olisin ostamassa räxää, ja ois 2 vaihtoehtoo, -04 tai -08 eli kertokaa mulle hyvät ja huonot puolet molemmista ja kumpi ois kannattavampi ostos.
-08 vai -04
2
460
Vastaukset
- dfgdfgd
Itse olen sitä mieltä että ehdottomasti -08.
04 huonot
-Yleensä loppuun ajettuja.
-Ei voi tietää onko kunnossa vaikka myyjä väittäisikin että on kunnossa.
-Ristuksen ruma. (oma mieli pide)
-Vaikee saada myydyksi.
04 hyvät
-Halpa.
-Ei tule veroja niin paljoo ku uusiin.
-Ei menetä periaattees mitään vaikka moperi menis rikki.
08 huonot
-Kallis
-Tuloo enemmän veroja
-Sisään ajo niille jokka ei uskalla virittää heti.
08 hyvät
-Ristuksen hiano :)
-Osien saatavuus (samat ku barbis)
-Matalampi.
-Uutena ostettuna varmempi.
-Saa palauttaa liikkeeseen jos ilmenee teknisiä vikoja joita ei toden näköisesti löydy. (tai saa varmaan -04 jos ostat sen jostain liikkeestä)- 08!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
TIETENKIN 08 ! Turha tota on ruveta ees miettimään...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991