Eikö ex-vaimojen ahneudella

ole mitään

rajaa??? Mieheni kanssa päätettiin jo alusta alkaen keskittyä omaan elämäämme pariskuntana, ja kun ex-vaimoke niitä lapsia halusi niin on saanut ne hoitaakkin. eli meille ei oo onneks mies niitä lapsia raahannu, mutta kyllä jaksaa olla silti ex-vaimoke nilkassa kiinni vinkumassa synttäri,-joulu ja nimpparilahjoja, muista rahalahjoista puhumattakaan. itse ex-vaimoke kyllä löysi itselleen rikkaan elättäjän, mitä se meiltä on rahaa vinkumassa? olis vaan tyytyväinen elämäänsä, niin mekin ollaan.

14

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla!

maksa elatukset,maksa leirit,osta luistimet,osta sitä ja osta tätä.anna kokeen hyvästä numerosta kymppi.(koetta näkemättä)kun äiti ei anna sitä mukaan.Itse olen kanssa se "uusipahanainen"

• helvetti

että jotkut jaksaa heittää paskaa provoo

• että kaikki on

provoo????.Tässäkin on yksi jonka miehen exän ahneudella ei ole mitään rajaa.Samoin täällä....osta sitä..osta tätä.Mitään EI äiti osta vaan tyyli on ikuinen...pyydä isältä,äidillä ei nyt ole rahaa.Tämänkin exän uusi kihlattu on hyvätuloinen,mutta isältä pyydetään kaikki.Saisi minun puolestani tukehtua ahneuteensa tuo ex-muija.

• ex vaimon

ahneutta vaan kyse luultavasti äidistä joka haluaa lapsilleen sen mihin heillä on oikeus.

Yäk, ällöttää tollaiset miehet jotka hyvällä omalla tunnolla antaa jonkun toisen miehen elättää omat lapsensa. Kai sinäkin elätät tuota oksettavaa miestäsi???

• lapsilla on oikeus

Lapsilla on oikeus tavata isäänsä. Tapaamisissa lapset voivat sopia isän kanssa hankinnoista ja lahjoista. Lapsilla on oikeus elatukseen, isä maksaa allekirjoitetun sopimuksen mukaan. Miksi ex vielä vaatii muuta ?

• allekirjoitettu
        lapsilla on oikeus kirjoitti:

Lapsilla on oikeus tavata isäänsä. Tapaamisissa lapset voivat sopia isän kanssa hankinnoista ja lahjoista. Lapsilla on oikeus elatukseen, isä maksaa allekirjoitetun sopimuksen mukaan. Miksi ex vielä vaatii muuta ?

sopimus tehty yhteisen päätöksen mukaan vai joutuiko jompikumpi mukautumaan kun ei erotilanteessa ollut voimia? Onko tilanne (raha) tuon sopimuksen teon jälkeen muuttunut jommallakummalla vanhemmalla? Onko lapset aloittaneet kalliin harrastuksen johon ei elatus riitä?

• että exä

vinkuu TEILTÄ rahaa, luulen että hän pyytää lapsille heidän ISÄLTÄÄN jotain, tuskin sinulta haluaa YHTÄÄN mitään.

Ex-vaimoke? Eikö ollutkaan vaimo?

• ahneudellasi

mitään rajaa kun pitää lasten rahatkin heidän isältään viedä? Ei edes isä saa lapsille synttäri- tai joululahjoja ostaa kun pitää sinulle olla uusi sohvakalusto, kattilat ja kipot. Eikö sinulla ole omia tuloja ollenkaan? Monia harmittaa yh:t jotka elävät yhteiskunnan rahoilla. Minua harmittaa nämä uusikot jotka elävät miesystävänsä lasten rahoilla!

• kipponi ostan

Maksan kyllä omat menoni ja mies maksaa omansa. Yhteiset esim. mainitsemasi sohvakalusto maksetaan puoliksi. Elatusmaksu on laskettu elatuskyvyn ylärajoille ja silti piäisi maksaa tuplaten muita kuluja. Eikö miehelle saisi jäädä yhtään rahaa elarin ja asumisen jälkeen ? eikö hän saisi hankkia kotiinsa uusia huonekaluja seuraavaan 15 vuoteen ? Miksei elari ja omasta halusta ostetut lahjat riitä, Mutta aina ollaan vaatimassa ettei ehdi edes itse valita tai ehdottaa.

• pakko maksaa...
        kipponi ostan kirjoitti:

Maksan kyllä omat menoni ja mies maksaa omansa. Yhteiset esim. mainitsemasi sohvakalusto maksetaan puoliksi. Elatusmaksu on laskettu elatuskyvyn ylärajoille ja silti piäisi maksaa tuplaten muita kuluja. Eikö miehelle saisi jäädä yhtään rahaa elarin ja asumisen jälkeen ? eikö hän saisi hankkia kotiinsa uusia huonekaluja seuraavaan 15 vuoteen ? Miksei elari ja omasta halusta ostetut lahjat riitä, Mutta aina ollaan vaatimassa ettei ehdi edes itse valita tai ehdottaa.

ainahan voi vaatia mutta ei ole pakko maksaa kuin sen verran mitä on kirjallisesti sovittu. Täytyy vaan jaksaa aina vastata ei. Pakko ei ole. Ketään ei voi kuitenkaan pakottaa jonkun asian lopettamista (rahan vaatimista).

• yksin sinä päätät ettei

mies saa omaa perhettä tavata. Katkerana ja epätoivoisena. Mies ei koskaan jätä perhettään, jos on m iehen arvoinen, joten turha uskotella, että mies päättää keskityvänsä teihin ja jättävänsä lapsensa. Hauska provo taas.

• Ä-läppä

tämä oli?

• provoilija täällä

vauhdissa.Usko nyt jo että exäsi elää uutta elämää eikä sinua enää haikaile.Hänellä on nyt hyvä olla kun on uusi tuore nainen vierellä.

• miisu 72

ex-vaimoke yksin niitä lapsia tähän elämään siittäny, kai sil äijälkin on ollu osuus asiaan.

Jos lapsia siittää ni vastuunsa kantakoon !

Kumpikohan pitäisi asettaa etusijalle,,, viaton ja syytön lapsi, joka ei ole tähän maailmaan pyytänyt tulla vaan hänet on hankittu ,, vai aikuinen ihminen, joka ei osaa itsekkyyttää yhtään ajatella muuta kuin omaa takapuoltaan...

Mieti nyt....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3147
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe