vahvana, olet vain epävarma ja aivan turhaan. Aurasi on osittain himmennyt, mutta vain hiukan. Onko sydämelläsi jotain joka tekee sen?
Sinulla on ainakin kaksi henkiopasta, ehkä kolmaskin mutta hän on kovin häilyväinen, jotenkin kuin arka, sivustaseuraaja. Minkähän vuoksi yksi henkioppaistasi on Ilves? Eläin henkioppaana on erittäin harvinaislaatuista.
~*IndigoChild*~- pink crystal
kun katselit.Vähän epävarmuutta minulla joskus on, en siis aina osaa luottaa itseeni ihan täysillä.Sydämellä kyllä on vähän huolia, koskien erästä läheistäni.
Kaksi opasta olen itsekin *nähnyt* mutta tuo ilves on jotain uutta. Mitähän sillä halutaan sanoa? - ~*IndigoChild*~
pink crystal kirjoitti:
kun katselit.Vähän epävarmuutta minulla joskus on, en siis aina osaa luottaa itseeni ihan täysillä.Sydämellä kyllä on vähän huolia, koskien erästä läheistäni.
Kaksi opasta olen itsekin *nähnyt* mutta tuo ilves on jotain uutta. Mitähän sillä halutaan sanoa?Harvinaisen vaikea hahmotettava tämä eläinoppaasi vaikka se, tai hän, joiksi oppaita pitää kutsua mielestäni jokatapauksessa, on vahvana läsnä mutta ilmeisesti haluaa pysytellä sinulta näkymättömissä.
Kun katsoin uudemman kerran tätä eläinopastasi, mieleeni tulvi kuvia avaruudesta ja jostain massiivisen suuresta tapahtumasta siellä. Vuosi 2004 oli selkeästi näyssäni. Tapahtuiko sinulle kenties jotain erityistä tuon vuoden aikana, elokuussa? - pink crystal
~*IndigoChild*~ kirjoitti:
Harvinaisen vaikea hahmotettava tämä eläinoppaasi vaikka se, tai hän, joiksi oppaita pitää kutsua mielestäni jokatapauksessa, on vahvana läsnä mutta ilmeisesti haluaa pysytellä sinulta näkymättömissä.
Kun katsoin uudemman kerran tätä eläinopastasi, mieleeni tulvi kuvia avaruudesta ja jostain massiivisen suuresta tapahtumasta siellä. Vuosi 2004 oli selkeästi näyssäni. Tapahtuiko sinulle kenties jotain erityistä tuon vuoden aikana, elokuussa?Nyt muistin että olen nähnyt ilveksen joskus meditaatiossa mutta olin ajatellut sen olevan voimaeläimeni.
Yritin muistella tapahtuiko elokuussa 2004 jotain erikoista.Ei tule nyt mitään erikoista mieleen.Tarkoitatko että ilves liittyisi jotenkin *kotiplaneettaani* ?
Avaruus ja tähdet tuttu ympäristö unissani. - ~*IndigoChild*~
pink crystal kirjoitti:
Nyt muistin että olen nähnyt ilveksen joskus meditaatiossa mutta olin ajatellut sen olevan voimaeläimeni.
Yritin muistella tapahtuiko elokuussa 2004 jotain erikoista.Ei tule nyt mitään erikoista mieleen.Tarkoitatko että ilves liittyisi jotenkin *kotiplaneettaani* ?
Avaruus ja tähdet tuttu ympäristö unissani.Henkioppaasi Ilves on myös voimaeläimesi ja näyttäytyi sinulle meditaatiossa tarkoituksella. Ilves kyllä liittyy avaruuteenkin ja siihen että unissasi näet usein avaruutta. Meditoin tänään selvittääkseni henkioppaasi ja avaruuden välisen yhteyden. Meditaatiossa näin kuinka Ilves istui tähtiryhmän päällä ja koukki käpälällään tyhjyyttä, sitten se osoitti käpälällään oikealle. Meni yli kaksi tuntia ennen kuin ymmärsin näkemäni, Ilves istui tähdissä, voisiko siis kyseessä olla jokin tähdistö, Ilveksen tähdistö. Yllätyin itsekin mitä sitten löysin, kun kaivelin nettiä.
