Vaihdoin menkat urheiluun (?)

Normaaliako?

Mulla on tälläinen "ongelma" että olen aloittanut urheilemisen ja sen jälkeen multa on jääneet menkat kokonaan pois? Nyt olis jo kolmas "kierto" meneillään ja kuukautisia ei vain tule eli viimeeksi mulla oli menkat marraskuussa.

Mitä tämä oikein meinaa? Siis urheilulla tarkoitan ihan salilla käyntiä kuten jumpassa käyntiä ja rautaa nostelemassa muutama kertaa viikossa ja sitten ihan kunnollisia 7-8 km lenkkejä reippaalla tahdilla, lepopäiviä pidän kyllä ainakin yhden tai kaksi viikossa jolloin en tee mitään. Syön monipuolisesti, pääasiassa kasviksia ja huolehdin aina, että saan varmasti tarpeeksi proteiinia esim. papujen muodossa ja hyviä rasvoja ym. Olen liikkunut tässä vaihtelevalla tahdilla jo marraskuusta ja heti melkeinpä jäi menkat pois, olen aina ollut liikkuvainen mutta silloin vasta tein liikunnasta säännölliseksi osaksi arkeani. Menkat on olleet aina runsaat ja säännölliset, en käytä mitään ehkäisyä kuten pillerit tai kierukka mikä saattaisi vaikuttaa asiaan. Mietin, että jos ei nyt ala tulemaan menkkoja niin otanko yhteyttä lääkäriin? Painoa ei nyt ole silleen pudonnut vaikka huomaan toki kehossa positiivisia muutoksia, mihinkään ei koske ja virtaa riittää uskomattomia määriä. Tosi outoa, kannattaako mun olla edes huolissani ja osaakohan joku valaista että mistä voi johtua menkkojen jääminen pois urheilun tullessa arkeen?

2

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaaliako?

Lisäisin tähän vielä, että koska en ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa niin en voi olla myöskään raskaana.

• ei mitään outoa

Esimerkiksi näillä olympia urheilijoilla häviää aina kuukautiset rankimman treenauskauden aikana.

Ei milläänlailla vaarallista, mutta kyllähän se kertoo siitä kuinka koville olet kehosi pistänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe