Mulla on tälläinen "ongelma" että olen aloittanut urheilemisen ja sen jälkeen multa on jääneet menkat kokonaan pois? Nyt olis jo kolmas "kierto" meneillään ja kuukautisia ei vain tule eli viimeeksi mulla oli menkat marraskuussa.
Mitä tämä oikein meinaa? Siis urheilulla tarkoitan ihan salilla käyntiä kuten jumpassa käyntiä ja rautaa nostelemassa muutama kertaa viikossa ja sitten ihan kunnollisia 7-8 km lenkkejä reippaalla tahdilla, lepopäiviä pidän kyllä ainakin yhden tai kaksi viikossa jolloin en tee mitään. Syön monipuolisesti, pääasiassa kasviksia ja huolehdin aina, että saan varmasti tarpeeksi proteiinia esim. papujen muodossa ja hyviä rasvoja ym. Olen liikkunut tässä vaihtelevalla tahdilla jo marraskuusta ja heti melkeinpä jäi menkat pois, olen aina ollut liikkuvainen mutta silloin vasta tein liikunnasta säännölliseksi osaksi arkeani. Menkat on olleet aina runsaat ja säännölliset, en käytä mitään ehkäisyä kuten pillerit tai kierukka mikä saattaisi vaikuttaa asiaan. Mietin, että jos ei nyt ala tulemaan menkkoja niin otanko yhteyttä lääkäriin? Painoa ei nyt ole silleen pudonnut vaikka huomaan toki kehossa positiivisia muutoksia, mihinkään ei koske ja virtaa riittää uskomattomia määriä. Tosi outoa, kannattaako mun olla edes huolissani ja osaakohan joku valaista että mistä voi johtua menkkojen jääminen pois urheilun tullessa arkeen?
Vaihdoin menkat urheiluun (?)
Normaaliako?
2
320
Vastaukset
- Normaaliako?
Lisäisin tähän vielä, että koska en ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa niin en voi olla myöskään raskaana.
- ei mitään outoa
Esimerkiksi näillä olympia urheilijoilla häviää aina kuukautiset rankimman treenauskauden aikana.
Ei milläänlailla vaarallista, mutta kyllähän se kertoo siitä kuinka koville olet kehosi pistänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756