Jelppiä tarvitaan. Kyseessä vm -95 bensa-Primera, ajettu 115 000 km. Ei lähde käyntiin.
Uusi akku autossa. Kun kääntää virta-avainta, mitään ei tapahdu, ei edes mittariston valot syty.
Jos ottaa akun pois ja pistää akun kaapeleihin suoraan apukäynnistyskaapelit, auto lähtee käyntiin ja mittarivalot yms pelaa.
Missä vika?
Primera ei käynnisty
3
729
Vastaukset
- liittimet
Ettei vaan olisi siinä akun kengässä se yksi sivuliitin löysällä tai irti. Vähän kauempana siitä varsinaisesta akun kengästä.
Kai siinä uudessa akussa on virtaa? Ei välttämättä ole kaupasta ostetussa jos on varastossa seisonut pitkään. - Maajohdossa
Joko sait käyntiin? vika on ilmeisesti niin kuin kaveri edellä kertoi. Hiero maajohdon kiinnitystä runkoon ja starttimoottoriin menevää kaapelin kiinnitystä myös, näyttää siltä, että kaapelit ei yhdistä
- tosi on
mulla oli samoin vuoden 94 primeras, oli pikkuse alle 200tkm mittaris.
hetken aikaa kokeiltii ite korjailla kunnes ei lähteny enää ees kaapeleilla käyntii.. vietii korjaamolle ja kävi ilmi et siit oli joku virtapiiri haljennu. samassa vaihettii starttikin, oli vissii prakannu ku väkisi yritettii käyntii.
jos sulla o briteis tehty primera kannattaa varautua monii vikoihi, mä oon vikoihi kyllästyny ja vaihdan pois omaani. mun vaki korjaaja sano et japanis tehdyt o huomattavasti laadukkaampia. (valmistusmaa näkyy rekkaris)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078