en voi olla ajattelematta sinua ;( ..eihän tämä paha asia ole..siis ihastuminen ja tykästyminen, mutta kun en saa mitään aikaiseksi!..tiedän että olet ihastunut minuun..näen sen sinusta..silmäsi paljastavat sen ..voih!..olen joskus pakahtua tähän tunteeseen, tiesitkö sen?..en täällä huutelisi tunteitani jos tietäisin tämän olevan yksipuolista, mutta kun en usko niin!
vuosi on mennyt, ehkä enemmänkin..miksi aina kaikki menee näin?..on turhaa elätellä toiveita, että ehkä tulisit luokseni, koska enhän minäkään uskalla..
en haluaisi menettää sinua ja mahdollisuutta..niin monta tilannetta vain on jo mennyt..
ehkä olen vähän pöhkö..mutta sitä se teettää.. ;D
minulla on vahva usko, että vielä kohtaamme kunnolla, mutta entä jos.....
ps. urkin tahallani ja puoliksi vitsillä netistä tietoa sinusta ja olin pudota tuolilta kun jotain pientä sattui silmiini ;D
Be strong,
Hold on..
hmm?
T. pöhkö pöhkömpi pöhköin
n---->m
hei..
19
1974
Vastaukset
- pientä
Oliko se yksi epäselvä kuva?
- ap.
onko sillä nyt niin väliä?..taisi olla vanha kuva ;D
menen nukkumaan..unettaa - edellinen.
ap. kirjoitti:
onko sillä nyt niin väliä?..taisi olla vanha kuva ;D
menen nukkumaan..unettaanyt niin vanha kuva ole. Joskus joulun tienoilla otettu.
- ap.
edellinen. kirjoitti:
nyt niin vanha kuva ole. Joskus joulun tienoilla otettu.
tunnut olevan aikasta varma että juuri sinä olet kyseessä..höh?
- vaan..
ap. kirjoitti:
tunnut olevan aikasta varma että juuri sinä olet kyseessä..höh?
sellainen tunne:) Pitäisköhän sun nyt ottaa jo yhteyttä;)
- ap.
vaan.. kirjoitti:
sellainen tunne:) Pitäisköhän sun nyt ottaa jo yhteyttä;)
meinaatko?..sen kun ei ehkä ole mulle kauhean ominaista ;}
- nyt..
ap. kirjoitti:
meinaatko?..sen kun ei ehkä ole mulle kauhean ominaista ;}
tän kerran:D Ei se ole mullekkaan ominaista, mutta ehkä eri syistä. Niin ja se kuva on tosiaan otettu tänä talvena, eikä silloin kesällä;)
- ap.
nyt.. kirjoitti:
tän kerran:D Ei se ole mullekkaan ominaista, mutta ehkä eri syistä. Niin ja se kuva on tosiaan otettu tänä talvena, eikä silloin kesällä;)
epäilenpä..siis itseni puolesta..taidan olla liian surkea siihen..
mutta..olen kuitenkin vahva luonne ;]
kerrohan, kuka luulet minun olevan? - olet..
ap. kirjoitti:
epäilenpä..siis itseni puolesta..taidan olla liian surkea siihen..
mutta..olen kuitenkin vahva luonne ;]
kerrohan, kuka luulet minun olevan?hän, niin et ole ainakaan mikään surkea olento, mutta noissa sanoissa on kuitenkin jotain, mikä liittyy sinuun/häneen;)
- lisätä
olet.. kirjoitti:
hän, niin et ole ainakaan mikään surkea olento, mutta noissa sanoissa on kuitenkin jotain, mikä liittyy sinuun/häneen;)
sen verran, jos satut lukemaan illalla, kun olen itse töissä, että tarkoitin noita sanojen ensimmäisiä kirjaimia.
Netistä tosiaan löytää kaikenlaista kun vaan etsii;) - ap.
olet.. kirjoitti:
hän, niin et ole ainakaan mikään surkea olento, mutta noissa sanoissa on kuitenkin jotain, mikä liittyy sinuun/häneen;)
en kyllä taida itsekään uskoa tuohon..siis että olen surkea olento ;]
no tuota..kyllähän minäkin löytäisin täältä montakin viestiä mitkä voisivat olla minun kirjoittamia tai minulle kirjoitettua ..että kun eihän näistä koskaan tiedä
;} - ap.
lisätä kirjoitti:
sen verran, jos satut lukemaan illalla, kun olen itse töissä, että tarkoitin noita sanojen ensimmäisiä kirjaimia.
