Älä ahdista

leijonamies

-älä petä
-älä alista
-älä vertaa
-älä tee ravun elämää yksitoikkoiseksi

Näitä ohjeita jos kunnioitat, olet ansainnut rapunaisen muuten menetät, takuu varmasti!

3

1165

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa

siis noi on just niitä piirteitä joita ravussa on.
      kannattaisi kans rapunaisen hiukan opetella kunnioittamaan leijonaa,niin se pehmenee aika nopeasti ja sit se antaa kaiken mitä naiselle kuuluukin.

• ois aika

hei sinä kulta mussukkani:).minä niin kaipaa sinua ja sinä myös minua.sen minä tiedän,kun iltaisin itket minua.olen sinun arvoisesi ja kunniotan sinua ja arvostan työtäsi.ja en ole sua pettänyt vieläkään sinua.ihmettelen itsekkin sitä.vaikka en näytä enää kovin pramealta.
      koittasit oppia luottamaan minuun,niin sinun ei tarvitse pelätä kanssani.ja elämästäsi tulisi todellamielenkiintoinen ja jännittävä.ja mä rakastan sua hiukan,vaan en kovinkaan paljon,kun ei seurustella.että kun sanot että olet yllätyksiä täynä,niin minä olen haasteita täynä.muista se,kulta pieni ,vaikka et sinä mikään pieni olekkaan.ja muista olla kunnolla,kuten olen sulle sanonut jo aika monta kertaa.nähdään sit joku päivä ja minäkin olen sun kanssa kunnolla.

• jaajaa..

olipas kauniisti kirjoitettu jollekkin rapunaiselle.toisin niin että he löytävät toisensa ja kenties ovat onnelisia yhdessä.
        kaikkea hyvää sille,mitä ilmeisemmin se on leijonamies.ainakin on nyt näyttänyt mihin tuollainen kirjoitus ehkä johtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      237
      1054
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      222
      815
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      69
      696
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      56
      648
    7. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      87
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      499
    Aihe