Katsoppa tänne.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ilves_(tähdistö)
Mielestäni tämä kaikki tarkoittaa, että olet niin sanottu vanha sielu, jota Ilves vartioi ja varjelee. Jännittävää ajatella, mistähän kaukaa mahdat loppujen lopuksi ollakaan kotoisin.
~*IndigoChild*~ - ~*IndigoChild*~
Henkioppaasi Ilves on myös voimaeläimesi ja näyttäytyi sinulle meditaatiossa tarkoituksella. Ilves kyllä liittyy avaruuteenkin ja siihen että unissasi näet usein avaruutta. Meditoin tänään selvittääkseni henkioppaasi ja avaruuden välisen yhteyden. Meditaatiossa näin kuinka Ilves istui tähtiryhmän päällä ja koukki käpälällään tyhjyyttä, sitten se osoitti käpälällään oikealle. Meni yli kaksi tuntia ennen kuin ymmärsin näkemäni, Ilves istui tähdissä, voisiko siis kyseessä olla jokin tähdistö, Ilveksen tähdistö. Yllätyin itsekin mitä sitten löysin, kun kaivelin nettiä.
Katsoppa tänne.
Mielestäni tämä kaikki tarkoittaa, että olet niin sanottu vanha sielu, jota Ilves vartioi ja varjelee. Jännittävää ajatella, mistähän kaukaa mahdat loppujen lopuksi ollakaan kotoisin.
~*IndigoChild*~http://fi.wikipedia.org/wiki/Ilves_(tähdistö)
Tuossa toimiva linkki. - ~*IndigoChild*~
Tuossa toimiva linkki.Ei näytä linkittelyni nyt oikein onnistuvan, joten kopsaan tekstin wikipedian sivulta tähän alle.
Ilves (lat. Lynx) on vaikeasti hahmotettava suurehko heikkovaloinen harvatähtinen pohjoistaivaan tähdistö Otavan vasemmalla puolella. Ilveksestä oikealle alas ovat Kaksosten tähdet.
Ilveksen tähdistön nimesi Johannes Hevelius 1600-luvulla. ilveksen tähtikuviossa näkyy paljain silmin 32 tähteä, joista kirkkain on Alfa Lyncis, kirkkaudeltaan 3,13. Tähdistössä sijaitsee himmeä pallomainen tähtijoukko NGC 2419, joka on hyvin kaukana, noin 210 000 valovuoden päässä, ja jota Shapley on nimittänyt "galaksienväliseksi kulkuriksi".
Elokuussa 2004 tähdistön galaksissa NGC 2683 räjähti supernova, jonka himmenemistä harrastajat saattoivat seurata pienelläkin teleskoopilla muutaman viikon ajan.
Teksti löytyi wikipediasta hakusanoilla: ilves (tähdistö) jos haluat katsoa sen sieltä. - pink crystal
Henkioppaasi Ilves on myös voimaeläimesi ja näyttäytyi sinulle meditaatiossa tarkoituksella. Ilves kyllä liittyy avaruuteenkin ja siihen että unissasi näet usein avaruutta. Meditoin tänään selvittääkseni henkioppaasi ja avaruuden välisen yhteyden. Meditaatiossa näin kuinka Ilves istui tähtiryhmän päällä ja koukki käpälällään tyhjyyttä, sitten se osoitti käpälällään oikealle. Meni yli kaksi tuntia ennen kuin ymmärsin näkemäni, Ilves istui tähdissä, voisiko siis kyseessä olla jokin tähdistö, Ilveksen tähdistö. Yllätyin itsekin mitä sitten löysin, kun kaivelin nettiä.
Katsoppa tänne.
~*IndigoChild*~Kiitos paljon mielenkiintoisista tiedoista.Tutulta tuntuu ja kyllä minulle on K. Riikonen myös kanavoinut että tulisin joltain tosi kaukaiselta tähdeltä ja hän myös sanoi että olisin ikiaikainen sielu.Olisiko tuo Ilves tähdistö sitten se kotipaikka.
Kiitos vielä kerran, paljon ajattelemisen aihetta ja kiinnostavaa tietoa kauttasi sain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281