Kehuakin pitää, kun on kerran aihetta. Oli Passatissa noita varoitusvalomurheita. Varasin Laakkoselle sähkömiehelle ajan, sain vian päälle (piti ajaa vähä ylimääräistä) ja auto hoitoon. Kohta soittivat, että ABS anturi on viallinen.
Varattiin uusi aika ja vaihdettiin 70 € osa. Ekan kerran vianetsintä sovittiin maksettavaksi kun vika on korjattu. Enää ei varoitusvalot vilkuttele murheellisesti.
Kolmessa kuukaudessa sai kerättyä ihan mukavan vitutuksen ilotulitusta kattellessa ja mahdollisia kustannuksia manaillessa, sen sijaan että olis heti vieny pajalle ja ajellu ehjällä autolla.
Laakkoselle kehuja
3
597
Vastaukset
- näinkin päin
varmaan aika harvoja joka on laakkosen huoltoja kehunut,itse en ainaskaan kyllä kehu ja monen muunkin olen kyllä kuulleen kyllästyneen kyseiseen pajaan,mut hyvä
- turpourpo
Tottapuhuen ulkomailla autoa ostaessa vähän epäröin, tiesin joutuvani Laakkosen huollon piiriin. Kaikki on mennyt kuitenkin hienosti. Muutostyöt tehtiin ystävällisesti, nopeasti ja edullisesti, oven lukko korjattiin nopeasti ja ennenkaikkea toimivasti ja nyt tämä varoitusvaloshow meni ihan hienosti. Eli mulla on kyllä enemmän kuin yksi hyvä kokemus.
- Laakkonen ei käy enää!
Meninpä sinne tuossa tammikuussa lehtimainoksen innoittamana. Innostus laski kyllä nollaan, kun keskustelin nuivan myyjän kanssa. En saanut edes koeajaa autoa. (Touran, käytetty) Ei viitsinyt myyjä ajaa autoa ulos toisesta kerroksesta, eikä ollut hällä myyntihousuja jalassa. Koskaan en mene enää Laakkoselle! Että on turha puhua myyjien, että kauppa ei käy! Ostin Volkkarin kuitenkin, Tuusulalaisesta liikkeestä. Minä olin valmis kauppoihin, mutta myyjä ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760