Älä ahdista

leijonamies

-älä petä
-älä alista
-älä vertaa
-älä tee ravun elämää yksitoikkoiseksi

Näitä ohjeita jos kunnioitat, olet ansainnut rapunaisen muuten menetät, takuu varmasti!

3

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa

siis noi on just niitä piirteitä joita ravussa on.
      kannattaisi kans rapunaisen hiukan opetella kunnioittamaan leijonaa,niin se pehmenee aika nopeasti ja sit se antaa kaiken mitä naiselle kuuluukin.

• ois aika

hei sinä kulta mussukkani:).minä niin kaipaa sinua ja sinä myös minua.sen minä tiedän,kun iltaisin itket minua.olen sinun arvoisesi ja kunniotan sinua ja arvostan työtäsi.ja en ole sua pettänyt vieläkään sinua.ihmettelen itsekkin sitä.vaikka en näytä enää kovin pramealta.
      koittasit oppia luottamaan minuun,niin sinun ei tarvitse pelätä kanssani.ja elämästäsi tulisi todellamielenkiintoinen ja jännittävä.ja mä rakastan sua hiukan,vaan en kovinkaan paljon,kun ei seurustella.että kun sanot että olet yllätyksiä täynä,niin minä olen haasteita täynä.muista se,kulta pieni ,vaikka et sinä mikään pieni olekkaan.ja muista olla kunnolla,kuten olen sulle sanonut jo aika monta kertaa.nähdään sit joku päivä ja minäkin olen sun kanssa kunnolla.

• jaajaa..

olipas kauniisti kirjoitettu jollekkin rapunaiselle.toisin niin että he löytävät toisensa ja kenties ovat onnelisia yhdessä.
        kaikkea hyvää sille,mitä ilmeisemmin se on leijonamies.ainakin on nyt näyttänyt mihin tuollainen kirjoitus ehkä johtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe