Ensinäkin, olen ihan terve ollut aina, nyt 17 vee ja siis oon tyttö. Ainoo sairaus, joka mulla on ikinä ollu, oli 6 vuotiaana sairastettu tuhkarokko. Ja sit joskus teininä oli joku agniina.
Mut nyt mä oon alkanut ihan oikeesti pelkäämään, et mulla ois niinku joku tauti, ehkä syöpä!?!? Siis nää oudot tuntemukset alko jo joku aika sit, ja sen jälkeen, ku mä huomasin, että mulla on siellä täällä, ihan ympäri kehoo, niinku sellaisia ihan selkeitä reikii!!?!?! nii mä aloin vähä tosiaan pelkäämään, että varmaan kuolen.
En uskalla kertoo tästä kellekää, mun mutsi varmaa kuolis suruun, jos tietäs. Mut ihme et se ei oo huomannu mitää, ku kuitenkin niit reikii o naamassaki!!! Siis ihan tuossa keskel naamaa on kolme ja sit sivuilla niiku hiusrajassa kaks, molemmil pulil päätä. Ja sit tuol alhaal, mut ei se niit o nähnyt.
Mut mite tää syöpä niinku hoidetaa ja eiks se pie ekaks joteki todentaa? Et meeksmä vaa terkkarii vai suoraa ER:lle?
Ette arvaa kui mua pelottaa. Siis iha sikana!!! Oon itkeny tän asian takii monet yöt, mut nyt pitää saaha varmuus :'(
_A_P_U_A
Kuolenko!!
2
685
Vastaukset
- provo...
ER-juttuineen, täällä on oikeasti sairaita ihmisiä.
Ja jos olet 17 v, niin miten niin teininä ollut angiina...teinihän 17 vuotiasKIN on....- yhteyttä
psykiatriin, hän on ainoa joka pystyy parantamaan sinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251