Mistä mä löytäisin fiat stiloon jotkin perus ohjeet josta mä oppisin kaiken perus asian??? Mä olen oikeesti niin pihalla näistä kaikista huolloista ja vaihdoista että huh huh. Nyt pitäisi jostain saada tietää että koska mun pitäis vaihtaa jotkin tulpat? mitkä ne ees on ;)
Öljyn kanssa on myös ongelmia. Autonmyyjä sanoi että öljyt juuri vaihdettu, kun on tehty jakopäähihnan vaihto mutta huoltokirjassa ei lue että öljy olisi vahdettu niin miten mä sen tarkistan? Pitäisikö sen näkyä ajotietokoneelta? (fiat stilo 1,4)
stilo
7
713
Vastaukset
- Onko siellä tervaa vai uutt...
Eiku öljytikku ylös ja katsot miltä se litku näyttää, jos mustaa tai lähes mustaa niin ei ole vaihdettu ihan vähään aikaan. Jos juuri vaihdettu niin kirkasta on.
- T. Umpelo
Ehdotan, että opiskelisit ensin tavallisen polkupyörän toiminnan ja huoltamisen.
- klflkjkj
Jakopäänhihnan vaihto pitää EHDOTTOMASTI kirjata huoltokirjaan. Sen puuttuminen estää auton myynnin tehokkaasti.
Eli vaihdon tehneeltä korjaamolta heti leima ja merkintä asiasta huoltokirjaan. - stiilosti
On ehdottomasti paras paikka. Lukaiset sen antaumuksella, niin tiedät yhtä sun toista stilostasi. Jos epäilet öljynvaihtoa tai vaihtamattomuutta näytä autoasi jollekin asiantuntijalle, hän osannee arvostella mittatikusta mitä sinun täytyy tehdä. Yksi vaihtoehto on että vaihdat/vaihdatat öljyt, se ei kustanna lentokoneen hintaa, silloin voit olla varma öljynvaihtorutiineista ja saat huoltokirjan ajantasalle.
- amatööriiii
Kiitoksia vastauksista. Nyt tuntuu jo paljon paremmalle ja ajotaitonikin on huomattavasti parantunut ;) Kyllä se tästä pikkuhiljaa.
Ps. ja sinä nimimerkillä tumpelo! WOW sullahan on ollut aika luksus polkupyöriä jos niiden perusteella osaat autoa korjata/huoltaa. - T. Umpelo
amatööriiii kirjoitti:
Kiitoksia vastauksista. Nyt tuntuu jo paljon paremmalle ja ajotaitonikin on huomattavasti parantunut ;) Kyllä se tästä pikkuhiljaa.
Ps. ja sinä nimimerkillä tumpelo! WOW sullahan on ollut aika luksus polkupyöriä jos niiden perusteella osaat autoa korjata/huoltaa.Tarkoitan vaan, että jos ei ole senvertaa tietoa että "mitkä ne ees jotkin tulpat on" niin olisi viisainta aloitella teknisten huoltopuuhien opiskelua vaikkapa tavallisesta polkupyörästä alkaen ennen autoon käsiksi ryhtymistä!
- minätaastäällä
T. Umpelo kirjoitti:
Tarkoitan vaan, että jos ei ole senvertaa tietoa että "mitkä ne ees jotkin tulpat on" niin olisi viisainta aloitella teknisten huoltopuuhien opiskelua vaikkapa tavallisesta polkupyörästä alkaen ennen autoon käsiksi ryhtymistä!
Ikävä kyllä ei ole autoista mitään tietoo. Siks täällä kyselenkin tyhmiä;) Ei ole autoilu kiinnostanu kun vasta nyt.
Ei ole ikinä tullut katsottua auton konepellin alle eikä mihinkään muuallekkaan. Kyydissä oon muutaman kerran ollut ;)
Pyörällä on tullut ajeltua paljon ja sen korjauskin onnistuu.
Nyt pitää vaan opetella noi auto asiat. Kiitos vastanneille. CIAO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251