Mielisairaaksi hänen asenteissaan osoittautuu viha erityisesti tiettyä lapsiryhmää kohtaan.
Horse on oikeassa. Lain mukaan hänen kirjoituksissaan täyttyy rikoksen tunnusmerkistö, koska pilkka on suunnattu tiettyä ihmisryhmää kohtaan.
Mutta eipä ollut sairaallakaan henkilöllä sanan sijaa Helsinki... -ketjuun, jossa hyvin käy esille, "miten vanhempiensa laiminlyömiä" kyseiset lapset todellisuudessa ovat. Toisin sanoen heidän vanhempansa tekevät lastensa eteen moninkertaisen työn tavisvanhempiin verrattuna.
Varmasti tosi ärsyttävää tekstiä noin sairaalle mielelle...
Ai vieläkin mielisairas häirikkö riehuu
15
389
Vastaukset
- että niin tyhmän
ihmisen tekstit eivät minun elämää heilauta suuntaan eikä toiseen.
Toki lain rikkominen on törkeää ja sitä hänen tekstinsä kyllä tekevät kirkkaasti. Mutta muuten laholatvan provoilu on ihan yhtä tyhjän kanssa. Sääliksi käy nähdä, että jonkun elämä on noin köyhää kuin hänellä.
Sanoo kirjoittaja, joka ei ole itse huostavanhempi. - saat haukkua
muita kirjoittajia "mielisairaaksi" ja pidät sitä näköjään ihan normaalina käytöksenä?
Kun et laista tuon enempää tiedä niin jätä rikosten tunnusmerkistöjen pohtiminen viisaampien tehtäväksi. Jos joku on sitä mieltä, että huono kasvatus tai huonot kotiolot voidaan naamioida lapsen AD/HD-diagnoosiksi niin ei siinä täyty minkään valtion rikoksen tunnusmerkistö.
Mahtoikohan kirjoitukset osua pahasti omaan nilkkaan, kun noin hermostuit ;-)?- saa kuka tahansa
vastata samalla mitalla takaisin.
SIITÄ ei tule tuomiota, mutta sinun sairaista teksteistäsi kyllä.
"Kun et laista tuon enempää tiedä..."
Kyllä on tyhmyytesi huipussaan.
Sinua pyydettiin näyttämään täältä viesti, jossa neurologia on haukuttu siitä, että diagnoosia ei ole saatu, kuten väität. Et pysty näyttämään sellaista. Valheilla on katsos lyhyet jäljet mielisairaankin sepustuksilla.
Mitä aihetta kenelläkään on haukkua ketään, jos lapsella ei ole neurologista oireistoa? HAH-HAH!
KUKA voi naamioida huonon kasvatuksen adhd-diagnoosiksi? Kerro! Ei täällä kukaan niin ole tehnyt, sen tiedät itsekin.
Katso peiliin, niin näet skitsofrenian tunnusmerkistön ilmielävänä edessäsi!
En ole huostavanhempi.
Eikä suvussamme ole neurologisia diagnooseja. - huonoa kasvatusta ja
huonoja kotioloja:
"Ja jos joku hohhoijaa-tyyppi tulee tähän vikisemään, että vanhemmat eivät kanna vastuuta, niin tule minun puolestani opettamaan kotiin tätä lasta! Tajuatko paljonko se vaatii sinulta panostamista? Pidä jatkuvasti yhteyttä joka aineen opettajaan, ota selvää nykyisistä opetusmenetelmistä - jos et itse satu olemaan erit.opettaja. Lukemattomia tapaamisia, puhelinkeskusteluja ja palavereja koulussa jatkuvasti. PLUS tietysti se aika, joka vaaditaan itse opettamiseen.
Pidä huolta, että olet itse valmistanut seuraavan "tunnin" tehtävät niin esim. matematiikassa, englannissa, fysiikassa, historiassa kuin biologiassakin. Palauta ensin mieleen omalta kouluajaltasi mm. eri aineiden ominaisuuksia ja niiden kemiallisia reaktioita, antiikin Rooman ihmisten elämäntavan, hallintokulttuurit ja filosofisen ajattelun, englannin kieliopin tarvittavilta osin, sekä sanaston, joka lapsen tulee hallita, äidinkielen sijamuodot jne. jne. jne.
