Meillä on niin,että mies haluaa ottaa lapsiani niin usein kuin mahdollista uusikkoperheeseensä,johon kuuluu hänen uusi nainen ja sen kaks lasta. Ex-mieheni huomioi lapsiamme aina ja ne ovat hänelle tärkeitä. He menevät ohi jopa uusikon lapsienkin. Esim.uutenevuotena lapsillemme ostettiin suojalasit rakettien paukutteluun,mutta uusikon lapset saivat tyytyä uimalaseihin,ja tämä on totta! Samoin,kun lapsemme tuli heille,joutui uusikon lapsi antaa oman huoneensa meidän lapsille ja itse mennä kavereille,vaikka talo on uusikon...heh..heh
Uusikko joutuu mennä sohvalle nukkuu,kun meidän lapset on isän vieres...
En ole yhtään katkera uusikolle,toivotan hyvää yhteiselämää...heh,heh
Onko muita samoja myönteisiä kokemuksia exillä uusperheistä?
Täällä tyytyväinen
17
773
Vastaukset
- työnsivät
uusikon isänsä vierestä sängystä lattialle. Nukkui sohvalla sitten....
Äitienpäivänä exäni toi minulle lahjan ja uusikko istui autossa odottamassa. katsotaas kauanko tämä "onni" kestää....eipä sen puolin,itsehän sen ääliön jätin,hauskaa vain katsoa miten kauan se nainen jaksaa ja miten kauan tätä nöyryytystä kestää... - halvat huvit
Ja idiootilla ihan ilmaset.Kirjota ihmeessä satukirja,kun olet noinkin lahjakas!
Joskus se pilkka sattuu omaan nilkkaan!
mites sitten suun panet hä?
vahingoniloinen feikki - itsekkin
jo väsy näihin satuihisi?
Tästäkin tarinasta sinut tunnistaa tuosta heh heh-osasta.
Kivaahan se on kai kuvitella miten asiat olisivat, jos ne menisivät sinun mielesi mukaan.
Kai katkeran, parempaan vaihdetun ex-kantturan päivät kuluvat nopeammin, kun keksii päässään satuja ja odottelee työttömyyspäivärahoja. Sillä tuskin töissä olet kun, kaiket päivät joudat koneen ääressä päivystämään.- toi lissu-juttu on?
Olen sen jutun nähny usein,mut valaseppa mua,mikä toi lissu-juttu on?En ole tosiaan ollu täällä useinkaan,mutta olen onnellinen eksä.Sekö on sitten vaikeaa hyväksyä?
- Melkein sama juttu
täällä meillä, paitsi että uusikon lapsilla ei ollut uutena vuotena silmillään uima- vaan juomalasit...heh...heh
- unohtu että
meilläkin uusikon lapset anto sänkynsä mun lapsille, mutta uusikon lapset joutu lähtemään mummolaan. Meksikoon.
- ex naisesta
unohtu että kirjoitti:
meilläkin uusikon lapset anto sänkynsä mun lapsille, mutta uusikon lapset joutu lähtemään mummolaan. Meksikoon.
tullut mies.Tarkoitat kai olevasi se hylätty ex.Anna rauha ex-miehellesi ja hänen uudelle,tuoreelle vaimolleen.Miksi työnnät penskasi exällesi ja hänen UUDELLE vaimolleen.Heillähän on yhteisiä uusia lapsia joista exäsi nyt huolehtii.
- yäk,
ex naisesta kirjoitti:
tullut mies.Tarkoitat kai olevasi se hylätty ex.Anna rauha ex-miehellesi ja hänen uudelle,tuoreelle vaimolleen.Miksi työnnät penskasi exällesi ja hänen UUDELLE vaimolleen.Heillähän on yhteisiä uusia lapsia joista exäsi nyt huolehtii.
mee jo mäkeen siitä kaakattamasta....
- mulle ihan sama
ex naisesta kirjoitti:
Mutta kun mies haluaa lapset,niin sillä uusikolla ei ole sananvaltaa,valitettavasti.
Näin meillä.
- katkeran tyytyväinen
kun on unohtanut laittaa aamulääkkeet käkätintä kohti.Eiköhän siellä UUSI vaimo ja exäsi asu onnellisina,kun exäsi on päässyt sinusta eroon.Ota nyt ne tabletit suukkuusi niin simmut aukeavat todellisuuteen.
- ja väkäti väkäti
onpa kivaa olla tyytyväinen ex,hah.
- ottaa nyt iltalääkkeet
ja väkäti väkäti kirjoitti:
onpa kivaa olla tyytyväinen ex,hah.
jälleen sinne käkättimeen ja rauhoittuu....En yhtään ihmettele että oot todellakin EX.
- vielä nyksäkin....
ottaa nyt iltalääkkeet kirjoitti:
jälleen sinne käkättimeen ja rauhoittuu....En yhtään ihmettele että oot todellakin EX.
että kelpaa se vanha horokin jollekulle näköjään :-)
- a.p.kirjoittaja
Meitä on myös tyytyväisiä eksiä,vaikka kuinka nyksiä ärsyttääkin asia. Ja minun elämässäni on myös mies,ja me olemme molemmat tyytyväisiä eloomme ja tapaamisten kulkuun.
Saa vain eksä minun suupieleni ylöspäin,kun kuulen miten uusikko joutuu sopeutumaan.- niinhän sinä
luulet. totuus kuitenkin on se, että lapset on ihan samanarvoisia. Sinä pöljä vaan uskot eksäsi tarinaa
T: uusikko :D
p.s. se muuten kertoi, kuinka kauhee akka oot :D - yhdessä asiassa
niinhän sinä kirjoitti:
luulet. totuus kuitenkin on se, että lapset on ihan samanarvoisia. Sinä pöljä vaan uskot eksäsi tarinaa
T: uusikko :D
p.s. se muuten kertoi, kuinka kauhee akka oot :DKyllä minulle kaikki lapset ovat samanarvoisia.
- jaaha...
Oletko ajatellut, että se kuinka ex-puolisosi uudessa perheessä asiat järjestyvät, vaikuttaa todennäköisesti siihen millainen käsitys perhe- elämästä lapsillesi muodostuu.
He siis kasvavat käsitykseen, että kaikki perheenjäsenet eivät ole tasa- arvoisia ja että perheen aikuisten välinen suhde on alisteinen. Eikö sinua huolestuta tällainen?
Ymmärrän hyvin etä-isän kaipuun lapsiaan kohtaan. Eikö sinun kuitenkin hyvänä äitiä ja lastesi tulevaa elämää ajatellen pitäisi puuttua asiaan ja rohkaista ex- puolisoasi ottamaan isän roolin ja luopumaan tuosta sirkus- isän roolista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626027Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813526Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242691- 212169
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61669Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261117