..sellaisia naisia,joiden rintasyöpään sairastumisesta on kulunut viisi vuotta?
Jos,niin kuinka voitte nyt, onko syöpä pysynyt poissa vai onko uusiutumisia.
Millaiset hoidot saitte tuolloin?
Voiko sairastetun ja parantuneen syövän unohtaa vai pelkäättekö edelleen uusiutumista?
Onko palstalla
3
339
Vastaukset
- nainen vm38
ja kaikki on hyvin.Sain sytostaatit ja sädehoidot.Nämä hoidot kestin hyvin.Arimidex on syöty loppuun.En pelkää enkä ajattele sitä uusiiko syöpä.Muutenkin voin ihan hyvin,mitä nyt vähän hikoilen!Harrastan liikuntaa paljon ja se kannattaa.
- 7 v
Toistaiseksi kaikki on ihan hyvin, käyn työssä ja silleen, odottelen eläkeikää.
Kaikki mahdolliset hoidot tuli käytyä läpi: leikkaus, sytot, säteet ja hormoonihoito. Oikeasti elän ihan niinkuin syöpää ei olisi ollutkaan tai ihan niinkuin se olisi ollut joku pahemman luokan flunssa tai vastaava.
Viimeeksi kävin kontrollista 2 v sitten, silloin 5v:n kohdalla. Tänä vuonna olen taas menossa. Silloin tällöin tulee mieleen, että saattahan se uusia tai tulla johonkin muualle, mutta en voi sanoa olevani asiasta kovin huolestunut.
Jos näin käy, niin sitten eletään sen mukaan. Olen ajatellut alusta asti niin, että huonomminkin minulle olisi voinut käydä. Mitä siitä, että menetin toisen rintani. Paljon paljon pahempaa olisi elämä varmaankin ollut jos olisin vaikka esim. liikenneonnettomuudessa menettänyt liikuntakykyni.
Onneksi älysin hakeutua ajoissa lääkäriin, ja olen ihan oikeasti kiitollinen siitä, että sain hyvää hoitoa ja sen myötä monta vuotta elinaikaa lisää. Toivottavasti näin jatkuu edelleenkin. Itsestäni minä en niin välitä, jos näin voi sanoa, mutta haluaisin niin kovasti olla mukana lastenlasteni elämässä. Heidän kanssaan olisi niin paljon kaikenlaista vielä tekemättä, näkemättä ja kokematta.
Mottoni on ollut, että otetaan asiat päivä kerrallaan. Huomisestahan ei tiedä, mutta tänään on ollut hyvä päivä, toivottavasti Teillä muillakin. - syöpäläinen.
7 v kirjoitti:
Toistaiseksi kaikki on ihan hyvin, käyn työssä ja silleen, odottelen eläkeikää.
Kaikki mahdolliset hoidot tuli käytyä läpi: leikkaus, sytot, säteet ja hormoonihoito. Oikeasti elän ihan niinkuin syöpää ei olisi ollutkaan tai ihan niinkuin se olisi ollut joku pahemman luokan flunssa tai vastaava.
Viimeeksi kävin kontrollista 2 v sitten, silloin 5v:n kohdalla. Tänä vuonna olen taas menossa. Silloin tällöin tulee mieleen, että saattahan se uusia tai tulla johonkin muualle, mutta en voi sanoa olevani asiasta kovin huolestunut.
Jos näin käy, niin sitten eletään sen mukaan. Olen ajatellut alusta asti niin, että huonomminkin minulle olisi voinut käydä. Mitä siitä, että menetin toisen rintani. Paljon paljon pahempaa olisi elämä varmaankin ollut jos olisin vaikka esim. liikenneonnettomuudessa menettänyt liikuntakykyni.
Onneksi älysin hakeutua ajoissa lääkäriin, ja olen ihan oikeasti kiitollinen siitä, että sain hyvää hoitoa ja sen myötä monta vuotta elinaikaa lisää. Toivottavasti näin jatkuu edelleenkin. Itsestäni minä en niin välitä, jos näin voi sanoa, mutta haluaisin niin kovasti olla mukana lastenlasteni elämässä. Heidän kanssaan olisi niin paljon kaikenlaista vielä tekemättä, näkemättä ja kokematta.
Mottoni on ollut, että otetaan asiat päivä kerrallaan. Huomisestahan ei tiedä, mutta tänään on ollut hyvä päivä, toivottavasti Teillä muillakin.iloinen kirjoitus siitä että tämä rintasyöpä ei ole kuolemantuomio ja tästä selviää
kunhan on hoidot saanut.
Kiitos että kirjoitit ja toivon ettei jatkossakaan sinulle uusiudu ,päivä kerrallaan otamme vastaan mitä se tuoneekin tullessaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475495Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612396Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181890Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171615
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol341575Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5140881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281059