Tuossa sinulle vähän esimakua siitä, mitä vanhemmilta nykyisin vaaditaan kun he kantavat vastuuta. Sen lisäksi tietysti vielä lapsen sairaalakäynnit, labraseurannat, yksilö- ja ryhmäterapiakäynnit molemmat erikseen. Huolehdit erityisruokavalion tuoreiden ruoka-aineiden saatavuudesta päivittäin. Annat tapa- ja käytöskasvatusta ja huolehdit arjen rutiineista.
On hyvin harvinaista, että viitsin käydä tällä palstalla kovin usein toteamassa noita tyhmyyden huippujen toteamuksia, että vanhemmat eivät kanna vastuuta ja diagnoosit muka hankitaan vain siksi, että laiminlyövät vanhemmat pääsisivät kuin koira veräjästä! " - miten moninkertaisen
huonoa kasvatusta ja kirjoitti:
huonoja kotioloja:
"Ja jos joku hohhoijaa-tyyppi tulee tähän vikisemään, että vanhemmat eivät kanna vastuuta, niin tule minun puolestani opettamaan kotiin tätä lasta! Tajuatko paljonko se vaatii sinulta panostamista? Pidä jatkuvasti yhteyttä joka aineen opettajaan, ota selvää nykyisistä opetusmenetelmistä - jos et itse satu olemaan erit.opettaja. Lukemattomia tapaamisia, puhelinkeskusteluja ja palavereja koulussa jatkuvasti. PLUS tietysti se aika, joka vaaditaan itse opettamiseen.
Pidä huolta, että olet itse valmistanut seuraavan "tunnin" tehtävät niin esim. matematiikassa, englannissa, fysiikassa, historiassa kuin biologiassakin. Palauta ensin mieleen omalta kouluajaltasi mm. eri aineiden ominaisuuksia ja niiden kemiallisia reaktioita, antiikin Rooman ihmisten elämäntavan, hallintokulttuurit ja filosofisen ajattelun, englannin kieliopin tarvittavilta osin, sekä sanaston, joka lapsen tulee hallita, äidinkielen sijamuodot jne. jne. jne.
Tuossa sinulle vähän esimakua siitä, mitä vanhemmilta nykyisin vaaditaan kun he kantavat vastuuta. Sen lisäksi tietysti vielä lapsen sairaalakäynnit, labraseurannat, yksilö- ja ryhmäterapiakäynnit molemmat erikseen. Huolehdit erityisruokavalion tuoreiden ruoka-aineiden saatavuudesta päivittäin. Annat tapa- ja käytöskasvatusta ja huolehdit arjen rutiineista.
On hyvin harvinaista, että viitsin käydä tällä palstalla kovin usein toteamassa noita tyhmyyden huippujen toteamuksia, että vanhemmat eivät kanna vastuuta ja diagnoosit muka hankitaan vain siksi, että laiminlyövät vanhemmat pääsisivät kuin koira veräjästä! "työn vanhemmat tekevät erityislastensa kasvatuksessa, EIKÄ SIITÄ, miten sinä asiat mielessäsi valehtelet ja vääntelet.
- kumminkaan päin
saa kuka tahansa kirjoitti:
vastata samalla mitalla takaisin.
SIITÄ ei tule tuomiota, mutta sinun sairaista teksteistäsi kyllä.
"Kun et laista tuon enempää tiedä..."
Kyllä on tyhmyytesi huipussaan.
Sinua pyydettiin näyttämään täältä viesti, jossa neurologia on haukuttu siitä, että diagnoosia ei ole saatu, kuten väität. Et pysty näyttämään sellaista. Valheilla on katsos lyhyet jäljet mielisairaankin sepustuksilla.
Mitä aihetta kenelläkään on haukkua ketään, jos lapsella ei ole neurologista oireistoa? HAH-HAH!
KUKA voi naamioida huonon kasvatuksen adhd-diagnoosiksi? Kerro! Ei täällä kukaan niin ole tehnyt, sen tiedät itsekin.
Katso peiliin, niin näet skitsofrenian tunnusmerkistön ilmielävänä edessäsi!
En ole huostavanhempi.
Eikä suvussamme ole neurologisia diagnooseja.Samalla mitalla takaisin antava on yhtäläinen lian heittäjä.
ADHD-vaivasta on montaa mieltä. Olen minäkin kuullut joskus jostakin että se johtuisi vanhempien tavoista. Muistan myös sellaisenkin jonkun mielipiteen esitetyn, että sitä diagnoosia ei tulisi lapselle tehdä ollenkaan.
