Täällä lietsovasta keskustelusta päätellen te pelkäätte kuin pienet oravat näitä miehiä :D
Pelkäättekö Vatajaa ja Valjakkalaa?
6
1147
Vastaukset
- ...
Jaaha... =DDD
- rakastuneita
valjakkalaan.
- Lawyer
Valjakkalasta voisi jopa uskoa, että on parantanut tapansa. Toivottavasti näin on, vaikka hänen tekonsa Ruotsissa oli kyllä mittaamattoman törkeitä. Olisi nyt istunut edes 10 vuotta per henki. Koskista on varmasti ihan syytä pelätäkin, mutta mehän elämme oikeusvaltiossa, jossa paatuneimmatkin murhaajat kävelevät vapaalla jalalla.
- C.I.A. tellus
Eikö teillä Porilaisilla pulun potkijoilla ole muuta kirjoittamisen aihetta kun linnakundit ja mustalaiset ei mene teilläkään hyvin.
- Oplö
Itselläs ei mee hyvin.Vittuako täällä pyörit,jos aiheet ei kiinnosta!
- murehtia.
Tuskinpa kumpikaan noista alkaa keskellä päivää randomina tappaa kadulla kulkevia ihmisiä, kuten minua. Ja jos alkaakin, niin minkäs sille sitten voi. En mä voi lakata elämästä tai menettää yöuniani vain siksi, että murhaaja on päässyt vankilasta vapauteen. Saattaahan meidän keskuudessa liikkua paljon vaarallisempiakin tyyppejä, esim. mielenterveyspotilaita jotka kuuluisivat hoitoon ja/tai ovat jättäneet lääkkeet ottamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872