herralle x
koska ärsyttää ja tahdon mielenrauhaa
en löydä herra x;n osotetta netistä, enkä puhelinluettelosta, enkä muistakaan yhteyksistä
numerokin ilmeisesti salainen
olisin lähettäny kortin jossa ruskeahko ylläri välissä
saan aina näitä mahtavia ideoita
olin lähettämässä
2
689
Vastaukset
- tietenkin olis
se että herra x ei 1. ole selvästi minun ystävä ja 2. ei näyttäny pelaavan prinsessan kanssa palloa
jos sitä prinsessaa ei kohtele oikein niin en tietenkään pidä.
ja 3. olen vainoharhainen ja varmaan 2 suuntanen häiriö,
mikä ei sinäänsä muuten ole pelottavaa siinä mielessä että kaikki teot on kuitenki harkittuja ja hallittuja
tai siis eihän mua mikään vaivaa. Kävin kerran psykiatrilla ja parannuin. Sain kaikki uskomaan näin... ainakin sillon toistaiseks,
nyt näyttää vaan siltä että... no en tiedä
ehkä tämä olis kuitenki ollu täysin rationaalinen teko ottaen tilanteet huomioon ? - todistinpa
itselleni vaan näköjään just sen syyn miksi hän ei paljon ilmeisestikään arvostanu mua ystävänä...
ei siin mitään hyvä tyyppihän se on ja olen vaan huono häviäjä... hän oli parempi ja näin. Lähinnä koska paremman näköinen. täysin munaton jätkä toisaalta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281