Mielipiteitä on niin monta kuin on katsojaa. - tulaan heittämään
kumminkaan päin kirjoitti:
Samalla mitalla takaisin antava on yhtäläinen lian heittäjä.
ADHD-vaivasta on montaa mieltä. Olen minäkin kuullut joskus jostakin että se johtuisi vanhempien tavoista. Muistan myös sellaisenkin jonkun mielipiteen esitetyn, että sitä diagnoosia ei tulisi lapselle tehdä ollenkaan.
Mielipiteitä on niin monta kuin on katsojaa.Kyllä se vain näin on. Etkö sen vertaa ole elämässä oppinut?
Mielipiteitä ja luulotteluja on joka lähtöön, asiallista tietoa ei tänne irvistelemään tulevilla ole hajuksikaan.
Ai olet kuullut :D
Ei pidä uskoa kaikkia kuulemiaan vääriä mielipiteitä. Ota selvää asioista vai etkö osaa hakea tietoa netistä? Silloin et jää väärien kuulemiesi tietojen ja luulojen varaan.
Lue tuosta yllä olevasta ketjusta yksi esimerkki siitä, miten paljon lapsi hyötyy diagnoosin tekemisestä. Ihan noin malliksi vain.
Ei mielipidettä kannata muodostaa väärän tiedon varaan! Mitä ideaa siinä on?
Vanhempien syyttelystä autisminkirjon oireyhtymien suhteen on luovuttu ulkomailla jo monta kymmentä vuotta sitten. Ja Suomessakin tieto etenee vähitellen, yritä pysyä kehityksen kelkassa mukana. - räsyli
koska se ei kasvata ketään mihinkään suuntaan..
On syytä jättää haukkumiset ja mollaamiset puolin ja toisin ja pitää palsta fiksussa kunnossa.....HYVÄÄ RUNEBERGIN PÄIVÄÄ KAIKILLE.
Runoillaan tämänpäivän tyyliin - en toiseen
tulaan heittämään kirjoitti:
Kyllä se vain näin on. Etkö sen vertaa ole elämässä oppinut?
Mielipiteitä ja luulotteluja on joka lähtöön, asiallista tietoa ei tänne irvistelemään tulevilla ole hajuksikaan.
Ai olet kuullut :D
Ei pidä uskoa kaikkia kuulemiaan vääriä mielipiteitä. Ota selvää asioista vai etkö osaa hakea tietoa netistä? Silloin et jää väärien kuulemiesi tietojen ja luulojen varaan.
Lue tuosta yllä olevasta ketjusta yksi esimerkki siitä, miten paljon lapsi hyötyy diagnoosin tekemisestä. Ihan noin malliksi vain.
Ei mielipidettä kannata muodostaa väärän tiedon varaan! Mitä ideaa siinä on?
Vanhempien syyttelystä autisminkirjon oireyhtymien suhteen on luovuttu ulkomailla jo monta kymmentä vuotta sitten. Ja Suomessakin tieto etenee vähitellen, yritä pysyä kehityksen kelkassa mukana.Katson, että yrityksesi on manipuloida minua saadaksesi minusta myötäilijän omalle näkemyksellesi oikeana. En lähde mukaan, mutta en voi myöskään teilata näkemystäsi vääränä. Tiedekin on kuitenkin rajallinen, eli älä vaan postaa minulle mitään linkkejä.
Mielipiteeni lapsen hyötymisestä diagnoosista on, että vaikka rauhoittava lääkitys auttaa kyllä vilkasta lasta, mutta se ei poista vilkkauden perimmäistä syytä. Hoitaja ehkä saa mielenrauhan syyllisyydelleen diagnoosin myötä ja katsoo päässeensä syyllisyydestä. Tällainen on minun näkemykseni erään perheen vaiheista, mutta on mahdollista tietenkin, että äidin käytös ei ollut syynä lapsen saamaan diagnoosiin, mutta äiti toisteli ja toisteli lapsensa vihdoin saamaa dignoosia kuin jumalan sanaa ja tähän kiinnitin huomioni. - eikä kyse ole
en toiseen kirjoitti:
Katson, että yrityksesi on manipuloida minua saadaksesi minusta myötäilijän omalle näkemyksellesi oikeana. En lähde mukaan, mutta en voi myöskään teilata näkemystäsi vääränä. Tiedekin on kuitenkin rajallinen, eli älä vaan postaa minulle mitään linkkejä.
