VARMAA TIETOA.
KYSYY EPÄTIETOINEN METSÄMIES
ONKO TANJAN LAPSEN
13
1163
Vastaukset
- noiden
kommenttiesi kanssa. Saatat hyvinkin syyllistyä kunnianloukkaukseen.
- Kansa viisastunut
Kirjaston koneelta jossa ei ole valvontakameraa,sieltä he skrivaa ilman pelkoa.
Jos on kamerat ei sekään paljon hetkauta jos käy toisella paikkakunnalla kirjastossa kirjoittelemassa tai nettikahvilan koneella,voipa sitä omalta koneelta kirjoitella siten myös että voi olla mahdoton jäljittää.
Mitä tulee kunnianloukkaukseen niin sanoisin että julkisuuden henkilön on myös kestettävä julkkispaineet.
- lehdet
tollo!
- Simo.
Kuulin varmasta lähteestä!
- Tumma kiharatukkanen
Simo. kirjoitti:
Kuulin varmasta lähteestä!
Kaljupää? Jostakin kaivosta kuulin joku on ehkä ollut tai sitten ei?
- pesämuna
mun, poljin sitä kuin vanhaa mopoa!
- saatua tavarata?
Hyvätulonen voi hakea pankista talletuksen ja leikkiä sillä sitten. Ei tarvita miestä peuhaamaan ja Tanjahan tietää, et ne on kaikki surkeita luusereita. Totuus selviää vain 7 lukemalla?
- Isi on kuvassa
Se siitä..
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/673644?karpelan_miehet- kaikki miehet???
Tuosta joukosta puuttuu paljon nimiä, ehkä tunnetuin taitaa olla itse Matti Vanhanen, josta lehdissäkin oli juttua keskusta puoluekokouksen aikana, jolloin pari oli viettänyt öitä samassa hotellihuonessa...
- Matin vaimon
kaikki miehet??? kirjoitti:
Tuosta joukosta puuttuu paljon nimiä, ehkä tunnetuin taitaa olla itse Matti Vanhanen, josta lehdissäkin oli juttua keskusta puoluekokouksen aikana, jolloin pari oli viettänyt öitä samassa hotellihuonessa...
Merjan kanssa.
- tää pieni,
kaikki miehet??? kirjoitti:
mies rullaLUISTELIJA Sauli, on viettänyt satoja öitä.
- Luoja antoi tunteet
tää pieni, kirjoitti:
mies rullaLUISTELIJA Sauli, on viettänyt satoja öitä.
Ettekös itse kukin ole tähän maailmaan syntyneet seksin kautta, vai... mikä ihme on teidät saanut syntymään. Siihen on siis tarvittu mies ja nainen. Eli mikä on ongelma. Missä se on lopulta sanottu, ettei voi aloittaa uuden ihmissuhteen,jos toisen kaa ei vain elämä ole mallillaan.
Antaa ihmisten elää tavallaan, onko se teidän sänkyelämä niin hohdokasta. Jos hampaat irvessä annatte kerran viikosa saunan jälkeen pikapanon, niin sekö on onni ja autuus.
Ette reppanahaukkujat edes tiedä, millaista on upea, hellä rakastelu, kun molemmilla on tunteet mukana. Sitäkö kadehditte. Voi teitä. Onnea Tanjalle vauvan johdosta. On hienoa saada vielä lähes 40 vauva ja kokea äitiyden tunteet. - heeheh
Luoja antoi tunteet kirjoitti:
Ettekös itse kukin ole tähän maailmaan syntyneet seksin kautta, vai... mikä ihme on teidät saanut syntymään. Siihen on siis tarvittu mies ja nainen. Eli mikä on ongelma. Missä se on lopulta sanottu, ettei voi aloittaa uuden ihmissuhteen,jos toisen kaa ei vain elämä ole mallillaan.
Antaa ihmisten elää tavallaan, onko se teidän sänkyelämä niin hohdokasta. Jos hampaat irvessä annatte kerran viikosa saunan jälkeen pikapanon, niin sekö on onni ja autuus.
Ette reppanahaukkujat edes tiedä, millaista on upea, hellä rakastelu, kun molemmilla on tunteet mukana. Sitäkö kadehditte. Voi teitä. Onnea Tanjalle vauvan johdosta. On hienoa saada vielä lähes 40 vauva ja kokea äitiyden tunteet." On hienoa saada vielä lähes 40 vauva ja kokea äitiyden tunteet. "
Tanja ja tunteet? Kylmempää ja laskelmoivampaa ihmistä saa kyllä hakea. On edennyt urallaan makuuhuoneen kautta, ja mm. aikoinaan päätti lopettaa omistamaansa koirat (2 uljsta tanskadoggia) koska eivät olleet oppineet sisäsiisteiksi (omistajalla ei aikaa eikä halua opettaa näinkin yksinkertainen asia)
Tanja todennäköisesti hankkiutunut raskaaksi pelkästään julkisuuden takia. Näin on taas vuosikausiksi iltalehtien, roskalehtien ja naistenlehtien palstatila taattu. Tanja ja vauva, vauva ja Tanja, Tanjan mies ja vauva, Tanja ja perhe jne. jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743