Saapa nähä mitä tästäkin vielä tulee.. saadaanko tuota kohtaustilannetta koskaan kuntoon.
Lääkemäärää nostettiin taas 5mg frisiumia aamuun.
Ei tässä muuten mitään mutta koulun käynti alkaa kärsiin ku kohtauksia tulee ja uudet lääkenostot alkaa väsyttään. Kohta alkais työharjoittelu ja työaika alkaa aamulla klo:7 ja ylös pitäs nousta jo hieman ennen klo: 6tta ja "pahimmat" kohtaukset tulee 4-6 välillä aamuyöstä tai viimeistään ku herään.
Saa nähä...
Taas nostettiin lääkitystä!
3
581
Vastaukset
- SUOMEMA65
Sulla on oikeus saada henkilökohtainen opetussuunnitelma sairauden vuoksi. Työharjoittelut ym. räätälöidään sun tarpeisiin ja sairauden rajoituksiin. Sen määrää LAKI! Terkkari ja sun opettaja puhutteluun ja hakemaan helpotusta elämään. Tsemppiä.
- Ann-85
Elä missään nimessä stressaa koulusta liikaa! Ota löysemmin, niin jaksat paljon paremmin!
Ite kävin lähihoitajaksi(2001-2004)...opiskelin samaa tahtia, ku muut. Oli ihan kamalaa, mutten älynnyt, että olisin voinut hidastaa vähän. Eikä kukaan hoksannut sanoa!! Väsytti aina! En tehnyt kolmeen vuoteen muuta, ku opiskelin ja nukuin. Myöhemmin vasta "HERÄSIN" siitä. Ja HARMITTAA SIKANA! TEIN TÖITÄ KOULUN ETEEN SIKANA, MUTTEN SILTIKÄÄN OLLUT HUIPPU! NO, PITÄÄ PAIKATA.. :)
No, kohta mulla on TOINEN AMMATTI! :) Viimeistä kevättä (EHKÄ!) vedetään! 2,5vuotta meni tosi hyvin, kun otin rauhallisesti. Otin vapautuksia pakollisista opinnoista. Kaks 10 ov harjoittelua oli. Ekassa olin pois pari päivää, ku olin poikki ja meinas kohtausta. Toka meni hienosti.
Mutta vajaa kaks viikkoa kävin pohjalla! Olin sairaalassa. Tuli 3 pahaa kohtausta.. Pikku hiljaa tässä toivun niistä. Oli vähän liikaa kuormitusta ja oksennustauti sitten laukasi! Opinnnnäytetyötä koitan tehä..Ei kylläkään oo vielä ees puolessa välissä. Mutta jos en saa suoritettua kaikkia ajallaan, niin jatkan syksyllä! Mutta eiköhän tämä tästä.
Mulla kans nostettiin lääkitystä. Ei oikiastan oo väsyttänyt ees sikana. Oon koittanut ottaa lääkkeet sännöllisimmin väli ajoin ja olen ulkoillut enemmän. Se kyllä auttaa! Unen laatukin on parempaa!
Hyvää jatkoa sinulle! Missä kaupungissa muuten opiskelet? Ja mitä?
Oulussa on mahoton lumimyräkkä! :) - viima78
Ann-85 kirjoitti:
Elä missään nimessä stressaa koulusta liikaa! Ota löysemmin, niin jaksat paljon paremmin!
Ite kävin lähihoitajaksi(2001-2004)...opiskelin samaa tahtia, ku muut. Oli ihan kamalaa, mutten älynnyt, että olisin voinut hidastaa vähän. Eikä kukaan hoksannut sanoa!! Väsytti aina! En tehnyt kolmeen vuoteen muuta, ku opiskelin ja nukuin. Myöhemmin vasta "HERÄSIN" siitä. Ja HARMITTAA SIKANA! TEIN TÖITÄ KOULUN ETEEN SIKANA, MUTTEN SILTIKÄÄN OLLUT HUIPPU! NO, PITÄÄ PAIKATA.. :)
No, kohta mulla on TOINEN AMMATTI! :) Viimeistä kevättä (EHKÄ!) vedetään! 2,5vuotta meni tosi hyvin, kun otin rauhallisesti. Otin vapautuksia pakollisista opinnoista. Kaks 10 ov harjoittelua oli. Ekassa olin pois pari päivää, ku olin poikki ja meinas kohtausta. Toka meni hienosti.
Mutta vajaa kaks viikkoa kävin pohjalla! Olin sairaalassa. Tuli 3 pahaa kohtausta.. Pikku hiljaa tässä toivun niistä. Oli vähän liikaa kuormitusta ja oksennustauti sitten laukasi! Opinnnnäytetyötä koitan tehä..Ei kylläkään oo vielä ees puolessa välissä. Mutta jos en saa suoritettua kaikkia ajallaan, niin jatkan syksyllä! Mutta eiköhän tämä tästä.
Mulla kans nostettiin lääkitystä. Ei oikiastan oo väsyttänyt ees sikana. Oon koittanut ottaa lääkkeet sännöllisimmin väli ajoin ja olen ulkoillut enemmän. Se kyllä auttaa! Unen laatukin on parempaa!
Hyvää jatkoa sinulle! Missä kaupungissa muuten opiskelet? Ja mitä?
Oulussa on mahoton lumimyräkkä! :)Raahessa, laitoshuoltajaksi.
Etätehtävät ja näyttösuunnitelmat sekä näytöt stressaavat eniten. Nyt on aamussa frisiumia 10mg eli taas nousi puolella tabletilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770