Mielipiteeni lapsen hyötymisestä diagnoosista on, että vaikka rauhoittava lääkitys auttaa kyllä vilkasta lasta, mutta se ei poista vilkkauden perimmäistä syytä. Hoitaja ehkä saa mielenrauhan syyllisyydelleen diagnoosin myötä ja katsoo päässeensä syyllisyydestä. Tällainen on minun näkemykseni erään perheen vaiheista, mutta on mahdollista tietenkin, että äidin käytös ei ollut syynä lapsen saamaan diagnoosiin, mutta äiti toisteli ja toisteli lapsensa vihdoin saamaa dignoosia kuin jumalan sanaa ja tähän kiinnitin huomioni.mielipiteestäni, vaan nähdyistä tosiasioista, jota kyllä nykyinen tiedekin tukee tutkimuksillaan. Tiede on tietysti rajallista joka alueella, mutta neurologiassa on päästy viime vuosikymmeninä hyviin ja selkeisiin tuloksiin, jopa Suomessakin. Ja nykytieteen tulokset olen nähnyt hyviksi ja oikeiksi tässä asiassa niin omassa kuin muidenkin vastaavassa tilanteessa olevien perheiden elämässä.
Miksi vaivautuisin laittamaan linkkejä kenellekään, joka ei tiedettä edes arvosta, vaan enemmän ontuvaan tietoon perustuvia mielipiteitä? Ja jokainen oikeaa tietoa haluava kyllä osaa hakea sitä itsekin, kuten aiemmin totesin.
Ei esim. diabetes-lääkityskään poista oireiden perimmäistä syytä, eikä moni muukaan lääkitys. Miksi silti pitäisi kieltäytyä lääkkeistä, joilla on ratkaiseva merkitys henkilön elämästä selviytymiseen?
Diagnoosi on todella vapauttava kokemus monelle vanhemmalle, jotka ovat olleet suunniltaan huolesta lapsen erikoisen käytöksen takia. Äidin huoli ja tuska ovat asioita, jotka sinulta ehkä jäivät huomaamatta. Lääkärit ovat siitä kyllä tietoisia ja ymmärtävät hyvin, miten huolesta ja ympäristön syyllistämisestä irti pääsy vapauttaa huoltajalla energiaa lapsesta huolehtimiseen. - huomaamatta
eikä kyse ole kirjoitti:
mielipiteestäni, vaan nähdyistä tosiasioista, jota kyllä nykyinen tiedekin tukee tutkimuksillaan. Tiede on tietysti rajallista joka alueella, mutta neurologiassa on päästy viime vuosikymmeninä hyviin ja selkeisiin tuloksiin, jopa Suomessakin. Ja nykytieteen tulokset olen nähnyt hyviksi ja oikeiksi tässä asiassa niin omassa kuin muidenkin vastaavassa tilanteessa olevien perheiden elämässä.
Miksi vaivautuisin laittamaan linkkejä kenellekään, joka ei tiedettä edes arvosta, vaan enemmän ontuvaan tietoon perustuvia mielipiteitä? Ja jokainen oikeaa tietoa haluava kyllä osaa hakea sitä itsekin, kuten aiemmin totesin.
Ei esim. diabetes-lääkityskään poista oireiden perimmäistä syytä, eikä moni muukaan lääkitys. Miksi silti pitäisi kieltäytyä lääkkeistä, joilla on ratkaiseva merkitys henkilön elämästä selviytymiseen?
Diagnoosi on todella vapauttava kokemus monelle vanhemmalle, jotka ovat olleet suunniltaan huolesta lapsen erikoisen käytöksen takia. Äidin huoli ja tuska ovat asioita, jotka sinulta ehkä jäivät huomaamatta. Lääkärit ovat siitä kyllä tietoisia ja ymmärtävät hyvin, miten huolesta ja ympäristön syyllistämisestä irti pääsy vapauttaa huoltajalla energiaa lapsesta huolehtimiseen.ei äidin huolestuneisuus lapsestaan vaan itsestään. Se äiti ei huolehtinut mistään muusta kuin omasta "siitä" osasta itseään. No varmasti vapautti energiaa siltä osin lapsensa diagnoosi, parempi vienti ehkä. Siinä oli kuvioissa mukana lapsen isä, jota äiti syyllisti, mutta siellä vain lapsi olisi viihtynyt isällään paremmin mutta äitinsä motiivit olivat asumistuki ja muut tuet, määräaikaistyölliselle myyjättärelle. Vilpillinen nainen kaiken kaikkiaan. Ei sellaista kannata sinun puolustella, ei siitä saa kuin rupia pyllyyn. Toivotan onnea ja menestystä sinulle ja lapsellesi asiassasi.