Netistä tosiaan löytää kaikenlaista kun vaan etsii;)että sanojen ensimmäisiä kirjaimia? ;)
hmm..
niin, löytyyhän sitä kaikenlaista jos etsii..
se on kyllä jännä että ylipäätänsä itse rupesin etsimään jotain, kun sekään ei ole oikein "minua"..tai kukapa tietää..
menen nyt taas ;D - siis...
ap. kirjoitti:
että sanojen ensimmäisiä kirjaimia? ;)
hmm..
niin, löytyyhän sitä kaikenlaista jos etsii..
se on kyllä jännä että ylipäätänsä itse rupesin etsimään jotain, kun sekään ei ole oikein "minua"..tai kukapa tietää..
menen nyt taas ;Dosua kohdalleen? Tai nykyäänhän se toinen kirjain on eri. Oliko se kuva, jonka näit otettu töissä (jos sait siitä senverran selvää)?
- onhan..
ap. kirjoitti:
en kyllä taida itsekään uskoa tuohon..siis että olen surkea olento ;]
no tuota..kyllähän minäkin löytäisin täältä montakin viestiä mitkä voisivat olla minun kirjoittamia tai minulle kirjoitettua ..että kun eihän näistä koskaan tiedä
;}tämä aika sekava palsta. Mutta kun antaa tarpeeksi hyviä vihjeitä niin...
Olen minäkin kirjoittanut tänne muutamia viestejä sinulle/hänelle ja vastaillut joihinkin jotka voisi olla.. jos.. :) - ap.
siis... kirjoitti:
osua kohdalleen? Tai nykyäänhän se toinen kirjain on eri. Oliko se kuva, jonka näit otettu töissä (jos sait siitä senverran selvää)?
ei oikein osunut..ehkä osittain, mutta ei kuitenkaan.
en usko että kuva oli otettu missään työpaikalla..ollaan muutenkin nähty toisiamme opiskelun merkeissä.
olen pahoillani ;] - ap.
onhan.. kirjoitti:
tämä aika sekava palsta. Mutta kun antaa tarpeeksi hyviä vihjeitä niin...
Olen minäkin kirjoittanut tänne muutamia viestejä sinulle/hänelle ja vastaillut joihinkin jotka voisi olla.. jos.. :)sekavaa on..mutta niin se on sekavaa päässäkin.. ;D
me ihmiset ollaan tämmöisiä haihattelijoita..
itse olen kirjoitellut aikaisemmin paljonkin ja myös ihan paljastaviakin vihjeitä, mutta en usko että hän täällä loppujen lopuksi käy
;( ..ikävää..puhumalla asiat pitäisi loppujen lopuksi ja kuitenkin hoitaa!!
hyvää mieltä sinulle ;] - vastailija..
ap. kirjoitti:
ei oikein osunut..ehkä osittain, mutta ei kuitenkaan.
en usko että kuva oli otettu missään työpaikalla..ollaan muutenkin nähty toisiamme opiskelun merkeissä.
olen pahoillani ;]Hetken jo luulin, että olisit hän...as
- Silmäsi näki
aivan oikein. Jotain sinussa on,joka saa niin mukavan olotilan tälle miehelle. Itsekään en ole rohkein aloitteen tekijä. Harvemmin tulee vastaan henkilö kenen hymy saa noin hyvin jalat alta. Tänään välttelin katsettasi, ettet tuntisi oloasi ahdistuneeksi.
Nähdäänkö taas salilla vai onko jotain viihtyisämpiä ehdotuksia?
Tule rohkeasti juttelemaan/ehdottamaan uutta tapaamista, jos halua tavata jossain erityisessä paikassa!- ap.
anteeksi vain, ikävä pudottaa toinenkin kirjoittelija haaveistaan, mutta en varmaankaan ole se oikea henkilö ;D
ps. en käy tietääkseni salilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774