Joudun ostamaan modeemiini uuden antennin,mutta mistä tiedän minkälaisen...merkki? Mihin kauppaan voisi marssia vanhan antennin kanssa ja sanoa että tarvitsen tällaisen,Koska netistä en osaa katsoa samanlaista...ellei joku auta?
Nim.Onneton tietokoneiden kanssa...
apua!Mikä wlan antenni...
7
284
Vastaukset
- mekään voi tietää
niinkauan kuin paras tieto on
"modeemiini"
Niitä kun on x-kappaletta erilaista markkinoilla...- lukee sen
valmistajan nimi, malli/tyyppi. Pohjassa sarjanumeroa ja versionumeroa.
Varman päälle menettelemällä otat kuvan siitä ja näytät kaupassa tai johdot irti ja modeemi mukaan. Voi sitten sovittaakkin. Laita muistiin miten johdot oli (ei niitä oikeastaan väärinkään saa...) - Nimetön
lukee sen kirjoitti:
valmistajan nimi, malli/tyyppi. Pohjassa sarjanumeroa ja versionumeroa.
Varman päälle menettelemällä otat kuvan siitä ja näytät kaupassa tai johdot irti ja modeemi mukaan. Voi sitten sovittaakkin. Laita muistiin miten johdot oli (ei niitä oikeastaan väärinkään saa...)täytyy varmaankin tehdä niin..kun vielä tietäisi mihin liikkeeseen voisin modeemin kanssa mennä, onko esim. musta pörssi tällainen jossa olisi antenneja...Giganttistakin varmasti löytyisi...
- atk-liike
Nimetön kirjoitti:
täytyy varmaankin tehdä niin..kun vielä tietäisi mihin liikkeeseen voisin modeemin kanssa mennä, onko esim. musta pörssi tällainen jossa olisi antenneja...Giganttistakin varmasti löytyisi...
varmimmin pitää valikoimassaan noita. Samoin nettiliittymiä kauppaavat, Minun Sonerat tms. Elisa shopitit. Myös expert-ketjulla taitaa löytyä - tänään kävin...
- pelkkiä pöljiä
atk-liike kirjoitti:
varmimmin pitää valikoimassaan noita. Samoin nettiliittymiä kauppaavat, Minun Sonerat tms. Elisa shopitit. Myös expert-ketjulla taitaa löytyä - tänään kävin...
vai mistä kiikastaa ettei neuvoja osata antaa
http://hintaseuranta.fi/haku.aspx?Hakusana=wlan antenni
helpottais jos aloittelija-aloittaja olisi oikeasti antanut sen wlan-reitittimen nimen ja mallin mutta hakekoon sitten itse kun ei sitä jostain syystä anna. - kauppaan,
pelkkiä pöljiä kirjoitti:
vai mistä kiikastaa ettei neuvoja osata antaa
http://hintaseuranta.fi/haku.aspx?Hakusana=wlan antenni
helpottais jos aloittelija-aloittaja olisi oikeasti antanut sen wlan-reitittimen nimen ja mallin mutta hakekoon sitten itse kun ei sitä jostain syystä anna.ei se antenni tuu laajakaistaa pitkin, vaikka olis nopeempikin.
Jaloilla joutuu ainakin osan matkaa kulkemaan.
Vai olisitko mennyt noutamaan? - Nimetön
kauppaan, kirjoitti:
ei se antenni tuu laajakaistaa pitkin, vaikka olis nopeempikin.
Jaloilla joutuu ainakin osan matkaa kulkemaan.
Vai olisitko mennyt noutamaan?kiitos todella paljon avusta! Kyllä täällä fiksujakin ihmisiä näköjään on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828