- että minä kenenkään
huomaamatta kirjoitti:
ei äidin huolestuneisuus lapsestaan vaan itsestään. Se äiti ei huolehtinut mistään muusta kuin omasta "siitä" osasta itseään. No varmasti vapautti energiaa siltä osin lapsensa diagnoosi, parempi vienti ehkä. Siinä oli kuvioissa mukana lapsen isä, jota äiti syyllisti, mutta siellä vain lapsi olisi viihtynyt isällään paremmin mutta äitinsä motiivit olivat asumistuki ja muut tuet, määräaikaistyölliselle myyjättärelle. Vilpillinen nainen kaiken kaikkiaan. Ei sellaista kannata sinun puolustella, ei siitä saa kuin rupia pyllyyn. Toivotan onnea ja menestystä sinulle ja lapsellesi asiassasi.
väärää käytöstä puolustaisin?!?!
Tällaisen yhden esimerkinkö sinä annat vaikuttaa asenteeseesi kaikki neurologisia diagnooseja kohtaan? En oikein ymmärrä, mutta pidä sinä mielipiteesi.
Tuttavasi elämäntyyli ei kuulu koko asiaan, eikä heidän huoltajuuskiistansa, jos sellaista oli. Mutta koska sen esille toit, niin jos mielestäsi lapsen huoltajuus oli määrätty väärälle henkilölle, niin syytä siitä viranomaisia, äläkä lähivanhempaa. Kyllä määräaikaistyöttömällä huoltajalla on oikeus tukiin, oli huoltajana kumpi tahansa, isä tai äiti. Jos isä olisi ollut lähihuoltaja, hän olisi ollut myös tukien saaja. Ei lapsi määrää huoltajuutta, vaan viranomaiset. On nimittäin mielestäni aika sovinistinen asenne väittää, että nimenomaan äidit taistelevat huoltajuudesta tukien takia. Sitä viljellään tietyllä palstalla katkerien isien toimesta ihan riittävästi. Jos viranomaiset olisivat todenneet isän paremmaksi huoltajaksi, ei äidillä olisi ollut nokan koputusta. Eihän kukaan lapseton sinkku saa tukia lapsista, eikä edes vaadi niitä.
Kirjoitat kyllä niin alatyyliin tuttavastasi, että vähän laittaa epäilemään arvioidesi luotettavutta. Mutta se siitä, kuten sanoin, ei kuulu tähän asiaan millään tavalla.
Lapseni asiat ovat hyvin, mutta kiitos kuitenkin toivotuksesta! - vanhemmille saada lapsen
eikä kyse ole kirjoitti:
mielipiteestäni, vaan nähdyistä tosiasioista, jota kyllä nykyinen tiedekin tukee tutkimuksillaan. Tiede on tietysti rajallista joka alueella, mutta neurologiassa on päästy viime vuosikymmeninä hyviin ja selkeisiin tuloksiin, jopa Suomessakin. Ja nykytieteen tulokset olen nähnyt hyviksi ja oikeiksi tässä asiassa niin omassa kuin muidenkin vastaavassa tilanteessa olevien perheiden elämässä.
Diagnoosi on todella vapauttava kokemus monelle vanhemmalle, jotka ovat olleet suunniltaan huolesta lapsen erikoisen käytöksen takia. Äidin huoli ja tuska ovat asioita, jotka sinulta ehkä jäivät huomaamatta. Lääkärit ovat siitä kyllä tietoisia ja ymmärtävät hyvin, miten huolesta ja ympäristön syyllistämisestä irti pääsy vapauttaa huoltajalla energiaa lapsesta huolehtimiseen.oireisiin selkeä syy, sen olen monen lääkärin kuullut sanovan.
Tuttavaperheeseeni se vaikutti myös siten, että kroonisesta univajeesta kärsinyt äiti pääsi ensimmäinen kerran liki 10:een vuoteen nukkumaan kunnolla, kun lapsi sai diagnoosin ja sen myötä myös oikean lääkityksen.
