Aloitin tänään aamulla tämän lääkkeen oton ja nyt on pakko yrittää lopettaa pitkä polttoputkeni. Toista askia on mennyt päivässä ja keuhkot on tutkittu perusteellisesti. Diagnoosi:keskivaikea keuhkoahtaumatauti.Kysynkin miten teillä alkoi heti eka tabletin jälkeen, poltitteko miten paljon ja itse olen takarajaksi laittanut viimeisen savukkeen 15.2. Kertokaa miten teillä on nämä eka päivät menneet.Kiitos!
CHAMPIX
5
510
Vastaukset
- se siitä
Eihän ne ensimmäiset nappulat miltään tunnu , korkeintaan tulee hetkeksi huono olo. Ite polttelin 13 päivää melko normaalisti ja tuntui että ei tässä ole mitään taikaa koko hommassa, sitten vain jätin tupakan pois ja nyt olen ollut polttamatta reilun puoli vuotta. Tottakai se tupakka tuli alussa mieleen aika useinkin mutta ei siihen mitään semmosta himoa tullut eikä vieroitusoireita.
Kyllä sinä onnistut lopetuksessasi...minäkin onnistuin poltettuani kymmeniä vuosia, Tsemppiä sinulle,;))
Ps. Kannattaisko sinun mennä tuonne, sieltä saisit hyvää tukea:::: http://www.stumppi.fi/portal/ - ..toimii
Neljä viikkoa savuttomana ja joka päivä helpommalta tuntuu :) Tsemppiä!
- edelliseen
Ensimmäinen viikko lopettamisen jälkeen unettomuutta, voimakasta huimausta, kerran päivässä ns. himotuskohtaus, muuten ei juurikaan tupakanhimoa, pyöri kyllä mielessä koko ajan, mutta annoin pyöriä. Seuraava viikko jo helpompi, aloin ottamaan iltanapin aikaisemmin, jonka seurauksena uniongelmat hävisivät, huimausta vähemmän. Kolmas viikko ei huimausta, ei uniongelmia, en juurikaan mieti tupakointia. Välillä, kun on oikein ahertanut jonkin asian parissa, käy mielessä ajatus, että nytpä voisi polttaa tupakan, mutta sitten muistan, että hei, enhän minä enää polta ja tunne menee ohi melko pian. Näin minulla, mutta en tiedä muista.
- PAKKO
edelliseen kirjoitti:
Ensimmäinen viikko lopettamisen jälkeen unettomuutta, voimakasta huimausta, kerran päivässä ns. himotuskohtaus, muuten ei juurikaan tupakanhimoa, pyöri kyllä mielessä koko ajan, mutta annoin pyöriä. Seuraava viikko jo helpompi, aloin ottamaan iltanapin aikaisemmin, jonka seurauksena uniongelmat hävisivät, huimausta vähemmän. Kolmas viikko ei huimausta, ei uniongelmia, en juurikaan mieti tupakointia. Välillä, kun on oikein ahertanut jonkin asian parissa, käy mielessä ajatus, että nytpä voisi polttaa tupakan, mutta sitten muistan, että hei, enhän minä enää polta ja tunne menee ohi melko pian. Näin minulla, mutta en tiedä muista.
Tänään otin vasta toisen tabun ja eilen ekan. Illalla huomasin ,että mulla oli mennyt vähemmän tupakkaa,kun normaalisti ja sekin on jo mulle saavutus. On meinaan kova urakka mulla, mutta jos muut ovat lopettaneet, miksi en sitten minäkin.Kiitos kannustuksesta!Päivä kerrallaan.
- sjdkajlf
PAKKO kirjoitti:
Tänään otin vasta toisen tabun ja eilen ekan. Illalla huomasin ,että mulla oli mennyt vähemmän tupakkaa,kun normaalisti ja sekin on jo mulle saavutus. On meinaan kova urakka mulla, mutta jos muut ovat lopettaneet, miksi en sitten minäkin.Kiitos kannustuksesta!Päivä kerrallaan.
Minä aloitin viikko sitten ja todella radikaalisti aamutupakan jälkeen päätin nyt se on loppu. Otan yhden tabun klo 17 kun tulen töistä ja yhtään en ole polttanut. Pari nikotiini purkkaa olen syönyt illan mittaan. Jostain kumman syytä kummia vatsavaivoja on ollut. Viina on maistunut paskalle! Joten taitaa tulla myös raittiusjakso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251