2. Kor. 12:6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta;
- mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.
2. Kor. 12:7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin,...
...saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
2. Kor. 12:8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
2. Kor. 12:9 Ja hän sanoi minulle:
*) "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa."
Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani,
että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
Mitä sanoo TODELLINEN tekijä
8
215
Vastaukset
- !hallelujaa
Siksi Jeesuskin asettui kaikista heikoimman ihmisen asemaan, hänen rinnalleen pyyteettömäksi auttajaksi ja pelastajaksi.
Älkäämme sen tähden kukaan antako pettää itseämme Esa T:n kaltaisten tyhjänjauhajien
riveihin. Totuus nimittäin on, että he eivät voi auttaa yhtäkään sellaista ihmistä joka apua tarvitsisi. Kristuksen pelastavan sanan sijasta he pitävät esillä itseään ja olemattomia tekojaan, pettäen itseään, he yrittävät pettää muitakin.
"Minun armossani on sinulle kylliksi", näin sanottiin miehelle jolla oli TODELLISIA ansioita hengellisellä alalla.
Näillä tyhjästä ylpeilevillä ei ole yhtään mitään millä kerskaisivat, vain paljon ylpeitä ja suuria sanoja, jotka ovat tyjiä, täynnä itsepetosta ja valhetta.- Nakke Nakuttaja
"Minun armossani on sinulle kylliksi", näin sanottiin miehelle jolla oli TODELLISIA ansioita hengellisellä alalla."""""""
Jos nyt oikein ymmärtää kaikki "ansiot" ovat itse Jumalan omaa, Paavalilta ei ole mitään. Paavali tosin itse on tämän kyllä ymmärtänyt mutta vouhkaajat eivät. - !Vastaus
Nakke Nakuttaja kirjoitti:
"Minun armossani on sinulle kylliksi", näin sanottiin miehelle jolla oli TODELLISIA ansioita hengellisellä alalla."""""""
Jos nyt oikein ymmärtää kaikki "ansiot" ovat itse Jumalan omaa, Paavalilta ei ole mitään. Paavali tosin itse on tämän kyllä ymmärtänyt mutta vouhkaajat eivät.Meillä on Raamatut josta itse luemme mitä Paavali on kirjoittanut. Juuri ne ovat vouhkaajia jotka eivät usko mitä on kirjoitettu, vaan yrittävät selitellä Raamattua omaan korvasyyhyynsä.
- Kuolleenuskonpappi
Paavali joutuu tunnustamaan, että hän edelleen on syntinen ja kiusausten pauloissa.
Silloinkin kun hän ei näe tunnollaan mitään, joutuu hän tunnustamaan, ettei sen vuoksi ole autuas.
"Tyydy minun armooni, sillä minä olen heikoissa väkevä".
Miten on oltava heikko, jotta Jumala olisi väkevä? Jumala selvästi tarkoittaa, että heikkojen turva on hänen armonsa Kristuksessa.
Kristuksessa on heikkojen, ei väkevien turva ja voima.
Jumala antoi lakinsa, jotta ihmisestä tulisi heikko; hän otti ihmiseltä pois tämän illuusion omasta vahvuudestaan.
Tämä tapahtuu vain niiden kohdalla, jotka tajuavat oman kyvyttömyytensä hyvään Jumalan edessä. Sen tekee laki; käsky, jonka kautta kuollut synti herää eloon.
Laki kuuluu silti Jumalan lapsenkin elämään: se ei ole uhkauksena tai pelotteena, vaan ohjeena.
Turhaan ei Jeesus opettanut meitä rukoilemaan; "anna anteeksi meidän syntimme". Pyydämme siinä anteeksi vajavaisuuttamme, syntisyyttämme ja samalla Isältä levollista omaatuntoa = luottamusta hänen armolupauksiinsa. Muutenhan meillä ei voikaan olla rauhallista omaatuntoa. Sen me voimme saada vain uskomalla häneen, jonka antamat lupaukset eivät milloinkaan petä.
Meidät on jo kasteessa otettu hänen lapsekseen. Vaikka meidän uskomme pettäisi tai horjuisi, eivät lupaukset Jumalan puolelta horju milloinkaan: "Sinä olet minun. Vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoo´t jne.,"
Täydellinen sovitus ei merkitse synnittömyyttä, vaan sovitusta, perkeleen ja kuoleman vallasta.- teutatess
On hienoa, tuo sinun kirjoitukses ja älyn juoksu, katso ettei mene hattuun.
- !Vastaus
Hän maksoi syntivelkamme, niin suuren velan, ettei se ole kenellekään ihmiselle maksamamäärissä. "Minun armossani on sinulle kylliksi." Kristusta yksin me julistamme ihmisille palstukseksi. Joka uskoo ja kastetaan se pelastuu, niin kuin Raamattu - KIISTATTA -
todistaa.
Herra armossaan varjelkoo kaikkia taivaaseen pyrkiviä sekaoppia viljelevien valheveljien vellistä!!!
Humpuukinikkarit tarjoavat lain- ja uskonvanhurskauden sekoitetta, (uutta ja vanhaa hapatetta yhdessä pelastukseksi), siis hengellistä huoruutta. - teutatess
!Vastaus kirjoitti:
Hän maksoi syntivelkamme, niin suuren velan, ettei se ole kenellekään ihmiselle maksamamäärissä. "Minun armossani on sinulle kylliksi." Kristusta yksin me julistamme ihmisille palstukseksi. Joka uskoo ja kastetaan se pelastuu, niin kuin Raamattu - KIISTATTA -
todistaa.
Herra armossaan varjelkoo kaikkia taivaaseen pyrkiviä sekaoppia viljelevien valheveljien vellistä!!!
Humpuukinikkarit tarjoavat lain- ja uskonvanhurskauden sekoitetta, (uutta ja vanhaa hapatetta yhdessä pelastukseksi), siis hengellistä huoruutta.Olen kanssasi samaa mieltä .
- teuta
Oli jossakin eräs sananpalvelija, ja hän oli vähän happamaan menevä, kerran taas oli yö mennyt porukassa ja pyhä aamu, hän sanoi pappilan renkille mene paavalilta hakemaan lääkkeeksi, että saisi ittensä kuntoon kun olisi kuitenkin puhuttava, renkiä ei näkynyt ennen kirkonmenoja, papin oli alettava liturkiat, tuli jo tekstin vuoro, ja hän kysyi Mitä paavali sanoi (samalla hetkellä oli renki tullut) Sanoi kovalla äänellä Paavali sanoi ei tule viinan tippaakaan ennen kuin on vanhat maksettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770