On hirveää saada vuosia nukkua liian vähän! Sodassahan valvottamista on käytetty vihollisen henkisenä kidutuskeinona ja sitä se on, jos lapsi ei nuku ja hoitaja joutuu valvomaan vuosien ajan. Aivan turha tyrkyttää tähän mitään unikouluja tai muutakaan, ei tepsi AS-oireiseen lapseen, jonka aivojen soluaineenvaihdunnasta puuttuu melatoniini. Tästä sijarit ovat valittaneet paljon, miten "lapsi ei alkuun edes nukkunut meillä kunnolla".
AS-oireisto hellittää iän myötä, niin ehkä myös nukahtamis- ja unessapysymisvaikeudet. Vaikeimpiin tapauksiin lapsi saa lääkkeeksi melatoniinia. Äiti sanoi, että on kuin lahja suoraan taivaasta, kun koko perhe voi nukkua turvallisin mielin ensimmäisen kerran 10:een vuoteen. - väsymystähän EIVÄT
vanhemmille saada lapsen kirjoitti:
oireisiin selkeä syy, sen olen monen lääkärin kuullut sanovan.
Tuttavaperheeseeni se vaikutti myös siten, että kroonisesta univajeesta kärsinyt äiti pääsi ensimmäinen kerran liki 10:een vuoteen nukkumaan kunnolla, kun lapsi sai diagnoosin ja sen myötä myös oikean lääkityksen.
On hirveää saada vuosia nukkua liian vähän! Sodassahan valvottamista on käytetty vihollisen henkisenä kidutuskeinona ja sitä se on, jos lapsi ei nuku ja hoitaja joutuu valvomaan vuosien ajan. Aivan turha tyrkyttää tähän mitään unikouluja tai muutakaan, ei tepsi AS-oireiseen lapseen, jonka aivojen soluaineenvaihdunnasta puuttuu melatoniini. Tästä sijarit ovat valittaneet paljon, miten "lapsi ei alkuun edes nukkunut meillä kunnolla".
AS-oireisto hellittää iän myötä, niin ehkä myös nukahtamis- ja unessapysymisvaikeudet. Vaikeimpiin tapauksiin lapsi saa lääkkeeksi melatoniinia. Äiti sanoi, että on kuin lahja suoraan taivaasta, kun koko perhe voi nukkua turvallisin mielin ensimmäisen kerran 10:een vuoteen.hyväksy sossu, eivätkä täällä irvistelijätkään. Äidille se on suuri miinus, mutta sijari saa kyllä olla miten silmä poskella tahansa väsymyksestä, siitä sossu ei tee numeroa ollenkaan.
Sitten häirikkö haukkuu vielä tällä palstalla, että "on se helvetti, että omia lapsia ei jakseta hoitaa". On se hyvä louskuleukojen louskuttaa asiasta kuin asiasta, kun ei tiedä perheen todellisesta tilanteesta yhtään mitään! - tulevaa tietotulvaa
en toiseen kirjoitti:
Katson, että yrityksesi on manipuloida minua saadaksesi minusta myötäilijän omalle näkemyksellesi oikeana. En lähde mukaan, mutta en voi myöskään teilata näkemystäsi vääränä. Tiedekin on kuitenkin rajallinen, eli älä vaan postaa minulle mitään linkkejä.
Mielipiteeni lapsen hyötymisestä diagnoosista on, että vaikka rauhoittava lääkitys auttaa kyllä vilkasta lasta, mutta se ei poista vilkkauden perimmäistä syytä. Hoitaja ehkä saa mielenrauhan syyllisyydelleen diagnoosin myötä ja katsoo päässeensä syyllisyydestä. Tällainen on minun näkemykseni erään perheen vaiheista, mutta on mahdollista tietenkin, että äidin käytös ei ollut syynä lapsen saamaan diagnoosiin, mutta äiti toisteli ja toisteli lapsensa vihdoin saamaa dignoosia kuin jumalan sanaa ja tähän kiinnitin huomioni.tietyllä tavalla, mutta jos henkilö on NIIN epäluuloinen, että poissulkee tieteenkin saavutukset, pitää olla tosi tarkkana, että ei samalla suodata itseltään myös oikean tiedon perille tuloa. Rajansa siis epäluuloisuudellakin.
Muuten omat asenteet vääristyvät ja jäädään vain kuulopuheiden ja oletusten varaan, kuten joillekin palstan arvostelijoille tuntuu käyneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897