Minkälaiset olotilat vankiloissa?

Suomessa

Onko vankiloissa huonot oltavat? Pahoinpitelyjä, kuolemantapauksia tai muita sellaisia tapahtuuko?
Usein?

20

2713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovvoo,mutta silti

paremmat oltavat kuin siviilissä.Elämistä ja olemista tää koko elämä on,joten sitä se sielläkin on.Lue loput juorulehdistä ja älä usko kaikkea,tai jos uskotkin,usko vain puolet.

• onkohan

kovin moni tapettu vankilassa?

Ja miten?

• pamppu1231
        onkohan kirjoitti:

kovin moni tapettu vankilassa?

Ja miten?

syömälläja makoilulla liikaa javälillä käyty hakee rismasta kokakollaa

• gftyy

Itsemurhia 184, tapaturmaisia 25 ja väkivaltaisia 12. Siinä eräs tilasto joka on kasvanut nopeaan tahtiin. Yleisin itsemurha on hirtto yöllä yksin sellissä.

• Juustoanus

Jos yliannostukset ovat tapaturmia niin sitten tuo varmaan pitää paikkansa,muuten tapaturmat ovat murhia,jotka on hyvin naamioitu,tosin pamput vitut välittää kuoleeko siellä väkivaltaan kunhan edes yhdestä eroon pääsevät.Paskasakkia,vitun nappipellet,neljä pamppua olen siviilissä rusikoinut tohjoksi,eikä yhteenkään ole löytynyt näyttöä,,,hah-hah
        Aina jos sattumalta jonkun pampun näen,lähden perään ja kenkä heiluu.Tarvii vaan olla tarkkana,ettei ole näkijöitä ja nykyään DNA:n kanssa myös oltava tarkka.
        Oikeudessa "sana sanaa vastaan" niin eivät tuomitse.

• åpåopopoåpo

pitääkö siellä olla koukutkin katossa? vai mihin se naru kiinnitetään? luulisi että tällaiset kohdat olisi poistettu

• Nimetön

tiedän että vankiloissa olot ovat kiristyneet,kun vievät vangeilta kaikki harrastukset mitkä tekee vangin psyykkeelle hyvää.onneks;suvussani ei ole mielisairautta,elikkä vangin vartioita.tiedän kokemuksesta kun kolmella eri vuosi kymmenellä kiertelin taloja.nyt olen eläkkeellä niin sanotu vanha liiton mies.t.veksi tampere vanha liitto.koettakaa äijät kestää..

• kun..

muistat meitä äijiä!
        Nyt on selvitys mistä vankilasta tämä viesti on lähtenyt!

• Nimetön
        kun.. kirjoitti:

muistat meitä äijiä!
        Nyt on selvitys mistä vankilasta tämä viesti on lähtenyt!

olen ollut siviilissä jo pitemmän aikaa,elikkä päivä kerrallaan siviilissä kun tota ikääkin on jo kertynyt.hyvää vuoden jatkoa! t.veksi tampere.vanha liitto.

• aloittajan kysymykseen
        Nimetön kirjoitti:

olen ollut siviilissä jo pitemmän aikaa,elikkä päivä kerrallaan siviilissä kun tota ikääkin on jo kertynyt.hyvää vuoden jatkoa! t.veksi tampere.vanha liitto.

Huomasin tuossa että tarkkaa vastausta ei ole aloittajan kysymykseen tullut.

• Isojykä

Itse istuin kolme vuotta raiskauksesta sörkässä.
      ihan mukavaa aikaa oli ei valittamista. Hyvät ruuat mukava henkilökunta ja sain myös koulutuksen siellä. Toisin sanottuna elämä palasi siellä raiteilleen.

• nykyisin kuin hotelleissa

ruoka on hyvää ja jos ajatellaan, että kouluruokailuun satsataan n. 80 senttiä ruokailu, niin vankiloissa on lusijoille yli 2 egua se ruoka, jotka vain oleilee peteissä päivät pitkät!

Kasvavat lapset nälkiintyy, lusijat lihoo!
        Eiks se noin mene sitten!?

Tämä Suomiruoka on näin, sanoivat valtuutetut kansanedustajat!

• veijo53

voi paska raiskari.kehuskelet vielä teollasi.olet alinta kastia mitä linnassa aikaansa viettää.liskolla varmaan piileskelit?t.veksi tampere.vanha liitto.

• minua.

ja kehtaat vielä ääneen kuin kehuskella istuneesi raiskauksesta.

• Kiisselisuu
        minua. kirjoitti:

ja kehtaat vielä ääneen kuin kehuskella istuneesi raiskauksesta.

Älä sää Veksin runkku möyhyä mitään,ei hän "kehuskele" rohkea mies kun uskalsi mainita syynkin.Eikä raiskaus jos aikuisen naisen ottaa mikään paha rikos ole.Liian kovat on Suomen kakut "munan antamisesta".

• 30 vuotta lisää..

..linnaa sinulle. Tämän jälkeen kasttraatio ja siviiliin pakkotöihin.

• huonot olot

pahoinpitelyjä on jatkuvasti, ruoka on epäterveellistä ja sitä on liian vähän, kaikkialla haisee tupakka ja sitä rataa... myös internet yhteys puuttuu.

• Ihan jees

Erinomaiset olot, verrattuna vanhuksiin jotka makaavat laitoksissa. Pitäisi ulkoistaa koko vankeinhoito Siperiaan tms. Kataisen pitäisi pyytää asiasta tarjous, mitä nopeammin sen parempi! Tulisi meille huomattavasti halvemmaksi.

• kotini onpi.......

Todella hyvät oltavat,siksihän sinne niin moni halajaa,lämmin koppi,ruoka,puhtaus ja päivärahat sekä kivat kaverit ja mukava henkilökunta.Vieraitakin saa käydä vierailupäivänä.Ei tartte surra mihin päänsä kallistaa tulevina öinä.

• -TreenGAY-prison-

Vankilas on ihanaaaaaaahh.. Mä olin siellä ja mulla oli sellikaverina tiukka lihaksikas tatskattu kalju kundi Treelta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe