RUK:n vaatimukset?

hkh..

Millä perusteella RUK:hon oikein valitaan? Naapuritalon poika oli koulussa oikein huono oppimaan. Peruskoulun sentään läpäisi. Lukioon ei mennyt. RUK:hon kuitenkin otettiin. Onpas hauskaa, että herra pääsi vänrikiksi. Eikö todellakaan ole mitään vaatimuksia?

9

3597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alokas 1/10

      Jotkut sanoo että kuntovaateet on cooper: 2600m, joku sanoi että 1800m oli päässy/joutunut.. Moni Tunteman RuK käyny on ollut ruåtsalaisen nimen ja silmälasit omaava..

    • Sivarimajuri

      Jos kuntosi on ok ja haluat rukkiin niin sinne aika todennäköisesti pääset. Aukkiin pääsee kaikki halukkaat. Rukiin joutuu jo ehkä jotain tekemään sinne päästäkseen. Eivät intin skapparit kaikki mitään idiootteja ole. Kyllä hyvän johtajan tunnistaa usein typerämpikin ihminen. Eli hyvät johtajatyypit valitaan usein rukkiin. Loput sitten pakollisena pahana kiinnostuksen mukaan.

    • Tuleva vänrikki

      Johtajakouluun valintaan ei vaikuta ollenkaan entinen koulumenestys. Armeija ja koulu ovat kaksi eri asiaa. Voi menestyä armeijassa vaikka koulua kohtaan ei olisikaan kiinnostusta. Vaatimukset ovat P1 ja P2 testeissä suoritetut vaadittavat tulokset. Eli mitataan älliä ja henkistä tasapainoa. Ja halukkuus ja nohevuus ovat tärkeitä.

      Itse olen menossa RUK:iin, vaikka en ollutkaan peruskoulussa keskiverronkaan tasolla, mikä ei johtunut oppimiskyvystä mikä minulla on hyvä, vaan motivaatiosta. Armeija on aivan toinen asia...

    • Res. Kenraali

      "RUK:n vaatimukset?"


      Aivojen reaalinen käyttöaste tulisi mieluiten olla käytännössä nollan paikkeilla.


      Aistitoiminnan tulisi olla myös hyvin valikoivaa, eikä varsinkaan tulisi PV:n opetuksia pyrkiä aistiensa avulla vertailemaan todellisuuteen. Maailmasta tulisi mieluiten havaita ja eritellä selvästi vain sellaisia asioita, jotka täydellisesti tukevat evankeliumia PV:n mukaan.


      Mikäli RUKun mielit, tulisi mieluiten vuosia ennen inttiin menoa aloittaa suunnitelmallinen ajattelun vieroksuminen ja älyllinen laiskottelu. Peruskunnon tulee näiltä osin olla kunnossa jo ennen inttiin menoa, 'peruskoulutuskaudella' sitten haetaan herkkyyttä RUKa varten, jossa herkistellyt tehot otetaan irti ja oma ajattelu nollataan aivan lopullisesti.

      • perusteella

        olet siis itse mitä parhainta upseeriainesta. Olemme ylpeitä sinusta poikaseni.


    • ...miettinyt

      Olen itsekkin miettinyt noita vaatimuksia, ei taida olla mitään tarkkoja vaatimuksia, kun frendi pääsi hyvällä kunnolla ja toinen taas pärjäsi kirjallisissa.

    • Jones1111

      Eipä kannata RUK:ta ajatella jos ei ole lukion suorittnut YO. Aivottomat amikset laitetaan suoraan tykinruokasi.

      • Kukaut

        Hyvä läppä. Tosiasiassahan sekä amiksesta että lukiosta (tai peräti peruskoulupohjalta) pääsee ihan yhtä todennäköisesti. RUK kun ei nyt kuitenkaan vaadi varsinaisesti älliä, niin olisihan se jo lähtökohtaisesti outoa jos aiemmalla koulutuksella olisi mitään merkitystä.

        Mutta on RUK silti hyvä paikka. On mukava, että vähän yksinkertaisemmillekin ihmisille on paikka jossa viettää vuosi täysihoidossa :)


    • ey er aey aewry aety

      http://www.youtube.com/watch?v=3iIzqDoqALo
      911 Mysteries (suomenkielisin tekstityksin)


      http://www.youtube.com/watch?v=jA-e6ttP1jo World Trade Center 1: räjäyttäminen syyskuun 11:ntenä 2001

      Juutalaiset räjäyttivät pilvenpiirtäjiä ja autopommeja Usassa.

      Seuraavina päivinä juutalainen nazionisti Dr. Philip Zack murhasi asiasta liian totuudenmukaisesti kirjoittaneita toimittajia ja poliitikkoja työpaikaltaan aselaboratoriosta varastamallaan pernarutolla.

      New Yorkin poliisi on pidättänyt viisi is rae lilaista moSSadin agenttia (S I V A N ja P A U L. K U R Z B E R G, O D E D. E L L N E R, O M E R. M A R M A R I, ja Y A R O N. S H M U E L), jotka yrittivät räjäyttää autopommilla George Wassingtonin sillan.

      Aikaisemmin he olivat räjäyttäneen autopommin, jonka kyljessä oli ollut kuva lentokoneesta syöksymässä New Yorkiin.

      Heidän pakettiautostaan löytyi rä jäh teitä, po rukka pidädettiin 71 päiväksi, mutta laskettiin sitten vähin äänin vapauteen

      911 terrori-iskua kuvanneet ja tornien sortumista juhlineet pidätetyt viisi israelilaista on vapautettu ja toimitettu Israeliin.

      Joidenkin miesten nimet löytyivät Usan kansallisen tiedustelupalvelun tiedoistoista, ja FBI:n mukaan ainakin kaksi miehistä on moSSadin agentteja.

      Kuitenkin FBI väittää, ettei näillä israelilaisilla ollut etukäteistietoa 911 iskuista, ja miehet vapautettiin Usan ja Israelin tekemän sopimuksen perusteella (Vakoilijoiden/agenttien koskemattomuus ja vaihtosopimus)

      vapautuksen jälkeen, miehet väittivät kokeneensa kidutusta vankeusaikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe