Kun Ladalla saan sossuun mä matkustaa, aattelen mä humalaista maatuskaa. Hän ladamiestä käsin karvaisin hyväilee, kun ladakuski mahorkkaansa polttelee. On Ladamiehen arkikin tuskaa, kun rahansa hän Ladan korjaamiseen tuhlaa. Myös neidot ladamiehelle naureskelee, kun autolleen hän astelee.
Vaan länsiautoilijaa kateellisna katsoo ladaräppänisti. Lada-auto kuralle kun taloutensa pisti. Vikoja suuria korjaamolaskuja, ei raha pakota ladaräppänistin taskuja. Ei ihme ole kateus tuo, kun katseen länsiautoon hienoon hän suo. Autoista Lada on heikkolaatuisin, sen tietää jokainen torvikin.
Marssi kauppaan ja kunnon länsiautosi hanki, niin ei talvella kutsu tienvarren hanki. Ladalla kesken jää kaikki matkat ja samalla taloutes perseelleen menee! Neidot sorjat ja kauniit kiertää sut kaukaa, ja joukoittain sinua pilkkaa. Ladamiestä elämä päähän potkii, on surkeaa matkustaa ladalla ain'.
Runo Lada-"miehestä"
8
751
Vastaukset
- alkaa opiskelemaan
miten tehdään runo räppänöistä
- kertookin
Ladanräppänöistä
- kiteytetty
Tuo on kyllä aika suoraan meidän ladapappojen todellisesta elämästä.
- tov.wiljami
Kirjoittaja tov. räppänäladisti, on ilmeisesti pyrkinyt jäljittelemään Lada-palstan ansioitunutta runoilijaa tov. Pegasus-Ladaa.
Tov. räppänäladistin aikaansaama runo, tai oikeastaan jäljitelmä, on todella surkea.
Katostaanpa vaikka loppusointuja: tuskaa - tuhlaa, naureskelee - astelee, laskuja - taskuja, tuo - suo, heikkolaatuisin -torvikin, matkat - menee, kaukaa - pilkkaa, potkii - ain'.
Surkeasti epäonnistunut jäljitelmä osoittaa tov. Pegasus-Ladan mestaruuden Lada-runoudessa. Ymmärrettävää on, että hänellä on jäljittelijöitä, jotka tosin epäonnistuvat yrityksissään jäljitellä Lada-runouden taituria.
Ei ole syytä lannistaa tov. räppänäladistia. Toivotaan hänelle tulevaisuudessa kuitenkin parempaa menestystä runouden saralla. - Beloved
Osta lada voima pesä,
korjaa sitä koko kesä.
Sillä pääsee vaikka lappiin asti,
kunhan jaksaa työntä ahkerasti - K28
"jokainen torvi tietää" -ei mitään. Ainakin meillä päin eivät torviksi sanotut yleensä tieneet tai osanneet mitään, jos sielä "runoilian" seuduilla joku tietää, ettei Ladalla tee mitään hän on se torvi.
- ladaileva sällinen
Susta ei saa runoilijaa sen paremmin kuin rahamiestäkään.
- Igor et Sergei
Ensin laita vähän ryyppyä sitten painan tööttiä
kun se vihdoin startaa vaihdetta jo valkkaa
sitten tielle Ladaa ratista väännät monta päätä samalla käännät
Pakoputki paukkaa pitää mennä ruokakauppaa
Meno jatkuu ja moni tukehtuu katkuu
peiliin vilkaiset ja itseksesi hiljaa kiljaiset
Poliisi sakottaa ja kilpiä irti naputtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526